.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از هر نماینده‌ای در راهروهای مجلس درباره کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه برای سومین سال مجلس یازدهم سؤال می‌شود، سریعاً با جمله هایی مانند «هنوز مشخص نیست» یا «باید ببینیم چه می‌شود» و «منتظر تصمیم فراکسیون هستیم» یا «قالیباف رئیس مجلس باقی ... نام چه‌کسانی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس مطرح است؟
از هر نماینده‌ای در راهروهای مجلس درباره کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه برای سومین سال مجلس یازدهم سؤال می‌شود، سریعاً با جمله هایی مانند «هنوز مشخص نیست» یا «باید ببینیم چه می‌شود» و «منتظر تصمیم فراکسیون هستیم» یا «قالیباف رئیس مجلس باقی ...(ادامه)
۱۴۶۰ زائر مازندرانی روانه سفر حج می شوند
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: هزار و۴۶۰ زائر استان امسال در قالب ۱۱ کاروان به سفر معنوی حج اعزام می شوند.(ادامه)
مصرف مواد مخدر جان ۸۵ نفر را در مازندران گرفت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۸۵ نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص طرح توزیع نان با کارت‌بانکی مخصوص گفت: هدف این است که یارانه مستقیماً به مردم و مصرف‌کننده پرداخت شود و دیگر دست دلالان و واسطه‌ها نرود. ماجرای خرید نان با کارت‌ بانکی مخصوص چیست؟
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص طرح توزیع نان با کارت‌بانکی مخصوص گفت: هدف این است که یارانه مستقیماً به مردم و مصرف‌کننده پرداخت شود و دیگر دست دلالان و واسطه‌ها نرود.(ادامه)
معاون وزیر کشور: طرح های کنونی دریا مدرن نیست/پرداخت ۴ میلیارد حقوق ناجیان
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه طرح های دریا از نیمه خرداد شروع می شود، گفت: طرح های موجود دریا مدرن و پایدار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته ۱۹ هزار ۷۷۲ نفر به دنبال وقوع نزاع به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که این درقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۱۰ درصد کاهش یافت. ۱۹ هزار نفر سال گذشته براثر نزاع در مازندران مصدوم شدند
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال گذشته ۱۹ هزار ۷۷۲ نفر به دنبال وقوع نزاع به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که این درقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۱۰ درصد کاهش یافت.(ادامه)
کاهش ۱۰ درصدی مراجعین نزاع در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۱۰ درصدی مراجعین نزاع در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۱۲۷ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان خبر داد. مرگ ۱۲۷ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران / بابل و ساری بیشترین مسمومیت
شمال نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۱۲۷ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان خبر داد.(ادامه)
حوادث کار ۱۰۱ نفر را در مازندران به کام مرگ برد
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۱۰۱ نفر بر اثر حوادث کار در استان خبر داد.(ادامه)
انتصاب سرپرست ورزش و جوانان فریدونکنار
مهدی عباسی بعنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار منصوب شد.(ادامه)
جان باختن ۲۲ تن در تصادفات نوروزی مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از جان باختن ۲۲ تن در تصادفات نوروزی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی طی حکمی، عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد. محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور شد
شمال نیوز: احمد وحیدی طی حکمی، عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.(ادامه)
کاهش ۵۴ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار تلفات ناشی از تصادفات را در هفته اول تعطیلات نوروزی در استان ۱۱ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۴ درصدی داشته است.(ادامه)
کشیک نوروزی مراکز پزشکی قانونی در شهرهای مازندران
مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران گفت: این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به‌صورت منطقه‌ای در هفت مرکز کرده است. (ادامه)
تغییر ۲ مدیر ارشد اقتصادی استانداری
استاندار گیلان طی مراسمی سیدمحمد اسحاقی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و مونا پورقاسم را به عنوان سرپرست اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری معرفی کرد.(ادامه)
۴۱ کشته در تصادفات نوروزی سال ۱۴۰۰ ثبت شد
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کشته شدن ۴۱ نفر در در تصادفات نوروزی سال ۱۴۰۰ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر خبر داد. برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران از برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر خبر داد.(ادامه)
حوادث کار ۸۹ نفر را در مازندران به کام مرگ برد
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۸۹ نفر بر اثر حوادث کار در استان خبر داد.(ادامه)
آیت الله لائینی :برجستگی های مردم مازندران تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت برجستگی های مردم استان گفت: حماسه مردم شیرگاه بیانگر بصیرت و تدین مردم است.(ادامه)
مرگ ۴۷۵ نفر در تصادفات رانندگی مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۴۷۵ نفر ناشی از تصادفات رانندگی در استان خبر داد.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی ۱۰ ماه امسال ۱۰۴ نفر براثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال قبل رشد داشته است.

۱۰۴ نفر در مازندران براثر مسمومیت با قرص برنج فوت کردند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی ۱۰ ماه امسال ۱۰۴ نفر براثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال قبل رشد داشته است. (ادامه)
مرگ ۱۰۴ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
مدیر کل پزشکی قانونی از مرگ ۱۰۴ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج خبر داد.(ادامه)
توقف رایکا در روز بدشانسی مهاجمان
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل استقلال ملاثانی در خانه متوقف شد.(ادامه)
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال اخراج شدند
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال با رفتن عزیزی خادم از این فدراسیون اخراج شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
نزاع و درگیری بیشترین دلیل مازنی ها به پزشکی قانونی است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، نزاع، درگیری، تصادفات و حوادث کار را بیشترین مراجعات مردم به این اداره ذکر کرد.(ادامه)
قهرمان فصل گذشته جام حذفی، پیروز نیمه نخست دیدار با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود.

پرسپولیس صفر - فولاد یک/ شاگردان نکونام قهرمان سوپرجام شدند
قهرمان فصل گذشته جام حذفی، پیروز نیمه نخست دیدار با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود. (ادامه)
استاندار گیلان گفت: با توجه به اختصاص ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای تأمین دارو نباید شاهد هیچ افزایش قیمتی باشیم. هشدار استاندار گیلان نسبت به افزایش قیمت دارو
استاندار گیلان گفت: با توجه به اختصاص ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای تأمین دارو نباید شاهد هیچ افزایش قیمتی باشیم.(ادامه)
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است. آزاد سازی ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.