.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با تصویب فرمانده معظم کل قوا مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت ۳ ماه کاهش یافت. خدمت سربازی ۳ ماه کاهش یافت
با تصویب فرمانده معظم کل قوا مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت ۳ ماه کاهش یافت.(ادامه)
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌ها برای دوری از تهاجم زمینی ادعا کرد به زودی وارد غزه خواهند شد. ادعای فرمانده صهیونیست: به زودی وارد غزه می‌شویم
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌ها برای دوری از تهاجم زمینی ادعا کرد به زودی وارد غزه خواهند شد.(ادامه)
آمریکا و دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند، مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آن‌ها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند ....(خبر)
(ادامه)
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یکی از سرشبکه‌های مرتبط با گروهک‌ تروریستی داعش به نام («ع. ح) در این استان دستگیر شد. دستگیری سرشبکه‌ داعش در سیستان و بلوچستان
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یکی از سرشبکه‌های مرتبط با گروهک‌ تروریستی داعش به نام («ع. ح) در این استان دستگیر شد.(ادامه)
گزارشگر شبکه دولتی انگلیس می‌گوید اسرائیل پس از دو هفته تهدید هنوز هم به علل مختلف نتوانسته وارد حمله زمینی به غزه شود. نگرانی از تهدید ایران و حزب‌الله عامل تعلل اسرائیل در حمله زمینی به غزه
گزارشگر شبکه دولتی انگلیس می‌گوید اسرائیل پس از دو هفته تهدید هنوز هم به علل مختلف نتوانسته وارد حمله زمینی به غزه شود.(ادامه)
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. هشدار نجبا: نوبت نقش‌آفرینی ما فرا می‌رسد؛ شاید به همین زودی‌ها!
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
چرایی حمایت از فلسطین(يادداشت)
(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی شد. وزیر خارجه آمریکا وارد اراضی اشغالی شد
وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی شد.(ادامه)
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند. آموزش صنایع‌دستی به سربازان
سربازان نظام وظیفه در مازندران با رشته‌های صنایع‌دستی آشنا می‌شوند.(ادامه)
این دو ویژگی مهم پلیس کشورمان سبب شده تا امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای امنیت‌سازی و نظم آفرینی به الگوی مناسبی برای سایر نیرو‌های مسلح کشور‌های دنیا به ویژه جهان اسلام درآید. نمونه بارز الهام بخشی این نیرو را می‌توان در حال حاضر جریان عملیات غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی مشاهده کرد. اقتدار و شهادت‌طلبی دو شاخصه پلیس(يادداشت)
این دو ویژگی مهم پلیس کشورمان سبب شده تا امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای امنیت‌سازی و نظم آفرینی به الگوی مناسبی برای سایر نیرو‌های مسلح کشور‌های دنیا به ویژه جهان اسلام درآید. نمونه بارز الهام بخشی این نیرو را می‌توان در حال حاضر جریان عملیات غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی مشاهده کرد.(ادامه)
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند. کودک‌کشی نتانیاهو با اسارت چندصد صهیونیست برابر نیست
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند.(ادامه)
محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ریاض به حمایت اصولی خود از فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد. ریاض در کنار ملت فلسطین ایستاده است/به دنبال برقراری آتش‌بس هستیم
محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ریاض به حمایت اصولی خود از فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد.(ادامه)
سخنگوی جنبش حماس دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با الجزیره با اعلام توان بالای مقاومت فلسطین برای نبردی بلند مدت، گفت: حماس آماده آتش‌بس با «اسرائیل» است. سخنگوی حماس: به اهدافمان دست یافتیم؛ آماده مذاکرات آتش‌بس هستیم
سخنگوی جنبش حماس دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با الجزیره با اعلام توان بالای مقاومت فلسطین برای نبردی بلند مدت، گفت: حماس آماده آتش‌بس با «اسرائیل» است.(ادامه)
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی در سومین روز متوالی از عملیات «طوفان الاقصی» ادامه دارد که صهیونیست‌ها آمار جدیدی از کشته‌ها و مفقودان خود منتشر کردند/ آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ منازل غیرنظامیان و مساجد غزه آماج حملات صهیونیست‌ها +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ماه‌هاست که آشکار بود خطر یک برخورد بین گروه‌های مسلح فلسطینی و اسرائیل عمیق‌تر می‌شود. در بیرون از شاخه نظامی حماس، شیوه، مکان و زمان حمله غافلگیر کننده بود. اسرائیل غافلگیر شد/ ابعاد آنچه اتفاق افتاد، بی‌سابقه است/ برای این عملیات ماه‌‌ها برنامه‌ریزی شده بود
شمال نیوز : ماه‌هاست که آشکار بود خطر یک برخورد بین گروه‌های مسلح فلسطینی و اسرائیل عمیق‌تر می‌شود. در بیرون از شاخه نظامی حماس، شیوه، مکان و زمان حمله غافلگیر کننده بود.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
از صبح امروز مقاومت فلسطین درپاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، عملیات گسترده ای را بر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است/ فراخوان عمومی محمدالضیف برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی/اسارت تعدادی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی ....(خبر)
(ادامه)
شهمیری از محکومان قاچاق ارز که شهریور ماه امسال از زندان متواری شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان به هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد. ابَر محکوم فراری قاچاق ارز توسط سربازان گمنام دستگیر شد
شهمیری از محکومان قاچاق ارز که شهریور ماه امسال از زندان متواری شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان به هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد.(ادامه)
برنامه آینده نیروی دریایی ارتش حضور در قطب جنوب است/ بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است/ از سواحل مکران مستقیما به قطب جنوب وصل هستیم/ ناوگروه ۳۶۰ ارتش چگونه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؟(خبر)
(ادامه)
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است. هشدار مقام صهیونیستی نسبت به وضعیت امنیتی این رژیم
معاون سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وضعیت امنیتی این رژیم تا پیش از این هیچ گاه به این بدی نبوده است.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
فرمانده هوافضای سپاه، گفت : امروز در حوزه‌ پهپادی صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک هستیم و بسیاری از کشورها امروز از ایران الگو می‌گیرند و دنباله‌رو ایران هستند./ دولت عراق با اقتدار در حال خلع سلاح تروریست‌هاست ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است. ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است.(ادامه)
دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف کامل نسبت به ضدانقلاب، اقدام به افشای جلسه و نشست گروهک‌های برانداز خارج از کشور در دانشگاه سواس لندن در روز۴ و ۵ تیرماه و اسامی شرکت کنندگان این جلسه محرمانه داشتند. رصد اطلاعاتی جلسه‌ محرمانۀ گروهک‌های برانداز خارج
دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف کامل نسبت به ضدانقلاب، اقدام به افشای جلسه و نشست گروهک‌های برانداز خارج از کشور در دانشگاه سواس لندن در روز۴ و ۵ تیرماه و اسامی شرکت کنندگان این جلسه محرمانه داشتند.(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست در روزهای اخیر +جزئیات
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد. خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.721 seconds.