.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی ، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران تبریک گفت و از خدمات رسانی مسئولانه صاحبان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد . پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت عید فطر و تجلیل از خدمات رسانی مسئولانه اصناف و بازار مازندران در ماه رمضان
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی ، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران تبریک گفت و از خدمات رسانی مسئولانه صاحبان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد .(ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد. سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شد
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
ایلان ماسک زمان چهارمین پرتاب استارشیپ و برنامه‌های آینده اسپیس‌ایکس را اعلام کرد. اعلام زمان چهارمین پرتاب استارشیپ
ایلان ماسک زمان چهارمین پرتاب استارشیپ و برنامه‌های آینده اسپیس‌ایکس را اعلام کرد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد. نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
پانکراس مصنوعی، یک دستگاه پیشرفته و انقلابی برای درمان دیابت نوع یک است. این وسیله با استفاده از فناوری‌های نوین، توانایی تشخیص و کنترل دقیق سطح قند خون را به صورت مداوم و خودکار دارد. انقلابی در زندگی مبتلایان به دیابت / پایان تست‌های قند خون مکرر و تزریق انسولین
پانکراس مصنوعی، یک دستگاه پیشرفته و انقلابی برای درمان دیابت نوع یک است. این وسیله با استفاده از فناوری‌های نوین، توانایی تشخیص و کنترل دقیق سطح قند خون را به صورت مداوم و خودکار دارد.(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت. پیام تسلیت علی لاریجانی در پی شهادت سردار زاهدی
علی لاریجانی در پیامی شهادت سردار زاهدی و همراهان وی در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.(ادامه)
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد. زمان تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان اعلام شد
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.(ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد. کارت سوخت اضطراری پمپ‌بنزین‌ها جمع نمی‌شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد. پیکر شهید زاهدی به اصفهان منتقل می‌شود
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
استوری جدید علیرضا بیرانوند با قلب آبی و قرمز+ عکس
خبرآنلاین: علیرضا بیرانوند استوری جدیدی منتشر کرد که از زمان حضور او در تیم جوانان بود.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. شوک جدید در انتظار پرسپولیس
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.671 seconds.