.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد. وزیر اقتصاد: رشد شتابان قیمت مسکن و خودرو مهار شده است
وزیرامور اقتصاد و دارایی گفت: مهار نوسانات ارزی، مهار قیمت برخی بازار‌هایی که برای سفره مردم حائز اهمیت است، مسئله رشد شتابان قیمت خودرو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل شده که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید. ریزش سنگین قیمت پژو ۲۰۷ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است. سفر زائران اربعین با خودروهای شخصی تسهیل می‌شود
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.(ادامه)
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه ای در این خصوص نداریم. افزایش قیمت سوخت صحت ندارد
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه ای در این خصوص نداریم.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند. همدستی عروس و خواهرشوهر برای سرقت
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند.(ادامه)
عباس علی‌آبادی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شوند وزیر صمت: خودروها را ما تعیین قیمت نمی‌کنیم
عباس علی‌آبادی درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شوند(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
اقتصادآنلاین نوشت،: بررسی قیمت خودروهای فرانسوی نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. پژو ۲۰۰۸ نیم میلیارد تومان ارزان شد! + جدول
اقتصادآنلاین نوشت،: بررسی قیمت خودروهای فرانسوی نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۰۸ حوالی ۵۵۰ میلیون تومان ارزان شده است.(ادامه)
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک‌هزار و ۱۳۳ خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد. بیش از یک هزار خودروی وارداتی ترخیص شد
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک‌هزار و ۱۳۳ خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد.(ادامه)
عکس | ماکسیما 2023 هم‌قیمت ماکسیما 2012 در ایران!
نیسان ژاپن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سدان دوست‌داشتنی نیسان ماکسیما همانند بسیاری از سدان های مشهور دیگر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد. این برند می‌گوید با پایان تولید نسل فعلی ماکسیما در اواسط سال ۲۰۲۳ شاهد بازنشستگی یکی از جذاب‌ترین محصولات نیسان خواهیم بود.(ادامه)
۵ خودروی چینی بازار ایران که بیشترین کاهش قیمت را داشتند
در ۱۰۰ روز اخیر، شاهد کاهش قیمت تدریجی خودروها در بازار بودیم که یکی از دلایل آن می‌تواند به پالس مثبت اخبار واردات خودروهای نو و دست دوم برگردد.البته با توجه کند بودن روند واردات، هنوز هم نمی‌توان با قطعیت از این موضوع سخن گفت.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم. پیش‌بینی مهم رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری می‌کند؟
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.(ادامه)
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
بزرگترین ریزش بورس در یک ماه اخیر رقم خورد/ بازار سرمایه گروگان چیست؟
‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید .(ادامه)
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت
سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت(ادامه)

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد. ‌نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود؛ دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود / دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده؛ در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند / کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا پول ببرید، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید / ساعتی ۴۲۰ میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند؛ از تورم هم مالیات می‌گیرند(خبر)
محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید. خیالتان راحت؛ خودرو ارزانتر می‌شود و به قیمت واقعی خواهد رسید / خودروی ۷۰۰ میلیونی را به ۳ میلیارد رساندیم!
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: خیال مردم راحت باشد که قیمت خودرو به سیر نزولی خود ادامه خواهد داد و به قیمت واقعی خود خواهد رسید.(ادامه)
قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲
قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است قیمت خودرو سقوط کرد
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است(ادامه)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / فونیکس و تیگو چند؟
قیمت محصولات مدیران خوردو امروز بین ۱۰ الی ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد. هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود / دولت در تصمیماتش به معیشت مردم توجه کند
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد.(ادامه)
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است. شورای رقابت: عرضه خودرو در بورس کالا تخلف است
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.