.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است. مدارس ۱۴ فروردین تعطیل شد؟
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است.(ادامه)
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان از تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش این شهرستان خبر داد. اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال جدید متولد شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان از تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت. پشت‌پرده سکونشینی طارمی؛ خشم سرمربی پورتو از ستاره ایرانی
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.(ادامه)
هوش‌مصنوعی شهرهای آینده را به تصویر کشید/ عکس
هوش مصنوعی این‌بار تصاویری از آینده برای ما آورده است که نشان می‌دهد شهرهای بزرگ جهان در آینده چطور خواهند شد.(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است. ماجرای تولید اولین داروی ایدز در مدار زمین
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
برخی معتقدند اگر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آینده نشود، دوره سیاسی او به پایان می رسد اما در مقابل گروهی هم بر این باور هستند عدم ریاست قالیباف زمینه حضور قوی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ... مجلس دوازدهم و آینده سیاسی محمدباقر قالیباف
برخی معتقدند اگر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آینده نشود، دوره سیاسی او به پایان می رسد اما در مقابل گروهی هم بر این باور هستند عدم ریاست قالیباف زمینه حضور قوی او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ...(ادامه)
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد. مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهند شد.(ادامه)
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود.
اظهارات جدید روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه و اعتراضات: آقای رئیسی نامه سران قوا برای گران کردن بنزین را با خط خودش امضا کرده بود!
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود. (ادامه)
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.(ادامه)
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر دیروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند. رشیدی کوچی: در مجلس بعدی ریاست قالی باف را نخواهیم داشت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.(ادامه)
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند. اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد. مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز ۴ تا ۵ برابر می‌شود / جریمه سرعت غیرمجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان / رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان(خبر)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد.(ادامه)
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است. عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است.(ادامه)
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد. تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است. آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند. توهین دوباره بایدن به پوتین
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد. قالیباف رئیس می‌شود اما هیأت رئیسه دست تندروها خواهد بود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت اعضای 12 نفره هیأت رئیسه مجلس آینده در اختیار تندروها خواهد بود و فقط آقای قالیباف رئیس خواهد شد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید. چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید.(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
عبدالملک الحوثی در روز مقاومت ملی یمن از ایران، حزب الله و عراق در حمایت از مردم یمن تقدیر و تشکر کرد. رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
عبدالملک الحوثی در روز مقاومت ملی یمن از ایران، حزب الله و عراق در حمایت از مردم یمن تقدیر و تشکر کرد.(ادامه)
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و رسیدن ارتفاع موج دریا به ۲ متر مسافران از تردد‌های دریایی پرهیز کنند. مسافران از ورود به سواحل شمالی کشور پرهیز کنند
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و رسیدن ارتفاع موج دریا به ۲ متر مسافران از تردد‌های دریایی پرهیز کنند.(ادامه)
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد. پاسخ قاضی شهریاری به خانم بازیگر!
قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در واکنش به صحبت‌های خانم یکتا ناصر بازیگر زن، یک‌پست در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.574 seconds.