.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. اعدام، عاقبت تجاوز و دست درازی به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه‌های قبل، جزئیات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را تشریح کرد. بازداشت 4 تروریست در مازندران توسط وزارت اطلاعات/ آنها از زندانیان آزادشده آشوب پاییز پارسال بودند+ویدئو
وزارت اطلاعات ضمن اشاره به سلسله اقدامات جنایتکارانه سازمان منافقین در ماه‌های قبل، جزئیات بازداشت اعضای این گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را تشریح کرد.(ادامه)
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد. طرح اصلاح قانون نظام وظیفه مسکوت شد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد.(ادامه)
وزارت اطلاعات برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج را ادامه می‌دهد. وزارت اطلاعات: تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرزها را ادامه می‌دهیم
وزارت اطلاعات برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج را ادامه می‌دهد.(ادامه)
معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است. موافقت رهبر انقلاب با بخشش اضافه خدمت سربازان
معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که در تحولات اخیر دشمنان و نازی‌های کی یف به دنبال برادرکشی در روسیه بودند. پوتین: در هر صورت کودتای مسلحانه را از بین می‌بردیم
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که در تحولات اخیر دشمنان و نازی‌های کی یف به دنبال برادرکشی در روسیه بودند.(ادامه)
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست. درس عبرت واگنرهای ایرانی برای پریگوژین
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر گروه واگنر گفت که حرکت به سمت مسکو برای جلوگیری از خونریزی متوقف شد. پوتین تضمین داد؛ واگنرها از ۲۰۰ کیلومتری مسکو به پادگان‌ها برگشتند
شمال نیوز : رهبر گروه واگنر گفت که حرکت به سمت مسکو برای جلوگیری از خونریزی متوقف شد.(ادامه)
عکس / کمین سربازان روسی برای حمله به واگنر
سربازان گارد ملی در امتداد بزرگراه کاشیرسکویه در ورودی مسکو مواضع می گیرند و منتظر نزدیک شدن نیروهای واگنر هستند.(ادامه)
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند. پوتین شخصا تحولات را پیگیری می‌کند / تدابیر امنیتی تشدید شده‌اند
طبق اعلام سخنگوی کاخ کرملین، به دنبال تحولات ناشی از ادعای رئیس گروه واگنر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای این گروه از طرف ارتش روسیه، پوتین شخصا تحولات در این‌باره را پیگیری می‌کند.(ادامه)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
حزب سوسیالیست ونزوئلا تاکید کرد آمریکا از پشه‌های آلوده برای حمله به کشور‌های دیگر استفاده می‌کند. استفاده آمریکا از پشه‌های آلوده برای حمله به کشور‌ها
حزب سوسیالیست ونزوئلا تاکید کرد آمریکا از پشه‌های آلوده برای حمله به کشور‌های دیگر استفاده می‌کند.(ادامه)
همه سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی معاف می‌شوند.

سربازان دارای ۴ فرزند معاف می‌شوند
همه سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی معاف می‌شوند. (ادامه)
نتیجه خونین نفرت‌پراکنی مادر کیان پیرفلک
(ادامه)
رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است. پوتین: ضدحمله اوکراین آغاز شده است
رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
یک عضو دیگر از شورای ششم شهر کم شد
با استعفای یکی از اعضای شورای شهر شیراز، یک عضو دیگر از شورای شهر شیراز کم شد.(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نحوه و شرایط معافیت از خدمت سربازی را برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر تشریح کرد. این افراد از سربازی معاف می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نحوه و شرایط معافیت از خدمت سربازی را برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است. برای اضمحلال کامل اسرائیل در کنار جبهه مقاومت هستیم/ جوانان فلسطینی برخی روز‌ها ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند/ / هنوز صدا از لبنان قطع نشده؛ از یمن هم صدا بلند می‌شود که ما هم هستیم؛ از دیگر کشور‌ها هم همین طور(خبر)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.(ادامه)
یک عضو شورای این شهر دستگیر شد+جزییات
مهر : طبق آنچه یک منبع آگاه اعلام کرده است، در ادامه فساد در شورای شهر قدس، یک عضو دیگر از شورای شهر قدس دستگیر شد.(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد. حبیب اسیود عامل اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح اهواز اعدام شد
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد.(ادامه)
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند. ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه از عوامل اخلالگر بازار ارز
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
یک تحلیلگر سابق سیا پیش بینی کرده است که روسیه در نتیجه تهاجم فاجعه بار ولادیمیر پوتین به اوکراین به کشورهای کوچک تر تجزیه خواهد شد. مرگ پوتین نزدیک است؟
یک تحلیلگر سابق سیا پیش بینی کرده است که روسیه در نتیجه تهاجم فاجعه بار ولادیمیر پوتین به اوکراین به کشورهای کوچک تر تجزیه خواهد شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
سپاه قائم آل محمد سمنان از دستگیری عوامل اقدام ناکام خرابکارانه در سمنان خبر داد. اقدام خرابکارانه در سمنان ناکام ماند / دستگیری عوامل خرابکاری
سپاه قائم آل محمد سمنان از دستگیری عوامل اقدام ناکام خرابکارانه در سمنان خبر داد.(ادامه)
تصاویر منتشر نشده بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از بقایای سربازان آمریکا در طبس
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.