.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد. یک بهنمیری نماینده مازندران در تیم ملی دراگون بوت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد. قتل شوهر نگون بخت بخاطر عشق قدیمی
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد.(ادامه)
ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر گیلان با دارا بودن ۴٨٠ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت حدود ۲۲۰ تن گیاه دارویی گل گاو زبان قطب مهم تولید این محصول در کشور است. عکس/ برداشت گُل گاوزبانِ در "اِشْکِورات" گیلان(خبر)
ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر گیلان با دارا بودن ۴٨٠ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت حدود ۲۲۰ تن گیاه دارویی گل گاو زبان قطب مهم تولید این محصول در کشور است.(ادامه)
وی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و  نوشت:  این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.فرما با استعفای فرماندار مرکز استان موافقت شد / فرماندار سایق راهی انتخابات می شود
وی با صدور بیانیه ای از موافقت احمد وحیدی وزیر کشور با استعفای او خبر داد و نوشت: این استعفا در راستای حضور در انتخابات مجلس صورت گرفته است.فرما(ادامه)
کدام غذای مازندران جهانی شد؟
وب‌سایت اطلس جهانی غذا که غذا‌های محبوب ملل را معرفی می‌کند یک غذای مازندرانی را نیز در فهرست خود قرار داده است.(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز اخیر سه میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر وارد استان گیلان شدند، تصریح کرد: شاهد اقامت پنج میلیون نفر/شب گردشگران در استان بودیم. سفر سه میلیون نفر در ۵ روز گذشته به گیلان
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز اخیر سه میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر وارد استان گیلان شدند، تصریح کرد: شاهد اقامت پنج میلیون نفر/شب گردشگران در استان بودیم.(ادامه)
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد رنگ و با اشاره به وزش باد و افزایش ارتفاع امواج که از جمعه شب آغاز می‌شود و بعدازظهر شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) پایان می‌یابد، آورده است: وزش باد شدید و مواج شدن دریا با بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۵ متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج تا ۱.۷ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود. هشدار هواشناسی به مسافران شمال کشور
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد رنگ و با اشاره به وزش باد و افزایش ارتفاع امواج که از جمعه شب آغاز می‌شود و بعدازظهر شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) پایان می‌یابد، آورده است: وزش باد شدید و مواج شدن دریا با بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۵ متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج تا ۱.۷ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید. قائمشهر میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید.(ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
دادستان مرکز استان گیلان در مورد نامه کشف‌شده در محل فوت ‌کیومرث پوراحمد گفت: ‌نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است. ماجرای نامه کشف‌شده در محل فوت ‌کیومرث پوراحمد چه بود؟
دادستان مرکز استان گیلان در مورد نامه کشف‌شده در محل فوت ‌کیومرث پوراحمد گفت: ‌نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.(ادامه)
شمال نیوز : سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تایید خبر فوت کیومرث پور احمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی ... دادستان مرکز گیلان: بررسی‌های اولیه حکایت از خودکشی کیومرث پوراحمد دارد
شمال نیوز : سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تایید خبر فوت کیومرث پور احمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی ...(ادامه)
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. کیومرث پوراحمد خودکشی کرد
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
مدیرکل صمت گیلان از برخورد قاطع با بی‌حجابی در حوزه صنفی خبر داد و گفت: بیش از پنج واحد صنفی در رشت به علت‌ عدم رعایت عفاف و حجاب پلمب شدند. پلمب ۵ واحد صنفی گیلان به دلیل عدم رعایت حجاب
مدیرکل صمت گیلان از برخورد قاطع با بی‌حجابی در حوزه صنفی خبر داد و گفت: بیش از پنج واحد صنفی در رشت به علت‌ عدم رعایت عفاف و حجاب پلمب شدند.(ادامه)
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد. سه‌شنبه کل کشور بارانی می شود
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است. رئیس پلیس راه کشور: آمار تصادفات نوروزی نگران کننده است
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
- فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کرج - چالوس محدوده کندوان پس از تخلیه بار ترافیکی دقایقی پیش بازگشایی شد. محور کندوان بازگشایی شد
- فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محور کرج - چالوس محدوده کندوان پس از تخلیه بار ترافیکی دقایقی پیش بازگشایی شد.(ادامه)
آیین‌های نوروز و نوروز خوانی با رژه کارناوال فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اقوام در خیابانهای شهر ساحلی کلاچای برگزار شد
استقبال از نوروز با کارناوال شادی در گیلان(خبر)
آیین‌های نوروز و نوروز خوانی با رژه کارناوال فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اقوام در خیابانهای شهر ساحلی کلاچای برگزار شد (ادامه)
در سفرهای نوروزی امکان بروز مشکلات زیادی برای پوست وجود دارد. این مشکلات پوستی عبارتند از: گال، سالک، گزش حشره بند یا دراکولا، اگزمای دست و آفتاب سوختگی. شایع‌ترین‌های بیماری‌های پوستی در نوروز
در سفرهای نوروزی امکان بروز مشکلات زیادی برای پوست وجود دارد. این مشکلات پوستی عبارتند از: گال، سالک، گزش حشره بند یا دراکولا، اگزمای دست و آفتاب سوختگی.(ادامه)
عکس/ مشاهده پلنگ در منطقه برفی اشکورات رودسر
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان از مشاهده و ثبت پلنگ ایرانی برای دومین بار در روزهای اخیر در منطقه برفی اشکورات رودسر خبر داد.(ادامه)
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند. خالق برنج "هاشمی" شمال درگذشت/ از یوسف هاشمی زاده چه می دانیم؟
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند.(ادامه)
کالابرگ الکترونیک بر اساس میزان یارانه استفاده نشده هر یک از مشمولین یارانه قابل استفاده خواهد بود. برای دریافت کالابرگ الکترونیکی چه کنیم؟
کالابرگ الکترونیک بر اساس میزان یارانه استفاده نشده هر یک از مشمولین یارانه قابل استفاده خواهد بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 228 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.