.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاهش ۱۶ درصدی نزاع در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۱۶ درصدی نزاع در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند. برترین‌های تکواندو مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند.(ادامه)
تحویل جسد ۱۱ فوتی سیل به پزشکی قانونی نوشهر و چالوس
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از تحویل جسد ۱۱ فوتی سیل به پزشکی قانونی شهرستان نوشهر چالوس خبر داد.(ادامه)
عدم دریافت هزینه پزشکی قانونی از حادثه دیدگان سیل اخیر
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از معافیت پرداخت تعرفه پزشکی قانونی برای حادثه دیدگان سیل اخیر خبر داد.(ادامه)
تحویل جسد ۴ فوتی سیل به پزشکی قانونی نوشهر چالوس
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از تحویل جسد ۴ فوتی‌ سیل به پزشکی قانونی شهرستان نوشهر چالوس خبر داد.(ادامه)
محرم یا محرم‌الحرام نخستین ماه از ماه‌های دوازده گانه قمری و از ماه‌های حرام است. اعمال سفارش شده دهه اول محرم الحرام
محرم یا محرم‌الحرام نخستین ماه از ماه‌های دوازده گانه قمری و از ماه‌های حرام است.(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالی استان گفت: برخی از مسؤولان به ویژه فرمانداران و شهرداران برخی از شهرها ساماندهی پسماند شهر خود را رها کردند که باید به مردم و استانداری پاسخگو باشند .... مردم نباید تاوان بازی‌های سیاسی اعضای شورای شهر را بپردازند
شمال نیوز : مقام عالی استان گفت: برخی از مسؤولان به ویژه فرمانداران و شهرداران برخی از شهرها ساماندهی پسماند شهر خود را رها کردند که باید به مردم و استانداری پاسخگو باشند ....(ادامه)
غرق شدن ۳۹ نفر در دریای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۳۹ نفر در دریا خبر داد.(ادامه)
۳۵ مورد سگ گرفتگی در مازندران ثبت و گزارش شد
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی چهار ماهه امسال ۳۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند.(ادامه)
غرق شدن ۲۱ نفر در دریای مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۲۱ نفر در دریای خزر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است .... شناسایی ۶۰ پرونده تصادف ساختگی در پزشکی قانونی مازندران/ نگرانی از افزایش پرونده‌های قضایی جراحی زیبایی / تشکیل ۱۷ پرونده قصور پزشکی در یک سال / درخواست از خیرین برای ساخت و تجهیز سالن تشریح در شهرستان های استان / هشدار نسبت به دور زدن قانون سقط جنین در استان
شمال نیوز : دکتر علی عباسی از تشکیل ۱۷ فقره پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : اگر چه بررسی های صنفی قصور پزشکی در نظام پزشکی مورد رسیدگی قرار می گیرد ، اما ۶۰ درصد از ۱۷ پرونده قصور پزشکی استان در سال گذشته تایید شده است ....(ادامه)
کاهش شمار غریق دریای مازندران/ مسمومیت با قرص برنج معضل شده است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه شمار غریق دریای استان طی دهه ۸۰ دو هزار و ۱۸۳ نفر بود، گفت: این میزان در حال حاضر کاهش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نباید هیچ نفعی در تقابل با منافع مردم باشد چراکه ملت و منافع ملی، بر هر امری اولویت دارند. مخالف سرسخت فروش اراضی به غیربومی‌ها هستم / برخورد جدی با ساحل خواری و جنگل خواری
شمال نیوز: استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نباید هیچ نفعی در تقابل با منافع مردم باشد چراکه ملت و منافع ملی، بر هر امری اولویت دارند.(ادامه)




جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی عنکبوت مقدس تلاشی نامقدس برای تطهیر اسرائیل از خانه عنکبوت*(يادداشت)
جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی(ادامه)
کاهش ۴۳ درصدی تلفات رانندگی طی فروردین ماه در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به مرگ ۳۰ نفر براثر تصادف طی فروردین ماه امسال گفت: این میزان ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.(ادامه)
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم. صبر مجلس مقابل دولت رو به پایان است / شمارش معکوس برای «استیضاح» وزرا ؟
به نظر می رسد صبر مجلس در مقابل دولت کم کم رو به اتمام است و بعید به نظر نمی رسد فاز جدیدی از رابطه بین دو قوه با به جریان افتادن چند طرح استیضاح را شاهد باشیم.(ادامه)
غرق شدن ۱۴۷ نفر در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۱۴۷ نفر پارسال در استان خبر داد.(ادامه)
افزایش ۲۰ درصدی حقوق ناجیان غریق
دبیر ستاد طرح دریای مازندران از افزایش ۲۰ درصدی حقوق ناجیان غریق در سال‌های آینده خبر داد.(ادامه)
سازمان عمران سواحل فعال و اجرایی شود
رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور اجرای طرح جامع و فعال شدن سازمان عمران سواحل را برای مدیریت یکپارچه نوارساحلی مهم و ضروری دانست.(ادامه)
استاندار : زیرساخت های ساحلی برای حضور سرمایه گذاران آماده نیست
استاندار مازندران گفت: زیرساخت‌های سواحل دریای خزر هنوز برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی مناسب نیست.(ادامه)
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف با کسب 194 رای از مجموع 281 رای ماخوذه برای سال سوم به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد. قالیباف رئیس مجلس ماند/ نیکزاد و مصری نایب رئیس شدند/ اسامی ناظران و و دبیران اجلاسیه سوم +جزئیات آرا
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف با کسب 194 رای از مجموع 281 رای ماخوذه برای سال سوم به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.(ادامه)
اسامی هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم
هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم با انتخاب نمایندگان انتخاب شدند. (ادامه)
قالی باف برای سومین بار رئیس مجلس شد
محمدباقر قالی باف با اکثریت آرای نمایندگان در اجلاسیه سوم، رئیس مجلس شد.(ادامه)
رایکا مس را ذوب کرد
رایکا بابل هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور را با پیروزی شیرین خانگی مقابل مس شهربابک پشت سر گذاشت.(ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
برق جان ۴۲ مازندرانی را پارسال گرفت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۴۲ نفر به دلیل برق گرفتگی طی سال قبل در استان خبر داد و گفت: این میزان کاهش هفت درصدی نسبت به سال ۹۹ داشته است.(ادامه)
قاتل خاموش ۲۷ نفر را در مازندران به کام مرگ کشید
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۲۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشت.

۵۸۷ نفر براثر تصاف سال قبل در مازندران فوت کردند
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشت. (ادامه)
مرگ ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی استان خبر داد.(ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.