.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنان نمايندگان اصلاح طلب مازندراني در نشست اصلاح‌طلبان در ساري
(ادامه)
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ... نشست حاميان امام جمعه بابل در ساري
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ...(ادامه)
انتقاد نماینده ساری از وضعیت فضای آموزشی ساری
(ادامه)
تاكيد نماينده ولي فقيه در مازندران بر توسعه همه جانبه استان
(ادامه)
راه و رسم استان شدن اين نيست !!
(ادامه)
با سوز دل  با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ... آقاي استاندار مديران خائن را شناسايي كن !!
با سوز دل با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ...(ادامه)
رضا تیموری تاملي دوباره به سخنان استاندار مازندران(ديدگاه)
رضا تیموری(ادامه)
جلسه علني شوراي شهر با حضور نمايندگان ساري
(ادامه)
علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شمال نیوز از تشکیل کمیته ای ویژه برای انتقال تیم فوتبال راه آهن به مازندران خبر داد عزم جدی مازندران برای انتقال تیم راه آهن
علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شمال نیوز از تشکیل کمیته ای ویژه برای انتقال تیم فوتبال راه آهن به مازندران خبر داد(ادامه)
نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد شفقت در استان مازندران گفت: شفقت در زمان تصدی استانداری مازندران کارنامه قابل قبولی از خود بجای نهاده و نمایندگان استان مازنداران با تغییر شفقت مخالف بودند. شفقت استاندار بوشهر شد
نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارک در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد شفقت در استان مازندران گفت: شفقت در زمان تصدی استانداری مازندران کارنامه قابل قبولی از خود بجای نهاده و نمایندگان استان مازنداران با تغییر شفقت مخالف بودند. (ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
تبعات منفی اجرای طرح تحول اقتصادی درانتخابات
(ادامه)
آغاز به کار پروژه 5/2 ميليارد دلاري گردشگری در منطقه نور
(ادامه)
توکلی: دولت برای هر کاری باید از مجلس اجازه بگیرد
(ادامه)
هدف از پرداخت نقدی یارانه‌ها تبلیغات برای انتخابات است
(ادامه)
نهمین سالگرد آيت الله روحاني با سخنراني ناطق نوري برگزار ميشود
(ادامه)
سيد رمضان شجاعي در مجلس هم رسانه اي شد
(ادامه)
برنامه هاي مراسم توديع و معارفه استاندار
(ادامه)
ایرج ندیمی، مشاور وزیر کشور شد
(ادامه)
توكلي گزينه اصلی ریاست مرکز پژوهش‌ها
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ... سالگرد شهید ناطق نوری با سخنراني لاریجانی در نور
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ...(ادامه)
نماینده ساری: نظام مالیاتی کشور نیازمند بازنگری است
(ادامه)
طبق نظر شورای نگهبان؛ چون آرای ایزدی نماینده دوم گرگان با تخلف بوده و در شمارش مجدد مشخص شد كه وی مرتكب تخلف شده است ، لذا وی از نمایندگی مجلس از حوزه گرگان و آق قلا حذف و به جای او ، عبدالحسین ناصری به عنوان منتخب مردم گرگان برگزیده شده كه این منتخب ... نماينده تغيير يافته گرگان سوگند ياد كرد
طبق نظر شورای نگهبان؛ چون آرای ایزدی نماینده دوم گرگان با تخلف بوده و در شمارش مجدد مشخص شد كه وی مرتكب تخلف شده است ، لذا وی از نمایندگی مجلس از حوزه گرگان و آق قلا حذف و به جای او ، عبدالحسین ناصری به عنوان منتخب مردم گرگان برگزیده شده كه این منتخب ...(ادامه)
ولایتی جایگزین لاریجانی می‌شود؟
(ادامه)
در این مدت دوبار هیئت بازرسی ویژه به گرگان فرستاده شد تا نتیجه انتخابات به دقت بررسی شود و در نهایت شورای نگهبان براساس بررسیهای هیئت های بازرسی به جا بجایی نماینده گرگان نظر داد... نماینده گرگان باید عوض شود
در این مدت دوبار هیئت بازرسی ویژه به گرگان فرستاده شد تا نتیجه انتخابات به دقت بررسی شود و در نهایت شورای نگهبان براساس بررسیهای هیئت های بازرسی به جا بجایی نماینده گرگان نظر داد...(ادامه)
در جلسه صبح امروز کمیسیون صنایع و معادن، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون مشخص شدند. عزت الله اکبری نماینده قائمشهر و سوادكوه بعنوان رئیس و علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری بعنوان ... سكان كميسيون صنايع و معادن در دستان مازندرانيها
در جلسه صبح امروز کمیسیون صنایع و معادن، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون مشخص شدند. عزت الله اکبری نماینده قائمشهر و سوادكوه بعنوان رئیس و علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری بعنوان ...(ادامه)
نماینده بوشهر :از صبح امروز حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تماس هایی با نمایندگان استان و بنده داشته و تاکید کرده ندیمی نماینده سابق مجلس و مهندس «روح الله قهرماني چابك» استاندار فعلی گیلان به عنوان گزینه های وزارت کشور برای عهده دار شدن استانداری بوشهر مشخص شده اند. 
نديمي و قهرماني گزينه هاي استانداري بوشهر !
نماینده بوشهر :از صبح امروز حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تماس هایی با نمایندگان استان و بنده داشته و تاکید کرده ندیمی نماینده سابق مجلس و مهندس «روح الله قهرماني چابك» استاندار فعلی گیلان به عنوان گزینه های وزارت کشور برای عهده دار شدن استانداری بوشهر مشخص شده اند. (ادامه)
جزئیات نشست دولت و مجلس
(ادامه)
اعتراض توکلی به روند انتخاب اعضای کمیسیونها
(ادامه)
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.703 seconds.