.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است قیمت خودرو سقوط کرد
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است(ادامه)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / فونیکس و تیگو چند؟
قیمت محصولات مدیران خوردو امروز بین ۱۰ الی ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد. هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود / دولت در تصمیماتش به معیشت مردم توجه کند
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد.(ادامه)
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است. شورای رقابت: عرضه خودرو در بورس کالا تخلف است
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
قیمت جدید مدیران خودرو + لیست قیمت کامل (۲۲ خرداد)
قیمت خودروهای مختلف شرکت مدیران خودرو امروز کاهش ۱۱ الی ۹۰ میلیونی داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
فهرست جدید قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد
فهرست قیمت‌های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.(ادامه)
جزئیات آغاز فروش خودرو در بورس کالا
۲۹ خرداد ماه قرار است ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود.(ادامه)
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است. کاهش عجیب قیمت خودرو طی چند ساعت
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.(ادامه)
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است. قیمت جدید کارخانه ای ۲۸ محصول ایران خودرو اعلام شد
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.(ادامه)
خودروی کره‌ای از راه رسید+تصاویر
بعد از خرید شرکت سانگ یانگ توسط گروه KG MIBILITY شاهد عرضه نسخه جدید خودرو تیوولی هستیم.(ادامه)
قیمت همه محصولات بهمن موتور + لیست بازار و کارخانه (۱۶ خرداد)
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای بهمن موتور در بازار به دست خواهید آورد.(ادامه)
  با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.​

سقوط سنگین جدید ترین مدل هایما در بازار
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.​ (ادامه)
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد. خبر مهم ایران خودرو درباره قیمت پژو ۲۰۷
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.(ادامه)
بازار خودرو به مسیر کاهشی قیمت‌ها ادامه می‌دهد. ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت دنا، رانا، تارا و پژو
بازار خودرو به مسیر کاهشی قیمت‌ها ادامه می‌دهد.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. قالیباف: طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.(ادامه)
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد. شورای رقابت قیمت خودرو هایما را اعلام کرد
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)

متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند. فهرست قیمت‌های مصوب برخی خودروهای عرضه شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه‌
متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند.(ادامه)
شاسی بلند محبوب مدیران خودرو دوباره ۸۰۰ میلیونی شد + لیست قیمت
X۲۲ دنده ای شاسی بلند محبوب مدیران ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت X۲۲ اتوماتیک نیز ۸۸۵ میلیون تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد. ۳ گزینه احتمالی برای سکانداری وزارت صمت
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
ریزش ۸۰ میلیون تومانی قیمت خودرو‌ها
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته‌است.(ادامه)
بر اساس قیمت خودرو ژاپنی، قیمت تویوتا راوفور دو دیفرانسیل یک روزه ۱۰۰ میلیون ارزان شده است. خودرو‌های ژاپنی ارزان شدند + جدول
بر اساس قیمت خودرو ژاپنی، قیمت تویوتا راوفور دو دیفرانسیل یک روزه ۱۰۰ میلیون ارزان شده است.(ادامه)
شمال نیوز : از یک دهه پیش، دشمنان ایران، با سلاح تحریم به جنگ منافع اقتصادی ایران آمده و با توقیف نفتکش‌های ایرانی سعی کردند دریا را برای ناوگان صادراتی ایران ناامن کنند.
سوال از مسئولان؛ «قیمت بازار» دقیقاً چیست؟!
شمال نیوز : از یک دهه پیش، دشمنان ایران، با سلاح تحریم به جنگ منافع اقتصادی ایران آمده و با توقیف نفتکش‌های ایرانی سعی کردند دریا را برای ناوگان صادراتی ایران ناامن کنند. (ادامه)
سقوط سنگین فونیکس مدیران خودرو / قیمت تیگو ۸، ۷۰۰ میلیون ریخت!
به گزارش شمال نیوز به نقل ازاقتصادآنلاین ، بر اساس ریزش قیمت فونیکس، فونیکس FX پریمیوم ۶۰۰ میلیون نسبت به اولین روز اردیبهشت ارزان شد. قیمت فونیکس تیگو ۸ پرو مکس به ۷۰۰ میلیون تومان رسید. قیمتتیگو ۸ پرو پرمیوم نیز ریزش ۵۰۰ میلیونی را ثبت کرد. تیگو ۷ پرو اکسلنتو تیگو ۸ کلاسیک نیز ۳۵۰ میلیون ارزان شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.