.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت. اتاق عمل کاملا ایرانی رونمایی شد
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر بهداشت و وزیر صمت، نمایشگاه دایمی تجهیزات پزشکی ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور گشایش یافت.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است. روسیه: به آمریکا هشدار دادیم که مسیر آنها در اوکراین خطرناک است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است.(ادامه)
وزیر ارتباطات درباره نحوه نظارت بر سکوهای آنلاین داخلی مانند دیجی‌کالا توضیحاتی را بیان کرد واکنش وزیر ارتباطات به بازداشت مدیرعامل دیجی‌کالا
وزیر ارتباطات درباره نحوه نظارت بر سکوهای آنلاین داخلی مانند دیجی‌کالا توضیحاتی را بیان کرد(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است. توضیحات سخنگوی دولت درباره اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است.(ادامه)
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم.
اصلاح‌طلبان وطن‌پرستان واقعی هستند/ باید آماده رفتن روی مین باشند/ حزب مدیران دولت روحانی برای همه حوزه‌ها نامزد دارد
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم. (ادامه)
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی هنگام فرود در فرودگاه پیام کرج دچار سانحه شد. سانحه برای هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی هنگام فرود در فرودگاه پیام کرج دچار سانحه شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود. واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ۱۰ اسفند
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا می‌گوید که امسال هم برابر روش سنوات گذشته، خودروهای تولید داخل از فردا ۲۳ بهمن به مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری و سند می‌شوند. شماره گذاری خودروهای تولید داخل با مدل ۱۴۰۳ از فردا
رئیس پلیس راهور فراجا می‌گوید که امسال هم برابر روش سنوات گذشته، خودروهای تولید داخل از فردا ۲۳ بهمن به مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری و سند می‌شوند.(ادامه)
کاپیتان سابق رئال با اقدامی باعث عصبانیت هواداران الاتحاد عربستان شد. بنزما کُفر سعودی‌ها را درآورد
کاپیتان سابق رئال با اقدامی باعث عصبانیت هواداران الاتحاد عربستان شد.(ادامه)
امیر عبداللهیان خطاب به مقامات آمریکا و انگلیس: خشم منطقه را نیازمایید/ ما امنیت عراق، سوریه، یمن و فلسطین را امنیت منطقه می‌دانیم / در دیدارم با دیوید کامرون وزیرخارجه انگلیس به روشنی گفتم، «تداوم جنگ راه‌حل نیست» ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند. مهاجرت ۸۰۰ هزار نفر به استانهای شمالی طی ۲ سال اخیر!
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند.(ادامه)
الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «بی بدن» امروز و در سومین سانس جشنواره فیلم فجر می‌توانست در برج میلاد (خانه جشنواره) حضور پیدا کند و در نشست خبری هر نکته‌ای دارد بیان کند. مثل همه این سال‌ها. اما چرا او یک روز قبل و در اولین نمایش فیلم در پردیس کورش به چیزی که به نظر واقعی نمی‌رسید، اعتراض کرد؟ الناز شاکردوست دقیقا به چه چیزی اعتراض کرد؟
الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «بی بدن» امروز و در سومین سانس جشنواره فیلم فجر می‌توانست در برج میلاد (خانه جشنواره) حضور پیدا کند و در نشست خبری هر نکته‌ای دارد بیان کند. مثل همه این سال‌ها. اما چرا او یک روز قبل و در اولین نمایش فیلم در پردیس کورش به چیزی که به نظر واقعی نمی‌رسید، اعتراض کرد؟(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
تاریخ واریز عیدی کارمندان دولت اعلام شد
معاون رئیس‌جمهوری در مراسمی گفت: خبر خوش برای کارمندان دولت این است عیدی آنها را حداکثر تا یک هفته آینده پرداخت می‌کنیم.(ادامه)
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد. حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال باید باشد
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد.(ادامه)
شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت‌گذاری همه محصولات تولیدی این شرکت براساس مستندات ارائه شده به نهادهای ذیربط مانند سازمان حمایت و شورای رقابت است و خودروسازان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. سایپا: دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری خودرو نداریم‌
شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت‌گذاری همه محصولات تولیدی این شرکت براساس مستندات ارائه شده به نهادهای ذیربط مانند سازمان حمایت و شورای رقابت است و خودروسازان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.(ادامه)
سید حسن خمینی گفت: سه نفر آمریکایی کشته شدند و دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند و بقیه سکوت می‌کنند. واکنش سید حسن خمینی به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن
سید حسن خمینی گفت: سه نفر آمریکایی کشته شدند و دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند و بقیه سکوت می‌کنند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید. خدمت سربازی کم می‌شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است. زارع‌پور: ثبت‌نام بسته اینترنت هدیه دولت تمدید شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست. سخنگوی دولت: قیمت بنزین تغییر نمی‌کند
بهادری جهرمی گفت: دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.(ادامه)
مسعود ستایشی در حاشیه هفتمین جلسه دادگاه منافقین در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این دادگاه، مطالبه جدی امت بزرگوار و مردم غیور ایران اسلامی است و در سالیان گذشته انباشته شده و به مرحله‌ای رسیدیم که توسط دستگاه قضایی مورد رسیدگی و اتخاذ تصمیم واقع می‌شود. ما مطابق موازین قانونی در مقام پاسخگویی موثر به مطالبه مردمی هستیم. سخنگوی قوه قضاییه: پرونده تتلو در حال اتخاذ تصمیم است
مسعود ستایشی در حاشیه هفتمین جلسه دادگاه منافقین در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این دادگاه، مطالبه جدی امت بزرگوار و مردم غیور ایران اسلامی است و در سالیان گذشته انباشته شده و به مرحله‌ای رسیدیم که توسط دستگاه قضایی مورد رسیدگی و اتخاذ تصمیم واقع می‌شود. ما مطابق موازین قانونی در مقام پاسخگویی موثر به مطالبه مردمی هستیم.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند. فرزندکشی برای فرار از اتهام در اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز در نیمه غربی استان هشدار نارنجی و از روز سه شنبه در نیمه شرقی هشدار زرد صادر کرد. هشدار زرد و نارنجی هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز در نیمه غربی استان هشدار نارنجی و از روز سه شنبه در نیمه شرقی هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است.

طرحهای توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان با سرعت در حال اجرا است
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است. (ادامه)
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسوولیت حمله به یک خودرو نظامی سپاه پاسداران که منجر به شهادت یک سرهنگ سپاه پاسداران شد را پذیرفت. جیش الظلم مسئولیت ترور سرهنگ سپاه را بر عهده گرفت
گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسوولیت حمله به یک خودرو نظامی سپاه پاسداران که منجر به شهادت یک سرهنگ سپاه پاسداران شد را پذیرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.481 seconds.