.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بيش از 3 هزار شعبه اخذ رأي در مازندران
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان اعلام كرد: براي انتخابات هم‌زمان خبرگان و شوراها در مازندران 3 هزار و 338 شعبه اخذ رأي پيش بيني شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، جواد قناعت دقايقي قبل در نخستين جلسه ستاد اجرايي انتخابات‌هاي(ادامه)
عقيل امامي سياست هاي ناهماهنگ در مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
انتصاب رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان مازندران
طی حکمی از سوی ابوطالب شفقت استاندار مازندران، جواد قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.به گزارش شمال نيوز در این حکم آمده است...(ادامه)
همايش توجيهي انتخابات ويژه فرمانداران گيلان و مازندران
همايش توجيهي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ويژه فرمانداران ، معاونين فرماندار و بخشداران استان‌هاي گيلان و مازندران روز دوشنبه در محل استانداري گيلان در رشت برگزار شد. (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ... معلم آزاده اي كه مزد حمايتش از دكتر احمدي نژاد را گرفت.
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ...(ادامه)
730 هزار جوان 15 تا 29 سال در مازندران
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران با بيان اين كه مازندران 730 هزار نفر جوان 15 تا 29 سال دارد ،اعلام كرد :اين تعداد جوانان تنها از برنامه هاي 39 تشكل مردم نهاد استفاده مي كنند . (ادامه)
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند. (ادامه)
نماينده مجلس : مردم مازندران از تاخير سفر رييس جمهوري گله دارند
(ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي توان‌نظامي حزب‌الله (بخوانيد)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي(ادامه)
نگاهي به زندگي سيد حسن نصرالله(ديدگاه)
(ادامه)
سفراحمدي نژاد به استانها و تحريك احساسات مردم
ولي رعيت نماينده‌ي مردم قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار در بخشي از نطق پيش از دستور  خود گفت:نتيجه‌ ي طرح برگزاري جلسات هيات دولت در استان‌ها را جز تحريك احساسات، افزايش مطالبات و دادن وعده‌هاي  ناممكن و سرخوردگي مردم و مسوولين ندانست و گفت: آيا اين استراتژي واقعا.... (ادامه)
انتخاب اعضاي هيات نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان در گيلان
(ادامه)
اولين نشست فرمانداران 9 استان کشور در ساري
(ادامه)
تجميع انتخابات در هاله اى از ابهام(بخوانيد)
سميه نصرتى(ادامه)
اولين بيانيه جبهه اصلاحات استان گلستان
(ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
نامزدهاي احتمالي خبرگان درشمال كشور
(ادامه)
تشكيل مجمع متخصصين در استان گلستان
(ادامه)
به ياد آن روز(بخوانيد)
مهدي محمدي(ادامه)
طلسم فرمانداري ساري شکست
بعد از مدتها بحث و بررسي پيرامون فرماندار مرکز  مازندران،از بين بيش از 10نفري که نامزد دريافت اين پست بوده اند، نهايتا  استاندار مازندران با سپردن مسوليت فرمانداري شهرستان ساري به  محسن (منصور علي )زارعي موافقت نموده و قرار است فردا با حضورجمعي از مسئولين  معرفي، و نيزاز زحمات احمد حسين زادگان تجليل شود.... (ادامه)
چرا رئيس جمهور به گيلان سفر نمي کند؟
سفر رئيس جمهور محترم جناب آقاي دکتر احمدي نژاد به استانهاي مختلف و اخيرا استان قزوين حرف و حديث هاي زيادي را به ذهن متبادر مي کندعده اي که عمده آنها را مخالفان دولت تشکيل مي دهند، سعي داشته و دارند اينگونه به افکار عمومي القا کنند که چون آقاي احمدي نژاد در نتخابات رياست جمهوري در استان گيلان به نسبت استانهاي ديگر راي کمتري آورده است،بنابراين به مردم .....(ادامه)
"نخبه كشي مديريتي" در استان مازندران(بخوانيد)
(ادامه)
جلسه شوراي اداري بهشهر باوقفه چند ماهه
(ادامه)
انتخابات نظام مهندسي با طعم فلفل!
تا همين چند روز ديگر انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران برگزار مي شود و كانديداها براي گرمتر شدن فضاي انتخابات به تلاش دست زده اند. گفته مي شود در اين انتخابات دو طيف رقيب جدي يكديگر شده اند. گروه اول اكثراً همان اعضاي هيئت مديره فعلي هستند كه به «قديميها» در ميان اعضا مشهورند و گروه دوم مهندساني هستند كه تابحال در  ....(ادامه)
هشدارنسبت به زمزمه تجزيه طلبي درگيلان
(ادامه)
استعفاي يك استاندار دولت نهم
(ادامه)
متن کامل نامه احمدي نژاد به بوش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.698 seconds.