.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت الاسلام صدر گفت: مولایمان حضرت امیرمومنان (ع) فرموده‌اند که یاران حضرت مهدی (عج) جوان هستند و پیرمرد در میان آن‌ها نیست. یاران حضرت مهدی (عج) عموماً جوانان هستند
حجت الاسلام صدر گفت: مولایمان حضرت امیرمومنان (ع) فرموده‌اند که یاران حضرت مهدی (عج) جوان هستند و پیرمرد در میان آن‌ها نیست.(ادامه)
نظامی ۲۵ ساله آمریکایی که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود. وصیت سرباز آمریکایی که خودسوزی کرد: در فلسطینِ آزاد خاکسترم پخش شود
نظامی ۲۵ ساله آمریکایی که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود.(ادامه)
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است. مقتول همسرم را ربود و به ایران فرار کرد
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست. حاجی‌صادقی: مواظب باشید گلوله دشمن به ایمان جوان ما نخورد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات است ....(خبر)
(ادامه)
علی علیدوست از اسرای دوران دفاع مقدس می‌گوید: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۰، افسر بعثی به نام «سرگرد اظهر» اسرا را جمع کرد. او به هر کدام یک سیلی می‌زد و روانه آسایشگاه می‌کرد. سرگرد صدام اسرای ایرانی را می‌زد و می‌گفت: اگر الان ایران بودید، رأی می‌دادید!
علی علیدوست از اسرای دوران دفاع مقدس می‌گوید: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۶۰، افسر بعثی به نام «سرگرد اظهر» اسرا را جمع کرد. او به هر کدام یک سیلی می‌زد و روانه آسایشگاه می‌کرد.(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. (ادامه)
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. پیام تسلیت سرلشگر سلامی در پی عروج آسمانی سردار کساییان
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. چرا به « سید شمس الدین حسینی » رای دهیم؟ (يادداشت)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. (ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند / ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم ....(خبر)
(ادامه)
یک منبع مطلع می‌گوید که اتکای «جو بایدن» به کاغذ‌های یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات موجب افزایش نگرانی میان حامیان مالی حزب دموکرات شده است. دردسر یادداشت‌های تقلب برای بایدن
یک منبع مطلع می‌گوید که اتکای «جو بایدن» به کاغذ‌های یادداشت برای پاسخ‌دهی به سوالات موجب افزایش نگرانی میان حامیان مالی حزب دموکرات شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار «کسائیان» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار داد حمله به رفح، اسراییل را به لبه پرتگاه سوق خواهد داد. ژنرال صهیونیستی: حمله به رفح مساوی سقوط اسراییل است
ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار داد حمله به رفح، اسراییل را به لبه پرتگاه سوق خواهد داد.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
رئیس‌جمهور صربستان پس از شرکت در کنفرانس امنیتی سالانه مونیخ گفت که جامعه بین‌المللی دیگر علاقه‌ای به پایان دادن به درگیری‌ها ندارد. رئیس‌جمهور صربستان: رهبران جهان دیگر برای صلح کار نمی‌کنند
رئیس‌جمهور صربستان پس از شرکت در کنفرانس امنیتی سالانه مونیخ گفت که جامعه بین‌المللی دیگر علاقه‌ای به پایان دادن به درگیری‌ها ندارد.(ادامه)
مالک شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک تنها راه پیش‌روی اوکراین برای جلوگیری از تلفات انسانی و خسارات بیشتر را صلح با روسیه دانست. ماسک: اوکراین هر روز ضعیف‌تر می‌شود
مالک شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک تنها راه پیش‌روی اوکراین برای جلوگیری از تلفات انسانی و خسارات بیشتر را صلح با روسیه دانست.(ادامه)
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت : صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست / این مسیری است که در تمام سطوح نیروهای مسلح در حال طی شدن است و مسیر ارتقای توان و آمادگی در حال انجام است ....(خبر)
(ادامه)
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد. حملات موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد.(ادامه)
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد. هواپیمای ایلیوشین روسیه با دستور انگلیسی‌ها سرنگون شد
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد.(ادامه)
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت. افشاگری یک فرانسوی درباره راز قهرمانی قطر در آسیا
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت.(ادامه)
وزیر دفاع آمریکا متعهد شد تا از اوکراین در جنگ علیه روسیه حمایت کند. وزیر دفاع آمریکا: ناتو برای یک تغییر بزرگ در کنار اوکراین است
وزیر دفاع آمریکا متعهد شد تا از اوکراین در جنگ علیه روسیه حمایت کند.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است. روسیه: به آمریکا هشدار دادیم که مسیر آنها در اوکراین خطرناک است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است.(ادامه)
وزیران خارجه ایران و الجزایر آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند. رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و الجزایر درباره غزه
وزیران خارجه ایران و الجزایر آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم. رئیس جمهور عراق از پایان حضور ائتلاف بین‌المللی در کشورش حمایت کرد
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف و اکراه از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان خبر داد حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند تجاوز به عنف در کرمان صادر شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف و اکراه از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان خبر داد(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 561 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.494 seconds.