.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس:مادر سوری که نگذاشت مدیترانه فرزندش را غرق کند
مادر سوری که در زمان غرق شدن تا اخرین لحظه گهواره طفلش را رها نکرد . مدیترانه به همت این مادر سر تسلیم گذاشته و نتوانست غرقش کند (ادامه)
محسن رضایی همدلی در "فارسی" ، هم‌زبانی در "وین"(يادداشت)
محسن رضایی(ادامه)
توصیه «جمهوری اسلامی» به شورای نگهبان
«با پایان یافتن فرصت شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده یا احراز صلاحیت نشده مجلس، اکنون نوبت شورای نگهبان است که نشان دهد طبق قانون و با پرهیز از اعمال سلیقه یا گرایش‌های جناحی به شکایات رسیدگی می‌کند و در بررسی صلاحیت‌های داوطلبان بر مدار حق عمل می‌نماید.» (ادامه)
شمال نیوز : مدانلو متولد ۱۹۶۱ در خانواده‎ای فرهنگی در شهر جویبار مازندران و شهروند آمریکا است که در سن 49 سالگی به زعم وزارت دادگستری امریکا به اتهام نقض تحریم‌های مربوط به ممنوعیت تجارت با ایران و همین طور کمک به ایران برای پرتاب اولین ماهواره‌اش به هشت سال زندان محکوم شده بود..... زندانی مازندرانی‎الاصل آزاد شده توسط امریکا کیست؟
شمال نیوز : مدانلو متولد ۱۹۶۱ در خانواده‎ای فرهنگی در شهر جویبار مازندران و شهروند آمریکا است که در سن 49 سالگی به زعم وزارت دادگستری امریکا به اتهام نقض تحریم‌های مربوط به ممنوعیت تجارت با ایران و همین طور کمک به ایران برای پرتاب اولین ماهواره‌اش به هشت سال زندان محکوم شده بود.....(ادامه)
آخرین نرخ قیمت برنج در بازارهای مازندران
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: مرگ همسرم را باور نکرده بودم تا این‌که در تماس با برادر همسرم متوجه شدم موضوع صحت دارد؛ اما علت مرگش خودکشی نیست و پدرزنم او را کتک‌زده است..... قتل نو عروس 15 ساله شمالی با دسته بیل توسط پدرش
شمال نیوز : وی اضافه کرد: مرگ همسرم را باور نکرده بودم تا این‌که در تماس با برادر همسرم متوجه شدم موضوع صحت دارد؛ اما علت مرگش خودکشی نیست و پدرزنم او را کتک‌زده است.....(ادامه)
بازیگر زن ایرانی در کنار مادر آمریکایی اش +عکس
سحر جعفری‌ جوزانی دختر مسعود جعفری‌ جوزانی نویسنده و کارگردان ایرانی این روزها در صفحه اینستاگرامش عکس و ویدئوهای جالبی از مادری آمریکایی خود منتشر کرده است. (ادامه)
تصویر وقتی علی دایی یک ساله بود! +عکس
تصویری از کودکی علی دایی را اینجا ببینید. (ادامه)
مسئول جمع آوری اسناد دفاع مقدس مازندران منصوب شد. حکم جدید استاندار مازندران برای معاون سیاسی
مسئول جمع آوری اسناد دفاع مقدس مازندران منصوب شد.(ادامه)
مشايی امروز در خيابان فاطمی چه می‌کرد؟! + تصاویر
رحیم مشايی كه از آخرين حضورش در انظار عمومی چند ماهی می گذرد امروز در حوالی میدان فاطمی دیده شده است.(ادامه)
محمود نامجو نامی ماندگار در ورزش آسیا(يادداشت)
(ادامه)
فاطمه راکعی: اصلاح‌طلبان به تحریم انتخابات فکر نمی‌کنند
فاطمه راکعی با اشاره به ردصلاحیت های گسترده اصلاح طلبان توسط هیئت های نظارت شورای نگهبان بیان کرد: فکر می کنم ردصلاحیت های صورت گرفته از سوی هیئت های نظارت به همان اندازه که بزرگ و گسترده است، غیر مستند و غیر قانونی نیز است. (ادامه)
معرفی تلگرامی همسر موقت به همراه مکان همخوابگی!
اخیرا درآمد میلیاردی دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و مذهبی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است گروه هایی که معلوم نیست با کدام حکم و مجوز و از سوی کدام مرجع معتبر قانونی و دینی با برچسب مذهب و جلوگیری از گناه و فساد به گرم کردن بازار فحشا مشغول اند.(ادامه)
داوري: احمدي نژاد ديگر در هيچ انتخاباتي شركت نمي كند
یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد می‌گوید آرزوی من حضور دوباره احمدی‌نژاد در صحنه سیاست است اما ایشان بارها اعلام کرده‌اند که در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهند کرد. (ادامه)
نامه اعتراضی مطهری به شورای نگهبان درباره رد صلاحیتش
درباره اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، روشن است که اینجانب اعتقاد دارم و پدرم از بنیان گذاران این نظام بوده و در این راه به شهادت رسیده است، گرچه ممکن است برداشت من از «جمهوری اسلامی» با برداشت کسانی که به جمهوری بودن این نظام اعتقادی نداشته و برای مردم نقش چندانی قائل نیستند متفاوت باشد. (ادامه)
نگاهی گذرا به زرادخانه تسلیحاتی داعش
یکی از دلایلی که گروه تروریستی داعش می تواند به عملیات تهاجمی خود به رغم شکست های اخیر ادامه دهد، تجهیزات نظامی گسترده آن است. (ادامه)
حساب دولتی فرمانداری مسدود شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود گفت: دو حساب دولتی فرمانداری لنگرود به دلیل عدم پرداخت حق موقوفه با دستور مراجع قضایی توقیف شد. (ادامه)
تصمیمات جدید درباره تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج
شورای پول و اعتبار در نشست عصر سه شنبه خود با بررسی وضعیت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج، تصمیمات جدیدی در این باره اتخاذ کرد. (ادامه)
عکس/ سلفی ابوعزرائیل با سردار سلیمانی
"ایوب آل ربیع” شهره به ابوعزرائیل، مردی ۴۰ ساله که در عملیاتهای الحشد الشعبی علیه تروریستهای تکفیری داعش شرکت دارد. (ادامه)
تصویر بازار خودرو پس از لغو تحریم‌ها+جدول
فعال بازار خودرو بر این باور است که در پسابرجام متقاضیان خرید خودرو به سمت خودروهای کم کیفیت از جمله خودروهای چینی بروند و تمایلی برای خرید خودروهای مونتاژ داخل که قطعات آن به صورت سی‌کی‌دی از چین وارد می‌شود، از خود نشان دهند.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در «همایش اجرای برجام؛ فصلی نو در اقتصاد ایران» به بیان ناگفته هایی از مذاکرات «سخت و فشرده » ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ پرداخت و از استقامت و پیروزی ملت ایران در این مسیر تجلیل کرد.

پس از 12 سال در زندان باز شد/ وزرا بنگاه‌های اقتصادی را دو دستی چسبیده‌اند/ حرفهایم بماند برای کتاب خاطرات
شمال نیوز: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در «همایش اجرای برجام؛ فصلی نو در اقتصاد ایران» به بیان ناگفته هایی از مذاکرات «سخت و فشرده » ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ پرداخت و از استقامت و پیروزی ملت ایران در این مسیر تجلیل کرد. (ادامه)
اولین واکنش ایوبی به کوچ بازیگران به GEM
پس از آنکه در ماه‌های اخیر برخی بازیگران تلویزیون و سینما ضمن کشف حجاب به تیم تولید فیلم و سریال برای برخی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوستند و خبرهایی درباره احتمال افزایش چشمگیر این اتفاق منتشر شد،(ادامه)
شمال نیوز: در تبلیغات توجه شود در برابر آنچه به دست آمده،هزینه‌های سنگینی پرداخت شده/ابراز خرسندی از عقب نشینی طرفهای مقابل و کوششهای مذاکره کنندگان    

برای آنچه در اين معامله به دست آمد، «هزينه‌هاي سنگيني» پرداخت شد/ تشکر از روحانی، ظریف و هيئت مذاكره کننده(خبر)
شمال نیوز: در تبلیغات توجه شود در برابر آنچه به دست آمده،هزینه‌های سنگینی پرداخت شده/ابراز خرسندی از عقب نشینی طرفهای مقابل و کوششهای مذاکره کنندگان (ادامه)
عراقچی راهی عربستان شد
سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه سه شنبه شب برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری های اسلامی راهی جده شد. (ادامه)
نامه جمعی از نمایندگان مجلس به آیت‌الله جنتی
توجه جنابعالی را به دریافت کنندگان کارت های بهادار از معاون اول محبوس دولت قبل و قاضی معزول و غاصب مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی جلب می نماییم که نمونه ای از خروار است. (ادامه)
میوه چربی سوز را بشناسید
انار یکی از میوه‌هایی است که اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید، باید آن را در برنامه تغذیه‌ای خود بگنجانید. البته مثل همه چیز این میوه، هم فایده دارد و هم ضرر؛ فقط پیش از استفاده و بهره بردن از خواص آن باید بدانید برای چه کسانی مضر است .(ادامه)
عکس: چهارراه یوسف آباد در سال 1340
(ادامه)
رایزنی تلفنی روحانی با رییس جمهور ونزوئلا
رییس جمهور کشورمان گفت: باید با بهره گیری از شرایط پسابرجام، روابط ایران و ونزوئلا را در همه عرصه‌ها گسترش داد.(ادامه)
روحانی در دیدار نواز شریف:از تنش استقبال نمی‌کنیم
حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر سه‌شنبه در دیدار «نواز شریف» نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه روابط ایران و پاکستان همواره از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و مردم دو کشور ارتباط نزدیکی با هم دارند، گفت: توافق هسته‌ای ایران با 1+5 موقعیت مناسبی را برای همه کشورهای منطقه بوجود آورده است و ما در این فضا می‌توانیم از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت ارتقاء سطح روابط و همکاری های مشترک به نفع ملتها بهتر بهره‌برداری کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.868 seconds.