.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبيركل مجمع اعتدالگرايان شمال انتخاب شد
(ادامه)
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران  در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ... تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ...(ادامه)
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ... جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران
جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی نماینده سابق مردم بهشهر ،داود کشاورزیان استاندار اسبق ...(ادامه)
گفته ها حاكي از آن است سران حزب اعتماد ملي مازندران ،به تازگي با كروبي در تهران ديدار داشتند خيزش جديدي را براي در دست گرفتن كرسي هاي متعدد مجلس در استان بر داشته است . اين حزب در حال بررسي نقاط پر تردد وشلوغ شهر ساري است تا با هماهنگي شهرداري ... حزب اعتماد و نصب بيلبوردها !!!
گفته ها حاكي از آن است سران حزب اعتماد ملي مازندران ،به تازگي با كروبي در تهران ديدار داشتند خيزش جديدي را براي در دست گرفتن كرسي هاي متعدد مجلس در استان بر داشته است . اين حزب در حال بررسي نقاط پر تردد وشلوغ شهر ساري است تا با هماهنگي شهرداري ...(ادامه)
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ... آخرين اخبار انتخابات مازندران
با پايان گرفتن مهلت قانوني استعفاي مديران اجرايي از سمت خويش براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بزرگترين پروژه سياسي دولت نهم در سال هشتاد و شش وارد فاز جديدي شده است. براساس اخبار منتشره ...(ادامه)
انتصاب سرپرست ميراث فرهنگي گلستان
(ادامه)
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد... فرماندار ساری و انتقاد از عدم هماهنگی ادارات؟؟
در حالیکه فرماندار ساری خود بعنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان و متولی ایجاد هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی میباشد ، در جلسه شورای اداری رسمآ نسبت به این مسئله انتقاد نموده و اعلام کرد...(ادامه)
قناعت:مازندران امن ترين استان كشور است
(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است... اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
معارفه سرپرست فرمانداري گرگان
(ادامه)
استعفای 5 مدير گلستانی براي نامزدی مجلس
(ادامه)
كاهش ۶۸ درصدى غرق شدگان درياى خزر
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
سيد رمضان شجاعي مديركل سابق صدا و سيماي مازندران كه براي شركت در انتخابات مجلس از مديركلي صدا و سيماي مركز مازندران استعفاء داده بود بزودي به سمت مدير كل ... شجاعي از مدير كل تا مدير كلي
سيد رمضان شجاعي مديركل سابق صدا و سيماي مازندران كه براي شركت در انتخابات مجلس از مديركلي صدا و سيماي مركز مازندران استعفاء داده بود بزودي به سمت مدير كل ...(ادامه)
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ... استعفاي28مدير گيلاني براي انتخابات مجلس
به دليل حضور در انتخابات نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجموعا 28 مدير در استان گيلان از سمت خود استعفا ...(ادامه)
عصر ديروز با حضور  نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از اصولگرايان طيفهاي مختلف بمنظور اتحاد و اجماع در آستانه انتخابات مجلس هشتم  و تشكيل دفاتر اين تشكل در مازندران ... اصولگرايان تحولگرا در راه مازندران
عصر ديروز با حضور نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از اصولگرايان طيفهاي مختلف بمنظور اتحاد و اجماع در آستانه انتخابات مجلس هشتم و تشكيل دفاتر اين تشكل در مازندران ...(ادامه)
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب... شاعری به مجلس نمی رود
در پی انعکاس خبر استعفای شاعری معاون وزیر کشور از طریق رسانه ها و سایت های خبری ،دکتر شاعری صبح امروز در تماس خبرنگار شمال نیوز با وی خبر استعفای خود را برای حضور در مجلس هشتم تکذیب...(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه  جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر،  بابك شعبانژاد و  كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و... استعفاء مديران گيلانی و رقابت جدی...
آخرين گزارش ها از استان گيلان حاكي است: تعدادي ازمديران كل ادارات و معاونانشان براي شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استعفاءداده اند كه جبار كوچكي نژاد، محمد زارع، علي محرر، بابك شعبانژاد و كاظم كسرايي ،سردار آقازاده و...(ادامه)
افزایش فعالیت حزب اعتماد ملی در گیلان
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ... شاعري مي آيد...
گزارش خبرنگار شمال نيوز حاكيست در پي اتمام مهلت قانوني استعفاي مديران و روسا جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، منابع موثق خبر از حضور دكتر شاعري معاون وزير كشور جهت شركت در ...(ادامه)
تجمع اصولگرايان گلستان با حضور الياس نادران
(ادامه)
در اين نامه اشتهار نايب رئيس سابق اتاق مازندران به مسائل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است... تلاش براي لغو اعتبارنامه
در اين نامه اشتهار نايب رئيس سابق اتاق مازندران به مسائل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
نشست انتخاباتی طاهری در جمع بانوان آق قلا
(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.59 seconds.