.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد. پژو پارس سفارشی به زیر ۶۰۰ میلیون بازگشت + لیست قیمت بازار و کارخانه
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.(ادامه)
قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو ویژه خرداد اعلام شد
قیمت نهایی محصولات ایران‌خودرو ویژه خرداد ماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت اعلام شد.(ادامه)
قیمت شاهین ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول قیمت
شاهین مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. شاهیت ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۵۸۵ و ۵۷۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کارخانه شاهیت ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شد.(ادامه)
عوامل حمله تروریستی خانه ‌اصفهان اعدام شدند
حکم اعدام عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز به اجرا درآمد.(ادامه)
اکوایران : کرمان موتور اعلام کرد که قرار است پیکاژ T۸ خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کند. این خودرو را قسطی بخرید!
اکوایران : کرمان موتور اعلام کرد که قرار است پیکاژ T۸ خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کند.(ادامه)
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. فروش خودروهای خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد. افشای جزئیات جدید تفاهم نامه شاسی بلندها / متن تفاهم نامه با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودرو
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.(ادامه)
خودرو پژو پارس TU ۵ سفارشی ELX بیشترین کاهش قیمت را داشت. کدام مدل پژو بیشتر ارزان شد؟ + جدول
خودرو پژو پارس TU ۵ سفارشی ELX بیشترین کاهش قیمت را داشت.(ادامه)
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود. اطلاعیه مهم سازمان حمایت درباره قیمت خودرو/ جزییات دستورالعمل جدید
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود.(ادامه)
خریداران پراید ضرر کردند + جدول
قیمت پراید صفر ۱۴۰۱ در بازار آزاد مدل ۱۵۱ پلاس ۳۰۵ میلیون تومان اعلام شده است.(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
ریزش عجیب قیمت محصولات ایران خودرو
محصولات ایران خودرو امروز کاهش قیمت قابل ملاحظه ای داشتند. قیمت خودروهای این شرکت بین ۱۰ الی ۹۵ میلیون تومان کاهش داشت. در این میان پیکاپ فوتون . دیزل باز هم با بازار خودرو همراه نبود و ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
قیمت مصوب ۱۷ خودروی مونتاژی اعلام شد / فیدیلیتی ۷۲۸ میلیون، تیگو ۸ یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. قیمت‌های محاسباتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر اساس آخرین صورت مالی شرکت‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده و تعدیلات لازم همچون تغییر نرخ دستمزد و غیره برای سال ۱۴۰۱ تا تاریخ مصوبه ۱۱ بهمن‌ ۱۴۰۱ شورای رقابت و بر اساس مستندات ارائه شده توسط شرکت‌های خودروساز بوده است.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی خبر داد و گفت: خودروسازان موظف شدند قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند. قیمت خودرو‌های مونتاژی تصویب شد
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی خبر داد و گفت: خودروسازان موظف شدند قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند.(ادامه)
با این دست فرمان خودرو ارزان نمی شود!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی چیست؟
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد(ادامه)
سال‌های نه‌چندان دور کم‌تر کسی فکر می‌کرد که خودرو، به این میزان زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما اهمیت اثر خودرو در زندگی مردم، خرید آن را هم مهم‌تر از قبل کرده‌است. اشتباهات رایج در زمان خرید خودرو
سال‌های نه‌چندان دور کم‌تر کسی فکر می‌کرد که خودرو، به این میزان زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما اهمیت اثر خودرو در زندگی مردم، خرید آن را هم مهم‌تر از قبل کرده‌است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند. رئیسی در دفاع از فاطمی امین: تلقی ما از استیضاح اختلاف نیست / باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد. این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان ارزان شد
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل و رئیس فراکسیون تسهیل تجارت کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صمت در دوره حضور در این وزاتخانه گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند. حاجی پور : تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده است/ شفافیت‌ها در حوزه خودرو، در گذشته وجود نداشت !
شمال نیوز : نماینده آمل و رئیس فراکسیون تسهیل تجارت کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صمت در دوره حضور در این وزاتخانه گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند.(ادامه)
با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در ۱۴۰۱ داشتیم، مقام معظم رهبری سال مهار تورم را نامگذاری کردند، چرا که مردم در معیشت دچار تنگنا شده اند. خودرو کیلویی ۱ میلیون تومان؛ پاسخگو کیست؟!
با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در ۱۴۰۱ داشتیم، مقام معظم رهبری سال مهار تورم را نامگذاری کردند، چرا که مردم در معیشت دچار تنگنا شده اند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد. تشریح دلایل گرانی خودرو در بازار از زبان وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت فاصله زیاد بین تقاضا و عرضه خودرو در کشور، افزایش قیمت ارز و به دنبال آن تلاش عده‌ای برای خرید خودرو بابت حفظ ارزش دارایی و ایجاد تقاضای کاذب را از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار عنوان کرد.(ادامه)
خوردوی ۲۷ میلیارد تومانی در بازار ایران ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۸ است. خودروی ۲۷ میلیاردی بازار را بشناسید + جدول
خوردوی ۲۷ میلیارد تومانی در بازار ایران ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۸ است.(ادامه)
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، درباره جزئیات مرحله دوم ثبت‌نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو توضیحاتی داد و گفت: با تحویل خودروها قیمت ها در بازار شکسته می شود. خبر مهم برای متقاضیان خرید خودرو / زمان ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد + جزئیات
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، درباره جزئیات مرحله دوم ثبت‌نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو توضیحاتی داد و گفت: با تحویل خودروها قیمت ها در بازار شکسته می شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند. اعلام نتایج ایران خودرو؛ توهین به مشتری با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳
شمال نیوز : سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.(ادامه)
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم. چرا فرزندآوری و مهاجرت سوژه نون خ ۴ شد؟
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 139 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.