.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.
بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران  روند توسعه در این استان  از رشد ... دومین وزیر گلستانی ...و مازندران هیچ !!!
در ادامه راهیابی و بکار گیری نیروهای بومی استان گلستان در هیئت دولت دومین وزیر گلستانی امروز از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. بنظر میرسد با استقلال استان گلستان از مازندران روند توسعه در این استان از رشد ...(ادامه)
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور  در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون
در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ... تشکر از رئيس جمهور در معرفي عباسی به وزارت تعاون
جمعی ازامامان جمعه شهرهاي استان گلستان ضمن اعلام حمايت از تصميم رئيس جمهور در معرفي محمد عباسي به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون در حالي انجام مي‌گيرد كه پيش از اين منوچهر متكي وزير تواناي امور خارجه ...(ادامه)
قبلي 1 ... 68 69 70 71 72 73

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.