.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفر به خانه خدا، پاداش بازیکنان تیم پگاه گيلان
اعضاي تيم فوتبال پگاه گيلان به دليل صعود به ليگ برتر پاداش ويژه‌‏اي دريافت مي‌‏كنند.(ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. (ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
آزادی 345‬زنداني با كمك ستاد ديه مازندران
مسوول ستاد ديه مازندران از آزادي ‪ ۳۴۵‬نفر از زندانيان با كمك اين ستاد از زندانهاي استان و بازگشت به كانون گرم خانواده‌هايشان خبر داد.(ادامه)
گلستان در وداع با شهداى ميدان مين
مردم گلستان ديروز در هواى بارانى با ۳ تن ازسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامى استان كه در مناطق آلوده به مين در قصر شيرين به شهادت رسيده بودند وداع كردند.(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
قلي تبار از سمت خود بركنار شد
قلي تبار از رزمندگان دفاع مقدس ،جانباز شيميايي و برادر شهيد است و از مداحان مشهور اهل بيت كه از دهه هاي گذشته تاكنون به عنوان يك چهره ارزشي و مورد توجه اكثريت نيروهاي با سابقه جبهه و جنگ و خانواده هاي شهدا مي باشد.(ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران ظهور فرقه جديد انحراف جنسي و حضور آنان در شمال کشور
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران(ادامه)
حفظ فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه‌مردم
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با تاكيد بر توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت : امروزه حفظ و حراست و احياء فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه آحاد ملت است.(ادامه)
مسافران و مردم مازندران راهي طبيعت بي‌نظير اين استان شدند
مسافران ومردم مازندران براساس سنت ديرينه، امروز (دوشنبه ) مصادف با روز طبيعت راهي دامن طبيعت بكر و دل انگيز جنگل، كوهستان، مراتع و ساحل درياي خزر شدند.(ادامه)
بارش شديد باران مردم گيلان را خانه‌نشين كرد
مردم استان گيلان كه از روز گذشته باخريد كاهو،ميوه و طبخ غذا و هماهنگي با اعضاي خانواده و فاميل خود را براي مراسم روز طبيعت آماده كرده بودند به دليل بارش شديد باران خانه‌نشين شده‌اند.(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
نكاتي درباره پيشگيري از وقوع آتش‌سوزي در چادرهاي مسافرتي(يادداشت)
(ادامه)
توصيه‌هاي پليس راه‌آهن كشور به خانواده‌ها و مسافران قطار(يادداشت)
(ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
طرح ويژه پليس مازندران در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامي مازندران از اجراي طرح ويژه پليس در چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت : اين طرح براي جلوگيري از بروز هر گونه حادثه ناگوار ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل مواد محترقه و برقراري نظم و امنيت در استان اجرا مي‌شود. سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" روز شنبه به خبرنگار ايرنا افزود: استفاده ناصحيح از وسايل انفجاري از قبيل ترقه ، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسيار وحشتناك و دردناك براي خانواده‌ها مي‌شود. وي با اشاره به طرح ويژه پليس براي برخورد با تهيه و توزيع‌كنندگان مواد محترقه در استان گفت: تا با افرادي كه به تهيه و توزيع مواد محترقه اقدام مي‌كنند، برخورد قانوني خواهد شد. وي از كشف بيش از ‪ ۶۰۰‬هزار عدد انواع مواد آتشبازي در چند هفته اخير در استان خبر داد و افزود: در همين ارتباط در تمامي مبادي ورودي مازندران ايستگاه‌هاي بازرسي نيروي انتظامي مستقر شده است . وي تصريح كرد: مواد منفجره مجاز وجود ندارد و همه انواع مواد محترقه و ترقه‌هاي موجود در بازار غير مجاز و غير قانوني هستند چرا كه اينگونه مواد در هنگام انفجار باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي افراد مي‌شود. (ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
دختر جوان گنبدي خود را با كابل حلق آويز كرد
پس از اينكه اعضاي خانواده ي آسیه ـ الف از اوخبرسي نيافتند با جست و جوي وي متوجه حضور او در انبار كاه شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.792 seconds.