.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دومين كارخانه كمپوست گلستان در حال ساخت
رئيس موسسه بازيافت زباله و مواد جامد گلستان گفت: پنج ميليارد ريال از اعتبارات مصوب سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به گلستان براي ساخت، دومين كارخانه كمپوست گلستان پرداخت شد.(ادامه)
كوهي شهردار آستارا شد
اروجعلي كوهي با رأي تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر آستارا به عنوان شهردار انتخاب شد. (ادامه)
قنبر پور دوباره شهردار شد
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه در محل شورای شهر برگزار شد. محمد قنبر پور ، شهردار سابق مجددآ به عنوان شهردار جدید انتخاب شد و زحمات ...(ادامه)
افزايش قيمت سيم‌كارت تلفن همراه درمازندران
در حالي كه روند كاهشي قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار مازندران تا چندي پيش ادامه داشت و قيمت آن از رقم ثبت‌نامي (سه ميليون و ‪ ۶۰۰‬هزار ريال) هم كمتر شده بود، اكنون به چهار ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال رسيده است. (ادامه)
تحقق خدمت رساني در مازندران(يادداشت)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر توضيحي بر مسئله عدالت و اهليت (مقاله آقاي زارع در مورد ورزش)(يادداشت)
دکتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران اول شد
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران، به عنوان یکی از 6 مرکز برتر کشور در سال 85 انتخاب شد.(ادامه)
40 گزينه براي شهرداري رامسر
(ادامه)
انتخاب هيات رييسه جدیدشوراي شهر رشت
معاون سياسي فرماندار رشت، از انتخاب اعضاي جديد هيات رييسه سومين دوره شوراي اسلامي اين شهر خبر داد. (ادامه)
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ... شهردار جديد ساري انتخاب شد
همزمان باآغاز سومين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا ،دراولين جلسه اعضاي جديد ، "سيد علي حجازي" به عنوان شهردار مركز استان مازندران انتخاب شد. در اين جلسه كه ...(ادامه)
همايش بزرگ شوراها در استان گیلان
استاندار گيلان گفت: انتخاب شهردار كليدي ترين كار شوراها است و در اين راستا بايد با هماهنگي و انسجام اعضاي شوراها، افراد اجرايي و متخصص و كارآمد براي شهرداري برگزيده شوند.(ادامه)
انتخاب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
اعضاي هيات رييسه شوراي اسلامي شهرگرگان انتخاب شدند. برابر دعوت فرمانداري گرگان اعضاي شوراي اسلامي دوره سوم شهرگرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداري با حضور هيات اجرايي انتخابات، اولين جلسه رسمي خود را يك شنبه شب 9/2/86 برگزار و طي آن 5 عضو هيات رييسه اين شورا به شرح ذيل انتخاب شدند.(ادامه)
انصراف شادمان از کاندیداتوری شهرداری ساری
علی شادمان طی اطلاعیه ای از کاندیداتری شهرداری ساری انصراف داد. متن اطلاعیه که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال گردید(ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است... تغييرات مديران استاني قطعي است
استاندار مازندران با اشاره به اين‌كه مديران استاني همواره در حال ارزيابي هستند، گفت: تغيير تعدادي از مديران استان به دليل بالا بردن راندمان مديريتي طي چند ماه آينده قطعي است...(ادامه)
ترکیب هيات رييسه شوراي شهر گرگان
برخي شنيد ها حاكي است اعضاي شوراي شهر گرگان بنا دارند روز يك شنبه پس از پايان همايش استاني شوراها ، به فرمانداري گرگان رفته و هيات رييسه خود را انتخاب نمايند.(ادامه)
رئيس شوراي شهر رشت در آخرين جلسه رسمي شوراي دوم در رشت علت اين انتخاب را رضايت مندي 80 درصد مردم شهر از عملكرد شهردار عنوان كرد و افزود: در مدت 9 ماه فعاليت رضا ساغري شاهد اجرا و مطالعه پروژه‌هاي بزرگ ... شهردار رشت، جزو10 شهردار نمونه كشور !
رئيس شوراي شهر رشت در آخرين جلسه رسمي شوراي دوم در رشت علت اين انتخاب را رضايت مندي 80 درصد مردم شهر از عملكرد شهردار عنوان كرد و افزود: در مدت 9 ماه فعاليت رضا ساغري شاهد اجرا و مطالعه پروژه‌هاي بزرگ ...(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
اصلاح طلبان گلستان به دنبال اجماع
تجربه انتخابات رياست جمهوري دور نهم و شكست تلخ اصلاح طلبان تجربه جديدي را در عرصه سياست كسب كردند. اصلاح طلبان بيشتر از اينكه درميان خود به رقابت بپردازند بايد تامل ايجاد كنند و به يك انتخاب واحد برسند ...(ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ... محمودزاده استاندار جدید گلستان
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ...(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان  نام فرد جديدي به ميان آمده است .
شايعه ي ديگر براي استانداري گلستان
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان نام فرد جديدي به ميان آمده است . (ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
11 هزار اتباع بيگانه غیر مجاز در مازندران
مسئول دفتر امور اتباع بيگانه مازندران با اشاره به اين‌كه حدود 15 هزار نفر از اتباع خارجي در طرح آمايش شركت كرده‌اند، گفت: از اين تعداد 4 هزار و 100 نفر با مراجعه به دفتر امور اتباع، كارت ويژه و برگ تردد دريافت كردند.(ادامه)
خريد و فروش سهام عدالت وجاهت قانوني ندارد
توزيع سهام عدالت از اقدامات مثبت دولت نهم در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي جامعه بوده كه دقت عمل در شناسايي افراد واقعي، مي تواند طعم شيرين عدالت را بهتر در جامعه پياده كند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.73 seconds.