.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد. طلافروشان تعیین تکلیف شدند + سند
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون قضایی درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس توضیح داد. چند نماینده با ریاست قالیباف در مجلس موافقند؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون قضایی درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس توضیح داد.(ادامه)
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد. قصور انسانی در سیل مشهد نقش داشت؟
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
توافق متکی و ذوالنوری بر سر کرسی ریاست مجلس
حاجی دلیگانی درباره گزینه‌های ریاست مجلس گفت: در میان افراد شاخص آقای قالیباف مطرح هستند. آقای ذوالنوری نیز از همان اول اعلام کردند که اقدام خواهند کرد. آقای متکی نیز خودشان را مطرح کرده اند. بین آقای متکی و ذوالنور یک توافقی حدود یک هفته پیش به عمل آمده که ظاهراً از ۶۰ یا ۷۰ نماینده استمزاج کنند که کدام یک‌شان درصحنه باقی بماند.(ادامه)
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند. ساعت کاری کارمندان کاهش یافت
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند.(ادامه)
نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد. با موافقت مجلس شنبه‌ها تعطیل شد
نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد.(ادامه)
تائید یک طرح مهم در مجمع تشخیص مصلحت
هیات عالی نظارت با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.» رشیدی کوچی: مجلس پشت تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد
«بنابراین باید مجلس بر تعطیلی شنبه‌ها محکم بایستد و روز گذشته نیز در رای‌گیری‌ها شاهد بودیم که اکثریت مجلس موافق تعطیلی شنبه‌ها به عنوان دومین روز تعطیلات آخر هفته هستند؛ بنابراین فضا به این سمت است که تعطیلات آخر هفته جمعه و شنبه باشد.»(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر .... نظر دفتر آیت الله خامنه ای و ۳ تن از مراجع تقلید درباره تعطیلی شنبه / آیا تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب می شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر ....(ادامه)
همه آنهایی که خانوادگی نماینده مجلس شدند
در انتخابات اخیر یک خواهر و برادر به مجلس راه یافتند. این موضوع بهانه بررسی سابقه این مساله در ادوار گذشته مجلس شده است.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ... «حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت/ یک مازنی جایگزین احتمالی
رئیس‌جمهور در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از خدمات و زحمات سید محمدحسینی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده ...(ادامه)
شمارش آراء منتشر شده نشان می‌دهد که ۳ منتخب مجلس دوازدهم در دور دوم، رأی شان زیر ۲۰ هزار بوده است. ۳ نماینده با زیر ۲۰ هزار رای به مجلس رسیدند!
شمارش آراء منتشر شده نشان می‌دهد که ۳ منتخب مجلس دوازدهم در دور دوم، رأی شان زیر ۲۰ هزار بوده است.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه‌ای درباره قانون انتخابات مجلس موافقت کردند. مجلس با استفساریه‌ای درباره «قانون انتخابات» موافقت کرد
در جلسه علنی امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفساریه‌ای درباره قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
اگر در دولت روحانی بودیم، عملیات «وعده‌ صادق» انجام نمی‌شد/ منطق جریان غرب گرای کشور ذلیل شدن است/ ظریف و روحانی پذیرفتند ایران یک استثناست؛ برای همین بالاتر از پروتکل الحاقی را هم پذیرفتند ....(خبر)
(ادامه)
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند. کدام منتخبان مجلس جدید «یازدهمی» هستند؟
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.(ادامه)
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید. دیوید تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!؛ از باخت متنفرم
ستاره کشتی جهان، دیوید تیلور شایعه بازنشستگی خود را تکذیب نکرد. بنابراین فردی که خود را بهترین کشتی‌گیر تاریخ می‌دانست از دنیای رقابت کنار خواهد کشید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 785 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.497 seconds.