.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
يادواره ‪ شهدای فولادمحله با سخنرانی ناطق نوری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: آنچه كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي مي‌تواند وحدت و اتحاد دربين مردم بوجود آورد و آن را تقويت كند، نگه داشتن حرمت انتخابات است.(ادامه)
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ... مجلس دعاي انتخاباتي
يكي از نامزدهاي گرگان براي انتخابات مجلس هشتم ، كه گويي اصول گرايان گرگان بر سر وي به عنوان گزينه اول خود به توافق رسيدند از هم اكنون با برپا كردن جلسات ...(ادامه)
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ... ریاست با تعهد محضری !!!
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ...(ادامه)
اولین بیانیه مجمع اعتدالگرايان شمال کشور
مجمع اعتدالگرايان شمال با همكاري تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان استانهاي گيلان، گلستان و مازندران روز هفتم خرداد ماه 86 با هدف نقد حاكميت، حضور در قدرت، تقويت ارتباط با جامعه، انسجام بين تشكلهاي دانشجويي، تقويت حس تاثيرگذاري...(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
شكاف بين مسؤولين و اتاق بازرگاني مازندران، چرا؟ (يادداشت)
(ادامه)
انتخاب اعضاي هيات رئيسه خانه مطبوعات گلستان
در جلسه روز يك شنبه 6 خرداد 86 ، شوراي مركزي خانه مطبوعات استان گلستان ، اعضاي هيات رئيسه اين خانه را انتخاب كردند. (ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتي مرکز استان گلستان
از محافل سياسي گرگان خبر مي رسد با گذشت زمان و نزديك شدن به زمان برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، تحركات گروههاي سياسي و افراد بيشتر شده است. (ادامه)
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
اعلام موجودیت مجمع اعتدالگرايان شمال
اين مجمع با همت و تلاش تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان شمال كشور تاسيس مي شود. گستره فعاليت اين مجمع استانهاي گلستان، مازندران و گيلان مي باشد.معرفي مديران كارآمد و تعامل با ...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ... خبرهاي شنیدنی از دانشگاه مازندران
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ...(ادامه)
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده... الهه کولایی درساری!!
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه  انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید... استانداران مازندرانی در راه مجلس
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
انتخاب شوراي مركزي خانه مطبوعات گلستان
مجمع عمومي اعضاي خانه مطبوعات استان گلستان عصر چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار گرديدو طي آن اعضاي شوراي مركزي اين تشكل صنفي انتخاب شدند.(ادامه)
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ... شهردار جديد ساري انتخاب شد
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ...(ادامه)
انتخاب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
اعضاي هيات رييسه شوراي اسلامي شهرگرگان انتخاب شدند. برابر دعوت فرمانداري گرگان اعضاي شوراي اسلامي دوره سوم شهرگرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداري با حضور هيات اجرايي انتخابات، اولين جلسه رسمي خود را يك شنبه شب 9/2/86 برگزار و طي آن 5 عضو هيات رييسه اين شورا به شرح ذيل انتخاب شدند.(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
اصلاح طلبان گلستان به دنبال اجماع
تجربه انتخابات رياست جمهوري دور نهم و شكست تلخ اصلاح طلبان تجربه جديدي را در عرصه سياست كسب كردند. اصلاح طلبان بيشتر از اينكه درميان خود به رقابت بپردازند بايد تامل ايجاد كنند و به يك انتخاب واحد برسند ...(ادامه)
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ... محمودزاده استاندار جدید گلستان
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ...(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.749 seconds.