.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
اصلاح طلبان گلستان به دنبال اجماع
تجربه انتخابات رياست جمهوري دور نهم و شكست تلخ اصلاح طلبان تجربه جديدي را در عرصه سياست كسب كردند. اصلاح طلبان بيشتر از اينكه درميان خود به رقابت بپردازند بايد تامل ايجاد كنند و به يك انتخاب واحد برسند ...(ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ... محمودزاده استاندار جدید گلستان
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ...(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان  نام فرد جديدي به ميان آمده است .
شايعه ي ديگر براي استانداري گلستان
بر اساس آخرين شنيده ها گفته مي شود به دنبال بالا گرفتن اختلاف بر سر انتخاب استاندار گلستان نام فرد جديدي به ميان آمده است . (ادامه)
معرفی سرپرست جديد شهرداري لاهيجان
مروز با استعفاي فريدون برهاني شهردار لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي به عنوان سرپرست جديد شهرداري لاهيجان معرفي شد.(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
11 هزار اتباع بيگانه غیر مجاز در مازندران
مسئول دفتر امور اتباع بيگانه مازندران با اشاره به اين‌كه حدود 15 هزار نفر از اتباع خارجي در طرح آمايش شركت كرده‌اند، گفت: از اين تعداد 4 هزار و 100 نفر با مراجعه به دفتر امور اتباع، كارت ويژه و برگ تردد دريافت كردند.(ادامه)
خريد و فروش سهام عدالت وجاهت قانوني ندارد
توزيع سهام عدالت از اقدامات مثبت دولت نهم در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي جامعه بوده كه دقت عمل در شناسايي افراد واقعي، مي تواند طعم شيرين عدالت را بهتر در جامعه پياده كند.(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
كارگران شركت ساريت مازندران با ارسال نمابري به دفتر شمال نیوز ،خواستار توجه بیشتر مسوولين شدند.در قسمتي از اين نمابر آمده است: در پي درج خبري در مورد واگذاري كارخانه ساريت به بخش خصوصي در سايت و حرف و حديث هاي كارگران ساريت مازندران خواستار توجه مسئولين شدند
كارگران شركت ساريت مازندران با ارسال نمابري به دفتر شمال نیوز ،خواستار توجه بیشتر مسوولين شدند.در قسمتي از اين نمابر آمده است: در پي درج خبري در مورد واگذاري كارخانه ساريت به بخش خصوصي در سايت و حرف و حديث هاي(ادامه)
حفظ فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه‌مردم
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با تاكيد بر توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت : امروزه حفظ و حراست و احياء فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه آحاد ملت است.(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
هشدارستاد حوادث مازندران به مسافران نوروزی
شمال نیو ز- رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران با بيان اين كه در تعطيلات نوروزي امسال شاهد هيچ گونه حوادث ناگواري نبوديم با توجه به نزديكي فرا رسيدن روز طبيعت "سيزده بدر" به مسافران نوروزي توصيه كرد مواظب جنگل‌ها و مواهب طبيعي باشند. (ادامه)
شنبه بازاركه به گفته سالخوردگان انزلي که قدمت‪ ۷۰ساله دارد،درمركز شهر انزلي و دركنار رودخانه شنبه‌ بازار روگا برپا مي‌شود.از ساعات نخستين روز شنبه فروشندگان كه از انزلي و روستاها و شهرهاي مختلف گيلان مي‌آيند، بساط خود... شنبه بازار انزلي نمايشگاه فرهنگ بومي براي مسافران نوروزي
شنبه بازاركه به گفته سالخوردگان انزلي که قدمت‪ ۷۰ساله دارد،درمركز شهر انزلي و دركنار رودخانه شنبه‌ بازار روگا برپا مي‌شود.از ساعات نخستين روز شنبه فروشندگان كه از انزلي و روستاها و شهرهاي مختلف گيلان مي‌آيند، بساط خود...(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: 16روستا براي گردشگري درمناطق مختلف مازندران انتخاب شدندومسافران نوروزي درخانه‌هاي روستايي این مناطق اسكان معرفي 16 روستا به عنوان الگوي گردشگري مازندران
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران گفت: 16روستا براي گردشگري درمناطق مختلف مازندران انتخاب شدندومسافران نوروزي درخانه‌هاي روستايي این مناطق اسكان(ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
فردين معصومي، پهلوان برتر استان گيلان
شمال نیوز:در دومين مراسم تجليل از قهرمان قهرمانان گيلان که عصر چهارشنبه در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت برگزار شد، جاسم ويشگاهي کاراته کاي گيلاني که اخيرا در رقابتهاي آسيايي و جهاني به دو مدال طلاي با ارزش دست يافت به عنوان قهرمان قهرمانان گيلان انتخاب شد. (ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد. سئوالات موهن در مورد پیامبر (ص) ؛ اینبار در مازندران
استفاده از سئوالات سطحی و موهن در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام در آزمون دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان مازندران با اعتراض گسترده دانش آموزان و اولیاء آنان روبرو شد.(ادامه)
انتخاب مشاور جديد طرح آمايش سرزمين مازندران
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان مازندران با اشاره به تغييرات صورت گرفته در آيين‌نامه اجرايي در طي چند ماه گذشته از انتخاب مشاور جديد طرح آمايش سرزمين استان بر اساس آيين‌نامه جديد خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،امير اميني در جلسه دومين كارگروه آمايش سرزمين و محيط زيست مازندران گفت: براي تسريع در اجرايي شدن طرح آمايش سرزمين بعد از تغييرات صورت گرفته، فراخوان انتخاب مشاور براساس قانون و مقررات صورت گرفت كه با تصويب كارگروه، كار خود را با يك تيم كاملا تخصصي و علمي آغاز خواهد كرد. وي با مهم ارزيابي كردن طرح آمايش سرزمين اظهار داشت: تمام برنامه‌هاي توسعه بعد از برنامه چهارم توسعه بر اساس اين طرح انجام مي شود. اميني افزود: در تيم تخصصي اين مشاور 26 نفر از افراد زبده دانشگاهي و مديران دستگاه‌ها حضور دارند كه غالب آنها را نيز افراد بومي تشكيل مي دهند. (ادامه)
ماراتن بركناری شهرداران در شمال کشور
شوراي اسلامي شهر آستارا در نشست روز دوشنبه خود با اكثريت آرا ، هوشنگ عباسقلي‌زاده شهردار اين شهر را بركنار كرد. (ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
دكتر محمود رضا اميني انتخابات اتاق بازرگاني آزموني براي دولت(ديدگاه)
دكتر محمود رضا اميني(ادامه)
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... ساری در هیجان یک انتخاب مبهم ؟؟!!
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... (ادامه)
نخستين مجمع عمومي ادوار تحكيم وحدت گيلان برگزار شد
(ادامه)
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان... تقدیم به لاله های پرپرشده ی شرقی
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.617 seconds.