.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
تمشك ميوه خودرو و فصلي طبيعت شمال(گزارش)
(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
شناسایی451خانوار كولي توسط فرمانداری آمل
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
حضور سخنگوي وزارت امورخارجه در لنگرود
(ادامه)
فرار نوعروس از خانه داماد
(ادامه)
افزايش مصرف كراك در بين جوانان غرب مازندران
(ادامه)
شناسايي يك خزنده كوچك در گيلان
(ادامه)
شناسايي اين باندها با کار کارشناسي و با همکاري مقامات قضايي انجام شده که در اين رابطه 45 تن نيز دستگير شدند.وي بي‌اطلاعي خانواده‌ها نسبت به برنامه‌هاي آموزشي و رفت و آمد فرزندان با دوستانشان ... دستگيری باند اغفال دختران کم سن و سال در گلستان
شناسايي اين باندها با کار کارشناسي و با همکاري مقامات قضايي انجام شده که در اين رابطه 45 تن نيز دستگير شدند.وي بي‌اطلاعي خانواده‌ها نسبت به برنامه‌هاي آموزشي و رفت و آمد فرزندان با دوستانشان ...(ادامه)
سينما انقلاب رشت تعطيل شد
معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان افزود: متاسفانه، برغم تذكرات پي درپي و نيز سه نوبت تذكر كتبي اين اداره كل ، مديريت سينما موفق به اصلاح موارد ياد شده نشده بود.(ادامه)
5/7 درصد اعضاي شوراها در مازندران فرهنگي اند
مدير مشاركت هاي مردمي و توسعه مدارس غير انتفاعي سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: از مجموع 7 هزار و 215 عضو شوراي اسلامي شهر و روستاي مازندران 528 نفر از خانواده فرهنگي هستند.(ادامه)
افتتاح شعبه حل اختلاف ويژه خانواده شهدا
شوراي حل اختلاف ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران در بنياد شهيد شهرستان بندرگز افتتاح شد. براساس اعلام روز شنبه روابط عمومي دادگستري گلستان به ايرنا در راستاي سياستهاي قوه قضاييه مبني بر ترويج فرهنگ صلح و سازش در جامعه اين شعبه راه‌اندازي شده است. در مراسم افتتاح اين شعبه كه با حضور رييس دادگستري، امام جمعه و مسوولان محلي در ساختمان اداري بنياد شهيد اين شهرستان برگزار گرديد اعلام شد كه تمامي اعضاي اين شعبه از خانواده شهدا و ايثارگران هستند. در شهرستان بندرگز با دو بخش مركزي و نوكنده هم اكنون ‪ ۲۵‬شعبه حل اختلاف مشغول فعاليت هستند. اين شهرستان با بيش از ‪ ۵۰‬هزار نفر جمعيت در ‪ ۴۲‬كيلومتري غرب گرگان (مركز استان گلستان) واقع است. گفتني است فعاليت شوراهاي حل اختلاف در رسيدگي زودتر به پرونده‌ها ، افزايش رضايتمندي مردم ، صلح و سازش در بسياري از پرونده‌ها و نيز فراهم كردن فرصت براي رسيدگي به‌پرونده‌هاي مهمتر در دستگاه قضايي موثر است (ادامه)
آغاز سرشماری از متکدیان چالوس
رييس اداره بهزيستي چالوس گفت: با هماهنگي نهادهاي مربوطه طرح شناسايي و جمع‌آوري متكديان در اين شهرستان آغاز شد. (ادامه)
مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه، مدارس غير انتفاعي استان رو به تعطيلي است، از خانواده ها خواست تا در امورات اداري مدارس با مديران همكاري نمايند.(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم عالم ربانی مهدوی و يكسالی که گذشت
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم(ادامه)
زبان های مازندرانی و گيلکی از جمله زبان های ايرانی بينه که کمترين تاثير ره از زبان های تازی ( عربی)  و ترکی بدينه ولی اين روزها کم کم درنه زير نفوذ زبان فارسی ازبين شوننه ...


مازندرانی، زبان هسه يا لهجه؟
زبان های مازندرانی و گيلکی از جمله زبان های ايرانی بينه که کمترين تاثير ره از زبان های تازی ( عربی) و ترکی بدينه ولی اين روزها کم کم درنه زير نفوذ زبان فارسی ازبين شوننه ... (ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ... تولد پنج قلوهاي آملي پس از 3 سال
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ...(ادامه)
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...(ادامه)
جشن مشترك ازدواج ‪ ۴۵زوج دانشجو دربندر انزلي
جشن ازدواج دانشجويي ‪ ۴۵‬زوج دانشگاه آزاد واحد بندرانزلي عصر روز پنجشنبه در مجتمع فرهنگيان دهكده ساحلي اين بندر برگزار شد. (ادامه)
بیشترین تعداد رزمندگان دردولت احمدی نژاد فعال شدند
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: هرنوع كارشكني عليه دولت احمدي‌نژاد به جبهه ايستادگي ملت ايران در مقابل غرب لطمه مي‌زند و كمك به دشمنان ايران است. (ادامه)
افزون بر‪ ۵۳‬درصد جمعيت مازندران شهري هستند
(ادامه)
مرگ جوان آملي در اثر مصرف کراک
معاون اجتماعي و ارشاد پليس شهرستان آمل گفت: ماموران انتظامي، جسد جواني را در منزلش كشف كردند كه بر اثر مصرف بيش از حد كراك جانش را از دست داد.(ادامه)
ششمین سالگرد حادثه سقوط هواپيماي ياك ‪ ۴۰‬در گرگان برگزار شد
ششمين مراسم سالگرد ارتحال جانسوز نمايندگان فقيد استان گلستان در هواپيماي "ياك ‪ "۴۰‬به همراه وزير راه و ترابري و معاونان وي به همراه تني چند از همراهان شامگاه پنجشنبه (ادامه)
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است... اولين گزارش پيشرفت سند چشم‌انداز سال گذشته تدوين شد
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است...(ادامه)
آسيب فرهنگي و سنتي در خانه تركمن(گزارش)
مهندس حيدر جم(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.748 seconds.