.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هلال احمر بيش از‪ ۷۰‬ميليارد ريال تسهيلات دراختيار نيازمندان قرارداده است
مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران گفت : از سوي اين جمعيت در سال جاري ‪ ۷۰‬ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال وام به صورت قرض‌الحسنه به نيازمندان سراسر كشور پرداخت شد. "حسين زاجكانيها" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود : اين وام‌ها در قالب كمك هزينه‌هاي تحصيلات دانشجويي، ايجاد اشتغال، وام ضروري، درمان و خريد داروي بيماران توسط شعب مختلف بانك ملت در سراسر كشور پرداخت شده‌است. وي اظهار داشت: به طور ميانگين به هر نيازمند مبلغ پنج ميليون ريال وام به صورت قرض‌الحسنه پرداخت شده است. وي تصريح كرد: اخيرا قراردادي بين اين جمعيت با صندوق مهر امام رضا (ع) منعقد شده كه براساس آن به افرادي كه دراثر حوادث غيرمترقبه از قبيل سيل، خشكسالي، زلزله و رانش زمين دچار خسارت شده‌اند، تسهيلات بانكي پرداخت شود. وي بيان داشت : پرداخت تسهيلات بانكي منوط به ارائه مدارك مستند ناشي از آسيب‌ديدگي افراد از حوادث غيرمترقبه است. وي به افتتاح حساب و صدور دفترچه قرض‌الحسنه براي حاميان داوطلب جمعيت هلال احمر اشاره كرد و گفت : قرار است براي داوطلبان تحت پوشش اين جمعيت دفترچه بانكي تحت عنوان حاميان داوطلب صادر شود. زاجكانيها افزود : هم اكنون مقدمات افتتاح اين حساب با همكاري بانك ملت فراهم شده است و بزودي داوطلبان مي‌توانند در صورت تمايل براي خود و اعضاي خانواده‌هايشان اين نوع حساب را باز نمايند. مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور ادامه داد :از مزاياي اين حساب اين است كه ‪ ۶۰‬درصد تسهيلات بانكي در اختيار اين جمعيت قرار خواهد گرفته و منفعت آن به دارنده صاحب حساب برمي‌گردد. مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور براي شركت در همايش تجليل از داوطلبان و خيرين نمونه جمعيت هلال احمر مازندران به ساري سفر كرده است.(ادامه)
ازدواج دو هزار نو عروس مازني در عيد غدير
. (ادامه)
قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران اهدا شد
در يك عمل انسان دوستانه از سوي خانواده صباغيان، قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران پس از مرگ مغزي به بيماران نيازمند اهدا شد. شهرام 12 ساله كه به ...(ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد.   
اقدامات  تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز  ... ساخت دستگاه هشدار زلزله توسط جوان مازندراني
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد. اقدامات تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز ...(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)
در حالیکه مردم و بسیاری از مدیران و مسئولین استان شب یلدا را در کنار خانواده ، بستگان ،هندوانه و فال حافظ سپری میکنند. قرار است صبح فردا (پنجشنبه) مدیرکل اسبق چندین ساله اطلاعات استان  مازندران ،نامزد پر هیاهوی ... نیاز دانشگاه آزاد با آمدن " نیاز " تامین میشود
در حالیکه مردم و بسیاری از مدیران و مسئولین استان شب یلدا را در کنار خانواده ، بستگان ،هندوانه و فال حافظ سپری میکنند. قرار است صبح فردا (پنجشنبه) مدیرکل اسبق چندین ساله اطلاعات استان مازندران ،نامزد پر هیاهوی ...(ادامه)
يك قطعه پرنده بسيار نادر به نام «فالاروپ بلوطى» يا «شناگر بلوطى» در پارك ملى خشكى- دريايى بوجاق شناسايى شده كه اين پرنده تاكنون دوبار در سطح كشور مشاهده شده است. شناسايى پرنده ناياب در جنگل هاى گيلان
يك قطعه پرنده بسيار نادر به نام «فالاروپ بلوطى» يا «شناگر بلوطى» در پارك ملى خشكى- دريايى بوجاق شناسايى شده كه اين پرنده تاكنون دوبار در سطح كشور مشاهده شده است.(ادامه)
خريد عروسك 5 هزار توماني توسط يك نوعروس، موجب بروز اختلاف در زندگي جديد او و طلاق از شوهرش شد.  اين زوج جوان كه به سفر ماه عسل رفته بودند، در پي خريد سوغاتي توسط عروس خانم ... عروسک باعث طلاق زوج بابلي شد
خريد عروسك 5 هزار توماني توسط يك نوعروس، موجب بروز اختلاف در زندگي جديد او و طلاق از شوهرش شد. اين زوج جوان كه به سفر ماه عسل رفته بودند، در پي خريد سوغاتي توسط عروس خانم ...(ادامه)
مرگ سه دانشجو در آمل
نشت گاز منو اكسيد كربن در اتاق خواب سه دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد آيت‌الله آملي آمل موجب مرگ اين سه تن شد. به گزارش روز شنبه اورژانس ‪ ۱۱۵‬شهرستان آمل روز جمعه به وسيله همسايه‌ها و خانواده يكي از دانشجويان كه از رشت براي ديدار فرزندشان به آمل آمده بودند خبر مسمومت و فوت اين سه نفر در منزلي در خيابان امام رضا (ع) آمل گزارش داده شد.(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
افزایش بيماري كليوي در استان گيلان
رئيس كميته بيماران خاص گيلان از افزايش آمار بيماران مزمن كليوي به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي آب شهري در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اكبر درزي در رشت افزود: آمار بيماران مزمن كليوي كه هنوز به مرحله دياليز شدن نرسيده‌اند، در گيلان رو به افزايش است و از اهم دلايل آن استفاده از آبهاي آلوده و سنگين مخصوصاً به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي شهري و نيز عفوني شدن بدن در اثر بيماري‌هاي مختلف است. (ادامه)
پوشش كامل روستاهاى مازندران در طرح پزشك خانواده
مناطق روستايى استان مازندران صددرصد زير پوشش طرح پزشك خانواده قرار گرفتند. دكتر بهرامى معاون بهداشتى دانشگاه علوم پزشكى مازندران در همايش مديران شبكه هاى بهداشت و درمان استان كه در رامسر برگزار شد با اعلام اين خبر گفت: براى اجراى كامل اين طرح ۳۷۲ پزشك و ۲۶۷ ماما به خدمت گرفته شدند كه در سطح استان مشغول ارائه خدمات بهداشتى درمانى به مردم هستند.(ادامه)
خودسوزی مرد 35ساله‌ بابلی
اختلافات خانوادگي باعث شد تا مرد 35 ساله‌اي در شهرستان بابل اقدام به خودسوزي كند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اين حادثه تلخ در حالي روي داد كه اين زوج جوان به دليل انتخاب محل سكونت دچار مشكل شده بودند‌. (ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
خسارت سیل به 160 واحد مسكوني در نكا
بارش شديد باران كه از پنجشنبه شب آغاز شد و تا عصر ديروز ادامه داشت با جاري شدن سيل در روستاهاي بخش مركزي شهرستان نكا به 160 واحد مسكوني خسارت وارد كرد. (ادامه)
طبابت پزشك قلابي در قائمشهر
پزشك قلابي ترك اعتياد معتادان در قائمشهر با شكايت جمعي از معتادان و خانواده هاي آنان دستگير شد. اين پزشك به همراه سه تن از همدستانش براي درمان معتادان آنها را 32 ساعت در اتاقي در دماي 40 (ادامه)
چگونه يك معتاد اينترنت را بشناسيم؟(بخوانيد)
(ادامه)
قناعت:رئیس جمهورتا پايان آذربه مازندران میآید
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از سفر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران به اين استان خبر داد و گفت: انجام اين سفر تا پايان آذر ماه امسال قطعي است. (ادامه)
علی عالی کردکلایی به بهانه سفر رئيس جمهوري به مازندران(آقاي احمدي‌نژاد دردهاي مردم مازندران را بدانيد )(ديدگاه)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
تشكيل پليس ويژه اطفال و نوجوانان
دومين نشست علمي منطقه‌يي قضات ويژه اطفال و نوجوانان استان‌هاي مركزي، گلستان، گيلان و مازندران در ساري مركز استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
مرد بابلي از دست سارقان جان سالم به در برد
مرد 36 ساله بابلي در حالي از دست سارقان جان سالم به در برد كه 4 سارق مبلغ 47 ميليون ريال اين فرد را به سرقت بردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، «ح- قاسمي» كه بزاز است در مورد چگونگي اين حادثه گفت: چند روز گذشته اين مبلغ پول را از بانك گرفتم، خواستم (ادامه)
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است... حضور محمدرضا خاتمي در مازندران و تحرک اصلاح طلبان
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است...(ادامه)
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود... آن زن با تبر آمد !
بر اثراختلاف خانوادگي ، زني در بابل همسرش را با چند ضربه تبر به قتل رساند. ح.م كه اهل يكي از روستاهاي بابل است بر اثر مشاجره لفظي با همسرش در شب حادثه، نيمه‌هاي شب زماني‌كه همسرش كاملاً در خواب بود...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.767 seconds.