.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری شرور متواری در میاندورود
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری شرور سابقه دار و متواری طی یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.(ادامه)
۴ بازیکن جدید در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد رسمی با چهار بازیکن جدید قرار دارد.(ادامه)
عکس/ سرلشکر باقری در مراسم ۱۴ خرداد
تصویری از حضور رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در مراسم سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی(ره).(ادامه)
تعاونی های مازندران در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی حرکت کنند
مدیرکل تعاون مازندران خواستار تعیین تکلیف تعاونی های راکد شد و گفت: حرکت تعاونی ها در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی باشد.(ادامه)
در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. بازدید سرلشکر باقری از پایگاه سری ارتش
در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت.(ادامه)
اسامی هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم
هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم با انتخاب نمایندگان انتخاب شدند. (ادامه)
اسامی کاندیداهای نظار هیئت‌رئیسه اعلام شد
هیات رئیسه مجلس اسامی کاندیداهای نظار هیئت‌رئیسه را قرائت کرد. (ادامه)
نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم را اعلام کرد. داوطلبان انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس مشخص شدند + اسامی
نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم را اعلام کرد.(ادامه)
بهره وری و عوامل موثر بر آن(يادداشت)
(ادامه)
توافق اولیه قلعه‌نویی برای فصل بعد
مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان درصدد ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی هستند تا او تیم‌شان را مهیای لیگ پیش رو کند.(ادامه)
امیرعبداللهیان: اگر آمریکایی‌ها منطقی عمل کنند، توافق در دسترس خواهد بود/ آمادگی ایران برای میانجیگری بین روسیه و اوکراین/ تأکید لاوروف بر دستیابی به توافقی عادلانه در راستای تحقق منافع و مطالبات ایران در وین....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه را بررسی کرده و در نهایت با آن مخالفت کردند. مخالفت مجلس با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولان از امکانات و امتیازهای ویژه
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح منع استفاده مسئولین و مقامات از امکانات و امتیازهای ویژه را بررسی کرده و در نهایت با آن مخالفت کردند.(ادامه)
۶۵۰۰ شرکت تعاونی در مازندران غیرفعال هستند
مدیرکل تعاون مازندران شمار تعاونی های ثبت شده در استان را بیش از ۱۴ هزار فقره اعلام کرد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ شرکت تعاونی غیرفعال هستند.(ادامه)
۷۴ هزار کارخانه در مازندران فعالیت دارد
مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به فعالیت ۷۴ هزار کارخانه در استان، توجه به قشر کارگری را سبب رشد و پویایی اقتصاد دانست.(ادامه)
اعلام رای پرونده شکایت پرسپولیس علیه استقلال
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال تهران اعلام کرد.(ادامه)
۳۵ هزار شغل سال قبل در مازندران ایجاد شد
مدیرکل تعاون مازندران سهم از اشتغال را سال قبل ۳۵ هزار نیرو بیان کرد و گفت: ۱۰۲ درصد این برنامه در سال قبل محقق شد.(ادامه)
اسکوچیچ خواهان تمدید قرارداد دو دستیارش شد
سرمربی تیم ملی فوتبال از فدراسیون درخواست کرده است تا قرارداد دو دستیارش تمدید شود.(ادامه)
فرصت آزمون و خطا در ساماندهی سواحل وجود ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرصت آزمون و خطا در ساماندهی سواحل وجود ندارد.(ادامه)
دستگیری عامل انتشار فیلم غیراخلاقی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری عامل انتشار فیلم غیراخلاقی در فضای مجازی، خبر داد.(ادامه)
حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال مسدود شد
فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی انباشته با مسدودی حساب های جاری خود برای هرگونه پرداخت و معامله مالی روبرو شد.(ادامه)
کسب و کارهای دانش بنیان دراولویت است/تعیین تکلیف تعاونی های راکد
مدیرکل تعاون مازندران با تاکید بر راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان گفت: راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان با توجه به تعاونی های نوع جدید در اولویت باشد.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده اروپایی کمیسیون مشترک برجام روز شنبه ۶ فروردین به تهران سفر می‌کند. مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام: فردا به تهران سفر می کنم
معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده اروپایی کمیسیون مشترک برجام روز شنبه ۶ فروردین به تهران سفر می‌کند.(ادامه)
دربی پایتخت از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود. عکس قدیمی از دربی پایتخت که حالتان را خوب می‌کند
دربی پایتخت از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی مجتبی قلی‌پور باقری جایگزین اسماعیل حسن زاده در فرمانداری بابلسر شد تا بابلسری ها پس از بیش از 8 سال فرماندار بومی داشته باشند .... فرماندار جدید بابلسر منصوب شد / فرماندار بومی پس از ده سال برای بابلسری ها
شمال نیوز : در حالی مجتبی قلی‌پور باقری جایگزین اسماعیل حسن زاده در فرمانداری بابلسر شد تا بابلسری ها پس از بیش از 8 سال فرماندار بومی داشته باشند ....(ادامه)
سخنگوی وزارت امورخارجه در مورد اعلام تنفس در مذاکرات وین گفت :وقفه اعلام شده در مذاکرات وین می‌تواند زمینه‌ساز حل‌ موضوعات باقی‌مانده و بازگشت نهایی باشد / دستیابی به‌ موفقیت در گفتگوها تمرکز اصلی همه طرف‌ها خواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: محمود نبویان، نماینده مجلس در نشستی تحت عنوان «همایش دفتر ارتباطات فرهنگی» در قم به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخته است و گفت: در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ اقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند. در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ آقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند؛ ما را گیر آوردید؟!
شمال نیوز: محمود نبویان، نماینده مجلس در نشستی تحت عنوان «همایش دفتر ارتباطات فرهنگی» در قم به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخته است و گفت: در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ اقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند.(ادامه)
در تماس تلفنی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین نتایج مذاکرات وین برای لغو تحریم ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان : برای نهایی کردن توافق خوب و فوری آمادگی داریم/ هر زمانی که غربی‌ها خطوط قرمز باقیمانده ایران را بپذیرند آماده حضور در وین هستم / لازمه حضور وزرای خارجه در وین و اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و ....(خبر)
در تماس تلفنی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین نتایج مذاکرات وین برای لغو تحریم ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 59 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.