.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار شهید محمدرضا زاهدی در طول جنگ تحمیلی فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را برعهده داشت.(ادامه)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال ایران در زمین اسراییل بازی نخواهد کرد(يادداشت)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند. تصاویری از ۷ مستشار نظامی شهید شده در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه
در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند.(ادامه)
تصاویر سردار محمدرضا زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. واکنش قالیباف به شهادت سردار زاهدی
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
شمال نیوز: علی فروغی رئیس شبکه۳ سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت. اطلاعات حوزه علمیه آقای صدیقی از درون مجموعه اش لو رفته/ می خواستند روحانیت انقلابی را بدنام کنند
شمال نیوز: علی فروغی رئیس شبکه۳ سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت.(ادامه)
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند. ماجرای حمله به صدیقی با عنوان زمین‌خواری و کمی پس از آن حمله به علم‌الهدی، پروژه حمله به روحانیت انقلابی است / این‌ها سربازی نایب امام زمان را کردند
علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در یادداشتی نوشت: دو روحانی انقلابی که عمر خود را در خدمت به نظام اسلامی گذاشتند و در همه بزنگاه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با تمام توان پای انقلاب حضرت روح الله ایستادند و سربازی نایب امام زمان را کردند.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. کدامیک از فرماندهان نظامی به عیددیدنی قالیباف رفتند؟ +عکس
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است.
اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان/ تصاویر جنجالی و بی‌حجابی خبرنگار تلویزیون باکو در گفتگو با موسوی در سفارت ایران / ۱۰ تصویر جنجالی از خانم خبرنگار ؛ از لحظه ورود به سفارت ایران تا دریافت هدیه از سفیر
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. (ادامه)
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند. سوئد حامیان فلسطین را تحت پیگرد قضایی قرار داد
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند.(ادامه)
منابع خبری از شهادت ۷ نفر در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مرکزی پزشکی در جنوب لبنان خبر داده‌اند. بمباران سنگین مرکز اورژانس در لبنان
منابع خبری از شهادت ۷ نفر در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مرکزی پزشکی در جنوب لبنان خبر داده‌اند.(ادامه)
روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت. حماسه خوان بهر فتح کربلا آسمانی شد
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
(ویدیو) دفاع مداح معروف از کریستیانو رونالدو در تلویزیون
محسن عراقی، مداح در یک برنامه تلویزیونی گفت: رونالدو، چون حامی مستضعفان جهان بود توپ طلا را به مسی دادند. حجت الاسلام کرمی، روحانی نیز با تایید صحبت‌های این مداح گفت: رونالدو خانواده دار و آزاده است.(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های بزرگ که در رزمایش اخیر کمربند امنیت دریایی حضور داشتند همه طالب این هستند که در این منطقه حساس امنیت برقرار شود. رزمایش کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ چه پیامی داشت؟
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های بزرگ که در رزمایش اخیر کمربند امنیت دریایی حضور داشتند همه طالب این هستند که در این منطقه حساس امنیت برقرار شود.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد. اعمال قدرت هوایی چین به تایوان با پرواز 32 هواپیمای جنگی
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.