.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ... شهید هاشمی‌نژاد دانشمند پرشور
شهيد هاشمي‌نژاد از دوران كودكي و نوجواني به دانش و معنويت علاقه نشان مي داد. به همين سبب خود را در همين مسير افكند و رهسپار حوزه علميه آيت الله كوهستاني شد. اين حوزه علميه كه در روستای کوهستان در اطراف بهشهر واقع بود، مامن بسياري از مشتاقان دانش و معنويت در آن ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
به پاس تلاش هاى خستگى ناپذير"سرباز خوب خدا"(يادداشت)
(ادامه)
يك دنيا زيبايى در طبيعت گيلان(بخوانيد)
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ... آتشی برای هشدار مسئولین
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ...(ادامه)
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد. شهيد شيرودي ستاره پرفروغ آسمان دفاع مقدس
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.(ادامه)
رشت - ترافيك وطرحهاي عصر حجر!
از وقتي كه رئيس جمهور به گيلان آمده حدودا 2 ماه مي گذارد ،در اين مدت نه تنها دردي از گيلان دوا نشد بلكه دو چندان شد ، شهرهرروزدر ترافيك شديد قفل مي شود و هيچ كس نيست فكري به حال اين مردم بكند و هر روز بدتر از ...(ادامه)
شكرالله رضازاده در جام شفق شگفت سیمای بصیر(ديدگاه)
شكرالله رضازاده (ادامه)
اعطاي مرخصي به ‌٢٠٠ مددجوي زندان آمل
(ادامه)
راه اندازي اولين دوره آموزش سربازي در جزيره " آشوراده"
معاون هماهنگ کننده استان گلستان در مراسم افتتاحيه مرکز آموزش سربازي جزيره آشوراده شهرستان بندرترکمن تاکيد کرد : با توجه به نياز سازمان بويژه در کلانتري و پاسگاه هاي مرزي، ساحلي تعداد 400 نفر از مشمولين جهت طي دوره سربازي در اين مرکز فراخواني شدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز سرهنگ پاسدار ولي الله رضايي، با اهميت توصيف کردن خدمت سربازي در اسلام گفت : خدمت و جهاد در راه خدا انسان را به (ادامه)
آتش سوزی درخوابگاه صنايع شهيد بصيربابل
خوابگاه سربازان صنايع شهيد بصير بابل در آتش سوخت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روابط عمومي آتش نشاني بابلاعلام کرد، در اين آتش سوزي كليه وسائل حدود 20 سرباز اين مجتمع در آتش طعمه (ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
دولت نهم جهت تحقق شعار اصولگرایی تلاش می کند
(ادامه)
  شهيد خلعتبري،‌ قهرمان جنگ‌هاي دريايي (ديدگاه)
 (ادامه)
دست هاي آلوده بايد از ادارات دولتي کوتاه شود
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت:دست هاي آلوده اي که در برخي از ادارات ما دراز شده بايستي کوتاه شود.وي با انتقاد از برخي نمايندگان مجلس در خصوص عملکرد دولت تصريح کرد: فقط يکسال از عمر دولت نهم گذشته که ثمرات آن را به زودي خواهيم ديد. مگر آنهايي که در 16 سال گذشته در راس کار بودند چه کار کردند ....(ادامه)
حكايت شبي بي‌نظير در تاريخ
(ادامه)
بيانيه مهندس شفقت در مراسم معارفه ايشان به سمت استاندار مازندران در تاريخ 1/10/84
(ادامه)
قبلي 1 ... 62 63 64 65 66 67

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.