.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرونده زمين خواري نماینده مجلس ششم در كميسيون اصل 90 در اولويت قرار خواهد گرفت و همزمان در سازمان بازرسي كل كشور نيز رسيدگي می شود.
زمين خواري يك ‌نماینده مجلس‌ششم
پرونده زمين خواري نماینده مجلس ششم در كميسيون اصل 90 در اولويت قرار خواهد گرفت و همزمان در سازمان بازرسي كل كشور نيز رسيدگي می شود. (ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
شهردار جدید رامسر معرفی شد
(ادامه)
اقدام ارزشمند امام جمعه سابق رضوانشهر گیلان
حجت الاسلام میرحسینی اشکوری امام جمعه سابق رضوانشهر به تازگی به عنوان مدیر کل اوقاف استان گیلان منصوب شده اند.،در جلسه ای که جهت تودیع ایشان و معرفی امام جمعه جدید اين شهر ...(ادامه)
آزاد سازی سواحل ، شبیه معجزه
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود. (ادامه)
سرمایه گذاری 5ميليون دلاری قزاقها در مازندران
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ... جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ...(ادامه)
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ... نماینده ولی فقیه و روستای بزرگ ساری !!
آيت‌الله طبرسي، نماينده ولي‌فقيه در مازندران که در جلسه شورای اداری ساری سخن می گفت: با اشاره به اینکه آن قدر که ما از نظر معنوي کمبود داريم از نظر مادي نداريم حل تمامی مسائل را در گرو معنويت دانست و افزود: دولت نهم، دولتي ديني است نه دين دولتي ،وی افزود: ساري هنوز جايگاه مرکز استان را پيدا نکرده ...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
تحرکات زودهنگام انتخابات مجلس هشتم درگیلان
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
آمل میزبان مسابقات هندبال نوجوانان کشور
(ادامه)
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل  ... اعتراض به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل ...(ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد. رئیس دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود : در راستای افزایش تبادلات علمی و آموزشی از امسال این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.\(ادامه)
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ... چرا مدیران محیط زیست گیلان عزل شدند؟
واگذاری 120 هکتار از اراضی جنگلی جلگه‌ای واقع در ضلع جنوبی شهرک صنعتی رشت در منطقه لاکان، جهت گسترش فضای شهرک صنعتی، باعث مقاومت و اعتراض کارشناسان محیط‌ زیست و مدیران منابع طبیعی ...(ادامه)
محمود زارع ورزش ، سیاست و بازی(يادداشت)
محمود زارع(ادامه)
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده... الهه کولایی درساری!!
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.976 seconds.