.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند. واکنش جبلی به حواشی موسیقی‌های مبتذل
رئیس رسانه ملی درمورد استقبال از موسیقی‌های مبتذل گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و متولی حوزه فرهنگ به ویژه در حوزه موسیقی حتما کم‌کاری داشته‌اند.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حمله به گل‌محمدی؛ امپراطور ترسو، قهر نکن، جواب بده!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد. تتلو به تهران منتقل شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات یکجانبه در دریای خزر بدون توجه به حقوق سایر کشورهای ساحلی موجب تضییع حقوق و منافع دیگران می‌شود. انتقاد امیرعبداللهیان از اقدامات یکجانبه در دریای خزر
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات یکجانبه در دریای خزر بدون توجه به حقوق سایر کشورهای ساحلی موجب تضییع حقوق و منافع دیگران می‌شود.(ادامه)
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد. فساد در واردات چای/ مدیران مربوطه برکنار شدند
بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای، با اشاره به کشف موضوع به وسیله نهاد‌های نظارتی درون دولت تأکید کرد که در این دولت هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد.(ادامه)
تحلیلگران صهیونیست به روزنامه فایننشال‌تایمز گفتند جنگ در غزه ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد. همزمان، رئیس‌جمهور فرانسه درباره یک دهه جنگ و طولانی شدن آن هشدار داد. اسرائیل درمانده شد؛ جنگ در غزه یک تا ده سال طول می‌کشد
تحلیلگران صهیونیست به روزنامه فایننشال‌تایمز گفتند جنگ در غزه ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد. همزمان، رئیس‌جمهور فرانسه درباره یک دهه جنگ و طولانی شدن آن هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد . رسالت رسانه انعکاس مشکلات است ! درمان را بهبود ببخشید !
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد . (ادامه)
بحران برای ایلان ماسک؛ بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد
بحران برای ایلان ماسک؛ بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد(ادامه)
پیشرفت‌های امروز کشور نتیجه مقاومت مردم است/ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم/ دست از تلاش برای توسعه کشور بر نمی‌داریم/ سوال این است؛ آیا این پروژه‌ها نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد؟!....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.
استاندار مازندران استعفای خود را تکذیب کرد
شمال نیوز: استاندار مازندران خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد. (ادامه)
مرکز رسانه قوه قضائیه از بازداشت توماج صالحی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی خبر داد. توماج صالحی بازداشت شد
مرکز رسانه قوه قضائیه از بازداشت توماج صالحی به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی خبر داد.(ادامه)
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد. « استان مازندران » نماد اقتصاد ایران است/ منطقه آزاد مازندران دروازه صادرات کشور
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد.(ادامه)
ببینید | شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی: شما نیاز به پرش ندارید!
در حاشیه دیدار مدال‌آوران با رهبر انقلاب؛ ۱۴۰۲/۹/۱(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب از بامداد روز سه شنبه در استان هشدار داد. هشدار وقوع سیل در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب از بامداد روز سه شنبه در استان هشدار داد.(ادامه)
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد بازدید محسن رضایی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد(ادامه)
عکس/ گود زورخانه در بیت رهبری
در حاشیه دیدار قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی(ادامه)
عکس/ مجری فوتبال برتر در بیت رهبری
در حاشیه دیدار قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی.(ادامه)
وزیر کشور درباره گروه‌های امر به معروف در مترو گفت: این گروه‌ها مجوزی از ما نگرفته‌اند، البته این کار امر به معروف است و نیازی به مجوز ندارد. وزیر کشور: کار امر به معروف نیازی به مجوز ندارد
وزیر کشور درباره گروه‌های امر به معروف در مترو گفت: این گروه‌ها مجوزی از ما نگرفته‌اند، البته این کار امر به معروف است و نیازی به مجوز ندارد.(ادامه)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است. افزایش سن بازنشستگی، دستپخت چه کسانی است؟(يادداشت)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است.(ادامه)
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد. خسارت طوفان در مازندران
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد.(ادامه)
شمال نیوز :  آیین بهره برداری از اولین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد . بهره برداری از دو دستگاه مهم تصویربرداری پزشکی پیشرفته در مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا (س)
شمال نیوز : آیین بهره برداری از اولین دستگاه اسپکت سیتی در استان مازندران و اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی در بخش دولتی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری برگزار شد .(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم.

گرفتار شدن ۵ خودرو در حاشیه رودخانه نور / ۳ نفر مفقود شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم. (ادامه)
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد. واکنش باهنر به ردصلاحیت پزشکیان؛ خردمندانه برخورد نکردند
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد.(ادامه)
در حاشیه دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ یکی از تماشاگران درخواست جالبی از مهدی طارمی داشت. درخواست جالب یک تماشاگر دیدار ایران و هنگ کنگ از طارمی +عکس
در حاشیه دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ یکی از تماشاگران درخواست جالبی از مهدی طارمی داشت.(ادامه)
شاهچراغی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یک‌هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی، الکترونیک برگزار می‌شود. برگزاری انتخابات الکترونیکی در حوزه‌های دارای تعدد کرسی
شاهچراغی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یک‌هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی، الکترونیک برگزار می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 418 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.