.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئول ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران اعلام كرد: پس از رايزني‌هاي مختلف و بررسي برنامه‌ كانديداهاي مختلف، ليست كامل مورد حمايت اين ائتلاف منتشر شد. عباس رمداني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس فهرست كانديداهاي ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران
مسئول ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران اعلام كرد: پس از رايزني‌هاي مختلف و بررسي برنامه‌ كانديداهاي مختلف، ليست كامل مورد حمايت اين ائتلاف منتشر شد. عباس رمداني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس (ادامه)
بانك اطلاعات انتخابات شكل گرفت
مديركل امور مجلس وزارت كشور و عضو هيات مركزي بازرسي انتخابات از شكل‌گيري بانك اطلاعات انتخابات خبر داد. (ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
ليست جبهه اصول‌گرايان اصلاح طلب گيلان
رئيس جبهه اصول گرايان اصلاح طلب گيلان ليست كانديداهاي اين جبهه را معرفي كرد. محمدرضا علوي املشي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه برگزاري سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا افزود: در روز 24 آذر از همه نيروهاي انقلاب و ملت هميشه در صحنه گيلان دعوت مي‌كنيم تا با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي، براي آباد كردن گيلان عزيز قدم‌هاي استوار بردارند. (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
شهردار تنكابن استيضاح و بركنار شد
رييس شوراي اسلامي شهر تنكابن از استيضاح " علي‌اكبر رضواني " شهردار اين شهر به‌دليل هماهنگي نداشتن با اعضا و اجراي نكردن مصوبات اين شورا خبر داد و گفت: نتيجه استيضاح به بركناري شهردار منجر شد. (ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.(ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
حسين كلاني انتخابات و درك پيام مردم(ديدگاه)
حسين كلاني(ادامه)
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ... فعالیت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران خبر از اعلام مواضع و سياستهاي این ائتلاف و راههاي ايجاد حضور پرشور مردم در انتخابات را تشريح كرد .عباس رمداني در گفت و گو با خبرنگار شمال نیوز درساري با بيان ...(ادامه)
خودسوزی مرد 35ساله‌ بابلی
اختلافات خانوادگي باعث شد تا مرد 35 ساله‌اي در شهرستان بابل اقدام به خودسوزي كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اين حادثه تلخ در حالي روي داد كه اين زوج جوان به دليل انتخاب محل سكونت دچار مشكل شده بودند‌. (ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ... طرح سفرهاي ارزان قيمت به استان مازندران
سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مازندارن به منظور حمايت از واحدهاي اقامتي و پذيرايي، آشنا كردن مردم با سفرهاي ارزان قيمت، و معرفي مكان‌هاي بكر گردشگري، طرح سفرهاي ارزان قيمت در قالب طرحي ملي ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
سخني با قناعت (معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران) نمي دانم چپم يا راست ....؟؟ اما می دانم که...(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
دانستني هايي درخصوص انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري، سومين دوره شوراهاي اسلامي(بخوانيد)
(ادامه)
شنیده ها حکایت از آن دارد فرماندار یکی از شهرهای توریستی استان با تغییر مکرر رئیس دفتر خود رکورد تعویض مدیران را شکست.به گزارش خبرنگار شمال نیوز، وی در مدت کوتاه کمتر از 7 ماه در مسئولیت فرمانداری  ... فرماندار رکورد شکن
شنیده ها حکایت از آن دارد فرماندار یکی از شهرهای توریستی استان با تغییر مکرر رئیس دفتر خود رکورد تعویض مدیران را شکست.به گزارش خبرنگار شمال نیوز، وی در مدت کوتاه کمتر از 7 ماه در مسئولیت فرمانداری ...(ادامه)
تشكيل پليس ويژه اطفال و نوجوانان
دومين نشست علمي منطقه‌يي قضات ويژه اطفال و نوجوانان استان‌هاي مركزي، گلستان، گيلان و مازندران در ساري مركز استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
آمل میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس
رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی بوکس گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن‌ جدید 3 هزار نفری آمل برگزار خواهد شد . به گزارش شمال نیز به نقل از مهر،محمدعلی فرجی افزود: درجلسه فدراسیون بوکس با مسئولان تربیت ‌بدنی (ادامه)
معرفی اعضای هيات بازرسي انتخابات گلستان
به گزارش فارس ،طي حكمي از سوي محمدحسين موسي‌پور رئيس هيات انتخابات كشور، محمد موسوي معاون اداري مالي و برنامه‌ريزي استانداري گلستان به عنوان رئيس هيات بازرسي استان گلستان انتخاب شد. (ادامه)
محمد تیموری خیابان فرهنگ و معضل فرهنگی(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
انتقاد نماينده ساري از کندی پروژها در مرکز استان
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها (ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
هشت نفر در گلستان براي خبرگان كانديدا شدند
فرماندار شهرستان گرگان و رئيس هيات اجرائي مجلس خبرگان رهبري در استان گلستان گفت: هشت نفر در استان براي خبرگان كانديدا شدند. (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ...
درگیری فیزیکی در هیات کشتی مازندران
انتخاب مربی کشتی مازندران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی در بازی های آسیایی 2006 دوحه با درگیری برخی مربیان و مسئولان کشتی این استان همراه شد. حساسیت بالایی که کشتی و مسایل مربوط به آن درمازندران دارد باعث شده ... (ادامه)
رييس دادگستري مازندران: اقليتهاي ديني ازحقوق يكسان شهروندي برخوردارند
رييس كل دادگستري مازندران گفت : اقليتهاي ديني در حقوق شهروندي همانند ساير هموطنان مسلمان ايراني از حقوق يكسان برخوردارند و هيچ تفاوتي بين آنها وجود ندارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.738 seconds.