.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازتاب بین المللی ضرب و شتم مدیرکل پارلمانی دولت
(ادامه)
نشست اعضای فراکسیون نمایندگان شمال با وزیران شمالی
به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات استانهای شمالی ، ایجاد بستر مناسب برای جبران عقب ماندگی ، تعامل و هم اندیشی در تحولات اقتصادی و برون رفت استانهای شمالی از وضعیت موجود ، اولین جلسه مشترک وزیران شمالی ( کردان وزیر کشور ،حسینی وزیر اقتصاد و دارایی ،متکی وزیر امور خارجه ،عباسی وزیر تعاون ) کریمی ...(ادامه)
13 وزیر این هفته به مجلس می‌روند
(ادامه)
ماجرای ازدواج احمد توکلی از زبان خودش
(ادامه)
مجمع نمایندگان اتاق تعاون اعضای هیئت مدیره جدید و بازرسین اتاق را برای 3 سال انتخاب کردند که در صورت عدم هیچگونه اعتراضی تا 4 روز آینده منتخبین رسما کار خود را آغاز می کنند... استاندار مازندران در اتاق تعاون کشور
مجمع نمایندگان اتاق تعاون اعضای هیئت مدیره جدید و بازرسین اتاق را برای 3 سال انتخاب کردند که در صورت عدم هیچگونه اعتراضی تا 4 روز آینده منتخبین رسما کار خود را آغاز می کنند...(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
ديدار خاتمی با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان
(ادامه)
معرفي شهرداری رودسر بعنوان دستگاه نمونه گیلان
(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهررودسر تغيير كرد
(ادامه)
وزیر تعاون: نیاز زوجهای جوان به مسکن به اوج خود می رسد
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
 بیش از سی و سه درصد نمایندگان مجلس هفتم در کارزار انتخاباتی مجددا به مجلس هشتم راه یافته و بیش از بیست نماینده دوره هفتم صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان رد شده است... راه یافتگان نمایندگان دوره هفتم به مجلس هشتم
بیش از سی و سه درصد نمایندگان مجلس هفتم در کارزار انتخاباتی مجددا به مجلس هشتم راه یافته و بیش از بیست نماینده دوره هفتم صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان رد شده است...(ادامه)
اسامی منتخبان مجلس هشتم که از سوی مردم انتخاب شده و یا باید در مرحله دوم باید به رقابت بپردازند ، همراه با ذکر گرایشات سیاسی آنها اعلام می گردد... اسامي و گرايش منتخبان و نامزدهای دور دوم در استانهاي شمالي
اسامی منتخبان مجلس هشتم که از سوی مردم انتخاب شده و یا باید در مرحله دوم باید به رقابت بپردازند ، همراه با ذکر گرایشات سیاسی آنها اعلام می گردد...(ادامه)
جبار کوچکی نژاد – سید علی آقازاده – سید حسن تامینی – هاجر نیک صفت – رمضانعلی صادق زاده – علی نعیمی شش نفر منتخب رشت هستند که برای ادامه رقابت راهی دور دوم شدند ... نتایج نهايي انتخابات مجلس هشتم در گیلان
جبار کوچکی نژاد – سید علی آقازاده – سید حسن تامینی – هاجر نیک صفت – رمضانعلی صادق زاده – علی نعیمی شش نفر منتخب رشت هستند که برای ادامه رقابت راهی دور دوم شدند ...(ادامه)
نمایندگان فعلی گیلان در مجلس هفتم چه کارنامه ای از خود برجای گذاشته اند ؟این گزارش قصد تخطئه ی هیچ نماینده ای را ندارد فقط به استناد مشروح گزارش 4 ساله ی مجلس شورای اسلامی گزارش از عملکرد نمایندگان گیلان مجلس ارایه می شود ... نمايندگان گيلان ركورد دار تاخير و غيبت در مجلس هفتم
نمایندگان فعلی گیلان در مجلس هفتم چه کارنامه ای از خود برجای گذاشته اند ؟این گزارش قصد تخطئه ی هیچ نماینده ای را ندارد فقط به استناد مشروح گزارش 4 ساله ی مجلس شورای اسلامی گزارش از عملکرد نمایندگان گیلان مجلس ارایه می شود ...(ادامه)
سایت رسمی جبهه متحد اصولگرایان اسامی نامزدهای این جبهه را در حوزه های انتخابیه شمال کشور به این شرح  اعلام کرد: اسامی نامزدهای نهایی جبهه متحد اصولگرایان در شمال كشور
سایت رسمی جبهه متحد اصولگرایان اسامی نامزدهای این جبهه را در حوزه های انتخابیه شمال کشور به این شرح اعلام کرد:(ادامه)
مطابق با قانون انتخابات مجلس، امروز سوم اسفند ماه آخرین فرصت برای اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم است که پیش از این اعتراضات خود را به رد یا عدم احراز صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده بودند. لیست نهایی تائيد صلاحيت شده شورای نگهبان درشمال كشور
مطابق با قانون انتخابات مجلس، امروز سوم اسفند ماه آخرین فرصت برای اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم است که پیش از این اعتراضات خود را به رد یا عدم احراز صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده بودند. (ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده
(ادامه)
بله، گيلک بی‌غيرت است! (بخوانيد)
(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.