.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد . اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود. اقدام نظامی ایران براساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.(ادامه)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد.


اطلاعیه شماره (۱) سپاه پاسداران درباره حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ نام عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله(ص)»/ جزئیات عملیات به زودی اعلام می‌شود(خبر)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد. (ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد که ایران موشک‌های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است. ادعای ای‌بی‌سی نیوز: ایران موشک‌های کروز را برای حمله به اسرائیل آماده کرده است
شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد که ایران موشک‌های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
پاسخ امیرعبداللهیان به وزرای خارجه آلمان، انگلیس و استرالیا: وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست، دفاع مشروع یک ضرورت است ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند. یمن: چهار کشتی اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد. سخنگوی جدید قوه قضاییه منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.(ادامه)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد.
عکس/ خزرنما هجدهمین یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است. روایت روزنامه جوان از زمینه‌سازی مولوی عبدالحمید برای عملیات‌های تروریستی
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است.(ادامه)
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. همسویی عبدالحمید با تروریست‌ها
جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. (ادامه)
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.(ادامه)
انتشار یک دست خط مهم از شهید قاسم سلیمانی برای نخستین بار | عکس
برای نخستین بار دستخطی از شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص فلسطین منتشر شد.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد. لیتوانی سه هزار پهپاد خریداری و به اوکراین ارسال می کند
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد. مالک خودروی بنز ,۳۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود . یادواره سردار شهید طوسی و 437 شهید شهرستان نکا برگزار میشود
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود .(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است. هک گسترده اطلاعات سایبری صهیونیست ها
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است.(ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد. خبر مهم محسن رضایی درباره تصمیم ایران برای انتقام از اسرائیل
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان
راهپیمایی روز قدس، امسال در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.472 seconds.