.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حکم تبعید یک خبرنگار به حوزه انتخابیه یک نماینده ، موجب انتقاد نماینده این شهر شد، انتقادی که موجب جدل توئیتری بین این نماینده و وحید یامین پور، معاون وزارت ورزش شد. معاون وزیر ورزش به یک نماینده: خطاب به نمایندگان توییت زدم که دهنت را ببندند / پاسخ نماینده مجلس : صد رحمت خدا به سنگ پای قزوین ببین کی صحبت از ادب می کنه ! مردم را بزغاله و گوساله و خس و خاشاک خطاب نمیکردید !؟
شمال نیوز : حکم تبعید یک خبرنگار به حوزه انتخابیه یک نماینده ، موجب انتقاد نماینده این شهر شد، انتقادی که موجب جدل توئیتری بین این نماینده و وحید یامین پور، معاون وزارت ورزش شد.(ادامه)

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
اخیرا اخبار ی مبنی بر بازداشت کارمند استانداری بدلیل شکایت از غیر قانونی بودن انتصاب میثم لطیفی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دیوان عدالت اداری ... بازداشت کارمند استانداری؟ | واکنش دادستان مرکز استان
اخیرا اخبار ی مبنی بر بازداشت کارمند استانداری بدلیل شکایت از غیر قانونی بودن انتصاب میثم لطیفی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دیوان عدالت اداری ...(ادامه)
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است. توضیحات وزیر ارشاد در خصوص برکناری مدیرکل ارشاد گیلان؛ قبل از این موضوع هیچ گزارش منفی نداشتیم
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.

کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد. (ادامه)
علی اکبر رائفی‌پور، در جریان سخنرانی در یک هیات، سخنان تندی را در مورد مدیر کل سابق ارشاد گیلان مطرح کرد.

(ویدئو) واکنش تند رائفی‌پور به ماجرای مدیرکل ارشاد گیلان
علی اکبر رائفی‌پور، در جریان سخنرانی در یک هیات، سخنان تندی را در مورد مدیر کل سابق ارشاد گیلان مطرح کرد. (ادامه)
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند. دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت ‌در گیلان‌/ ارتباط مستقیم متهمان با ‌صهیونیست‌ها + جزئیات
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است.

موضع قالیباف در ماجرای مدیر کل ارشاد گیلان/تشهیر نیازمند حکم قاضی است
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. (ادامه)
روابط عمومی جبهه پایداری گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان که در روزهای اخیر برکنار شده عضو این گروه نبوده است.

اطلاعیه جبهه پایداری درباره رضا ثقتی: این فرد هیچ گونه ارتباطی با تشکیلات نداشته است
روابط عمومی جبهه پایداری گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان که در روزهای اخیر برکنار شده عضو این گروه نبوده است. (ادامه)
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد. جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است/ وزیر ارشاد استعفا دهد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد. ماجرای کتک کاری یک روحانی با یک زن چه بود؟
فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.(ادامه)
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در خصوص برکناری مدیر سابق این مجموعه اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیرامون وقایع اخیر
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در خصوص برکناری مدیر سابق این مجموعه اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان پیرامون وقایع اخیر، اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: دولت انقلابی حتی شائبه‌ فساد را هم برنمی‌تابد

شائبه‌ خطای مدیر سابق اداره کل ارشاد اسلامی گیلان به کجا رسید؟
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان پیرامون وقایع اخیر، اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: دولت انقلابی حتی شائبه‌ فساد را هم برنمی‌تابد (ادامه)
شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد. قتل دختر جوان به دست نامزدش در مدرسه‌ای متروکه در رضوانشهر گیلان
شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد.(ادامه)
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد. بعد از انتشار فیلم جنجالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برکنار شد
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود. کسانی‎که چند دوره ردصلاحیت شده‌اند منتظر تائید صلاحیت نباشند
شمال نیوز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ‌شورای نگهبان استان با اشاره به بررسی رفتار نمایندگان در مدت دوره نمایندگی آنها، تصریح کرد: آمار و عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی آنها بررسی و رصد و در بررسی صلاحیت دوره بعد آنها لحاظ می‌شود.(ادامه)
ببینید / تجمع عفاف و حجاب در رشت + فیلم
شمال نیوز: تجمع باشکوه بانوان خطه گیلان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
ایران و ژاپن برای همکاری‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین تولید چای اعلام آمادگی کردند. همکاری ژاپن و ایران برای ارتقای چای ایرانی
ایران و ژاپن برای همکاری‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین تولید چای اعلام آمادگی کردند.(ادامه)
«حلیمه‌جان» کجاست که ان‌قدر از آن تعریف می‌کنند؟
حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.(ادامه)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است. بارش تابستانی باران در «گیلان»(خبر)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.(ادامه)
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند. سفر وزیر جهاد کشاورزی به قطب کشاورزی ایران
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
تصاویر دلهره‌آور از نجات یک خواهر و برادر در آبشار ویسادار گیلان
تصاویری دلهره‌آور از لحظه نجات یک خواهر و برادر از سقوط از آبشار ویسادار در استان گیلان در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است.(ادامه)
تصویر دیده نشده از مظفرالدین‌شاه در سفر به شمال
در اینجا تصویری دیده‌نشده از مظفرالدین شاه و همراهانش در هنگام عبور از جاده‌ای در گیلان را ملاحظه می‌کنید. (اصل تصویر سیاه و سفید بوده و در اینجا با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده است).(ادامه)
وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه‌های قبل، جزئیات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را تشریح کرد. بازداشت 4 تروریست در مازندران توسط وزارت اطلاعات/ آنها از زندانیان آزادشده آشوب پاییز پارسال بودند+ویدئو
وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه‌های قبل، جزئیات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را تشریح کرد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از متلاشی شدن هسته‌ عملیاتی منافقین که چند اقدام خرابکارانه از قبیل انفجار نارنجک‌های دست‌ساز و بمب صوتی در استان گیلان انجام داده بودند خبر داد.
فیلم/ تصاویر عملیات خرابکارانه منافقین و لحظه بازداشت آنها در فرودگاه رشت
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از متلاشی شدن هسته‌ عملیاتی منافقین که چند اقدام خرابکارانه از قبیل انفجار نارنجک‌های دست‌ساز و بمب صوتی در استان گیلان انجام داده بودند خبر داد. (ادامه)
وزارت اطلاعات برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج را ادامه می‌دهد. وزارت اطلاعات: تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرزها را ادامه می‌دهیم
وزارت اطلاعات برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج را ادامه می‌دهد.(ادامه)
رئیس شورای شهر انزلی اعلام کرد: دلیل محکومیت شهردار انزلی دریافت حق جلسه از کمیسیون ماده ۱۰۰ به ازای هر جلسه رقمی حدود سه میلیون تومان عنوان شده است. شهردار انزلی برکنار شد! / محکومیت این شهردار چه بود؟ + جزئیات
رئیس شورای شهر انزلی اعلام کرد: دلیل محکومیت شهردار انزلی دریافت حق جلسه از کمیسیون ماده ۱۰۰ به ازای هر جلسه رقمی حدود سه میلیون تومان عنوان شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.