.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد
«یوکیا آمانو» در راستای تقویت و توسعه روابط ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی بامداد امروز وارد تهران شد.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : حجه الاسلام سبحانی گفت : مواظب باشید در این بگو مگو ها حیثیت دیگری زیر سوال نرود و اگر می خواهید خود را معرفی کنید.... کاسه نباید داغ تر از آش باشد !
شمال نیوز : حجه الاسلام سبحانی گفت : مواظب باشید در این بگو مگو ها حیثیت دیگری زیر سوال نرود و اگر می خواهید خود را معرفی کنید....(ادامه)
اعتراف شاه دزد خودروهای استان‌های شمالی
شاه دزد خودروهای دو استان شمالی از سوی پلیس چالوس به دام افتاد. (ادامه)
واکنش مدیر مسئول کیهان به مبادله زندانیان آمریکایی
حسین شریعتمداری در واکنش به اجرایی شدن برجام و وضع تحریم های جدید بعد از آزادی زندانیان آمریکایی در ایران متن کوتاهی را منتشر کرد. (ادامه)
جلوی تعطیلی کارخانه ها در مازندران گرفته شود
(ادامه)
شمال نیوز: شرور معروف به نام (م.ن) 27 ساله از يکي از شهرهاي همجوار آمل که سابقه قضايي در برخي از شهرهاي کشور را دارد دستگير شد.
اوباش مخوف مازندران دستگير شد
شمال نیوز: شرور معروف به نام (م.ن) 27 ساله از يکي از شهرهاي همجوار آمل که سابقه قضايي در برخي از شهرهاي کشور را دارد دستگير شد. (ادامه)
وضعیت صلاحیت چهره ها در انتخابات
(ادامه)
اگر لازم باشد جواب قاطعی به رفتارهای عربستان می دهیم / دوستان دوران تحریم را فراموش نمی کنیم / قرار نیست به آمریکا اعتماد کنیم / تاخیرات دیروز به خاطر عدم هماهنگی 1+5 بود / امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است/ اگر حمایت رهبری نبود، اکنون در این نقطه نبودیم
اخبار رد صلاحیت ها خوشحال کننده نیست / از همه ی اختیاراتم بعنوان رئیس جمهور استفاده خواهم کرد / مواردی که صلاحیت شان باید تایید شود، بسیار است(خبر)
اگر لازم باشد جواب قاطعی به رفتارهای عربستان می دهیم / دوستان دوران تحریم را فراموش نمی کنیم / قرار نیست به آمریکا اعتماد کنیم / تاخیرات دیروز به خاطر عدم هماهنگی 1+5 بود / امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است/ اگر حمایت رهبری نبود، اکنون در این نقطه نبودیم (ادامه)
حکم مسئولیت شهردار گرگان تمدید شد
حکم مسئولیت شهردار گرگان به مدت یک سال دیگر توسط هیئت‌دولت تمدید شد. (ادامه)
مسائل مالی بیشترین موارد رد صلاحیت‌‌ شده‌ها در گیلان
مسائل مالی، فساد اقتصادی و اخلاقی و پایبند نبودن به مبانی اسلامی بیشترین موارد رد صلاحیت‌ها بوده است. (ادامه)
بعد از لغو تحریم‌ها، قیمت خودرو کاهش می یابد؟
پس از سالها کش مکش میان گروخ 1+5 و جمهوری اسلامی ایران بر سر موضوعات هسته ای نهایتا زحمات فروان دولت تدبیر و امید و در راس آن وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان ایشان برگ تازه ای از دیپلماسی جهانی ورغ خورد تا به جهانیان ثابت گردد (ادامه)
عکس: حکم تیرباران شهید نواب صفوی
مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصویر حکم تیرباران شهید نواب صفوی که توسط وزارت جنگ پهلوی صادر شده بود را منتشر کرد(ادامه)
رییس جمهور به خانواده شهدای هسته‌ای چه گفت؟
(ادامه)
مرعشی: 99درصد اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شدند
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: فقط ۳۰ اصلاح طلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس در سراسر کشور تایید شدند. (ادامه)
گزارشگر فوتبال و مجری ورزشی که فعالیت های تلویزیونی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس معلق کرده بود،‌ به تلویزیون بر‌میگردد.
جواد خیابانی رد صلاحیت شد
گزارشگر فوتبال و مجری ورزشی که فعالیت های تلویزیونی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس معلق کرده بود،‌ به تلویزیون بر‌میگردد. (ادامه)
نوه امام خمینی (ره) رد صلاحیت شد
شمال نیوز: صلاحیت مرتضی اشراقی نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی که در انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کرده بود، برای تصدی این سمت احراز نشد. (ادامه)
سقوط خودرو تبلیغاتی از روی داربست درمازندران
شمال نیوز: این خودروی پراید در خیابان علمیه نکا بر روی داربست قرار داده شده بود که عصر امروز به دلیل سنگینی خودرو و سستی داربست روی زمین واژگون شد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه:تشدید مجازات صادرکنندگان مجوزهای غیرقانونی تغییر کاربری اراضی
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه خواهان تشدید مجازات مسئولان دولتی، مدیران نهادها و سازمان‌های عمومی و غیر دولتی شد که مجوزهای غیرقانونی تغییر کاربری اراضی را صادر می کنند.(ادامه)
روحانی:اخبار رد صلاحیت ها خوشحال کننده نیست / از همه ی اختیاراتم بعنوان رئیس جمهور استفاده خواهم کرد
شمال نیوز: نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور به مناسبت اجرای برجام با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
تصویری بسیار زیبا از مشهد مقدس
(ادامه)
عکس:همسران شهدای هسته ای در کنفرانس خبری روحانی
کنفرانس خبری حسن روحانی رییس جمهور قرار است تا ساعتی دیگر برگزار شود.(ادامه)
روحانی: امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ ملت ایران است
روحانی با بیان اینکه امروز روزی تاریخی و استثنایی در تاریخ سیاسی و اقتصادی ملت ایران است گفت: امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است و ملت ایران ثابت کرد که تعامل سازنده درست است و ما می‌توانیم با دنیا تعامل کنیم به نفع ملتمان و نه به ضرر دیگران.(ادامه)
یادداشت محسن رضایی درباره فرجام برجام
در پی به فرجام رسیدن برجام، از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادداشتی با عنوان «همدلی در فارسی، هم‌زبانی در وین » منتشر شد. (ادامه)
افزایش بودجه سازمان حج و زیارت
بودجه پیشنهادی دولت برای سازمان حج و زیارت در سال ۱۳۹۵ معادل ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده که نسبت به سال گذشته رشد کمی داشته است.(ادامه)
آزاده نامداری در حرم امام رضا(ع) + عکس
آزاده نامداری با انتشار تصویر زیر نوشت: يا امام رئوف..... سفرمان گرامي باد بانام متبركت. آدمها از ذهنم ميگذشتند مثل قطار ونام همه رابردم. خدايا بنده هايت جز تو كسي راندارند. ا(ادامه)
انتخاب اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در تلفیق بودجه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون‌های تلفیق بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه خبر داد. (ادامه)
تصاویر/ فرار شاه از ایران
26 دی سالروز فرار تاریخی شاه مخلوع ایران است؛ فراری که سقوط رژیم شاه را حتمی کرد و باعث شد کمتر از یکماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد.(ادامه)
آخرین لیست تایید و ردصلاحیت‌شدگان چهره‌های سیاسی در تهران
آخرین لیست تایید و ردصلاحیت‌شدگان برخی از چهره‌های سیاسی در تهران برای انتخابات مجلس در تهران منتشر شد. (ادامه)
بررسی صلاحیت خبرگان نهایی نشده است
یک منبع آگاه در شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان هنوز نهایی نشده و هر گونه خبری درباره تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان، بدون مبنا و خبرسازی است. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.