.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد. هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند. کشاورزان و باغداران هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می شود که هشدار سرمازدگی و بارش باران را جدی بگیرند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند. شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.(ادامه)
عکسی از شمخانی با دست آتل بسته در بیت رهبری /گپ و گفت با آذری جهرمی در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب
مسئولان و کارگزاران نظام عصر روز گذشته با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند. شکار گربه لیفان سوار با شلیک گلوله!
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد. استوری شرم‌آور بازیگر حاشیه دار درباره حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است. آدرس غلط قیمت گذاری دستوری به بازار/ نه تورم کنترل شد نه تولید رونق گرفت
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است.(ادامه)
«به غیر دهه اول انقلاب، با روی کار آمدن دولت سازندگی کم‌کم مردمی شدن دولت به حاشیه رفت و آن کنشگری و دخالت در امور اجرایی به شکل قبل از مردم سلب شد... چند دهه غفلت از یک سنت انقلابی(يادداشت)
«به غیر دهه اول انقلاب، با روی کار آمدن دولت سازندگی کم‌کم مردمی شدن دولت به حاشیه رفت و آن کنشگری و دخالت در امور اجرایی به شکل قبل از مردم سلب شد...(ادامه)
لاشه یک قلاده پلنگ حدودا ۳ ساله در حاشیه اراضی جنگلی روستای الیرد دهستان گرماب بخش چهاردانگه کشف شد. کشف لاشه یک قلاده پلنگ در چهاردانگه ساری
لاشه یک قلاده پلنگ حدودا ۳ ساله در حاشیه اراضی جنگلی روستای الیرد دهستان گرماب بخش چهاردانگه کشف شد.(ادامه)
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد+عکس
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد با شلوار ورزشی و کاپشن متفاوت را منتشر شده است.(ادامه)
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود. سفیر ایران در آذربایجان برکنار شد؟
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است. پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندن مالک کوروش کمپانی است
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی ویژه نوروز در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند. اعلام آمادگی ۴ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطینی
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم. یزدانی قول پیروزی مقابل تیلور را داد/ یک ماه دیگر به روی تشک بازخواهم گشت
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الان این بحث کالابرگ الکترونیک را برای ۳ ماه پیش‌بینی کردیم و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و بعد قرار شد مجددا در صحن دولت بحث بشود که ببینیم ادامه پیدا کند یا نه برای افزایش یارانه فعلا تصمیمی گرفته نشدهاست. آخرین جزئیات درباره افزایش یارانه و حقوق در سال آینده
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الان این بحث کالابرگ الکترونیک را برای ۳ ماه پیش‌بینی کردیم و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و بعد قرار شد مجددا در صحن دولت بحث بشود که ببینیم ادامه پیدا کند یا نه برای افزایش یارانه فعلا تصمیمی گرفته نشدهاست.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم. هدیه اینترنتی دولت به مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
رئیس صداوسیما استعفا کرد؟ / واکنش جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شایعات در مورد استعفاهای بعدی را تکذیب می‌کنم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.52 seconds.