.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست. مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
معاونان وزرای خارجه ایران، عربستان و چین درباره اوضاع غزه بیانیه مشترکی را صادر کردند. بیانیه مشترک ایران، عربستان و چین درباره اوضاع غزه
معاونان وزرای خارجه ایران، عربستان و چین درباره اوضاع غزه بیانیه مشترکی را صادر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در رأس هیاتی بلندپایه نظامی و به دعوت رسمی همتای عراقی خود لحظاتی قبل وارد بغداد شد. سرلشکر باقری وارد بغداد شد
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در رأس هیاتی بلندپایه نظامی و به دعوت رسمی همتای عراقی خود لحظاتی قبل وارد بغداد شد.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است. روایت خبرنگار اعزامی به لبنان از خانواده‌های شهدای جنگ غزه
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است.(ادامه)
عکس/ حضور سرلشکر باقری بر مزار حاج قاسم
رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح دیروز با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان به مقام شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدا ادای احترام کرد.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
دروازه بان نوجوان ایرانی که سابقه فعالیت زیر نظر دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا را دارد به تیم نوجوانان النصر امارات پیوست. شاگرد ایرانی کاسیاس به النصر پیوست +عکس
دروازه بان نوجوان ایرانی که سابقه فعالیت زیر نظر دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا را دارد به تیم نوجوانان النصر امارات پیوست.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران «محمد ابراهیم باقری» به عنوان سرپرست هیات کبدی استان مازندران منصوب شد. محمد ابراهیم باقری سرپرست هیات کبدی استان مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران «محمد ابراهیم باقری» به عنوان سرپرست هیات کبدی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
این نبرد هیچ سرنوشت و پایانی جز پیروزی فلسطینان ندارد، امروز تمامی مردم جهان فریاد توقف این جنایت را سر می دهند و خواهان کمک رسانی به مردم غزه هستند/اگر کشورهای همجوار اجازه عبور مردم را بدهند، میلیون ها نفر برای کمک به فلسطین حاضر خواهند شد ....(خبر)
(ادامه)
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: به شدت نگران تداوم بحران وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان غزه هستیم و این رفتار وحشیانه قابل تحمل نیست. سرلشکر باقری در گفتگو با وزیر دفاع روسیه: رفتار وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه قابل تحمل نیست
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: به شدت نگران تداوم بحران وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان غزه هستیم و این رفتار وحشیانه قابل تحمل نیست.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود.

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری / ۵۴۰ واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان فعال هستند
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود. (ادامه)
اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز شنبه ۲۲ مهر آغاز شد. آغاز اجرای طرح کالابرگ به دهک‌های ششم و هفتم
اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز شنبه ۲۲ مهر آغاز شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
سرلشکر محمد باقری در پیامی به وزیر دفاع سوریه جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش این کشور را محکوم کرد. نیرو‌های مسلح ایران آماده تعمیق همکاری‌ها با سوریه در مبارزه با تروریسم هستند
سرلشکر محمد باقری در پیامی به وزیر دفاع سوریه جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش این کشور را محکوم کرد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار بابلسر گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۳۰ ساله در پشت ساحل سنگچین بابلسر کشف شد.

کشف جسد در ساحل سنگچین بابلسر پس از سرگردانی یک هفته ای در دریا
شمال نیوز : فرماندار بابلسر گفت: پیکر بی‌جان یک مرد ۳۰ ساله در پشت ساحل سنگچین بابلسر کشف شد. (ادامه)
کریم باقری درباره شایعه مهاجرت به آمریکا برای ادامه زندگی گفت: من هم در ایران زندگی می‌کنم و به هیچ وجه قصد ترک ایران و زندگی در آمریکا را ندارم. کریم باقری: حضور در آمریکا فقط شایعه است
کریم باقری درباره شایعه مهاجرت به آمریکا برای ادامه زندگی گفت: من هم در ایران زندگی می‌کنم و به هیچ وجه قصد ترک ایران و زندگی در آمریکا را ندارم.(ادامه)
شمال نیوز : یک رسانه خبری مدعی شد: به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا داده شده است.
مجوز مذاکره مستقیم با آمریکا صادر شد؟!
شمال نیوز : یک رسانه خبری مدعی شد: به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا داده شده است. (ادامه)
سیده نازنین موسوی، به تیم ملی کاراته راه یافت. بانوی نکایی به تیم ملی کاراته راه یافت
سیده نازنین موسوی، به تیم ملی کاراته راه یافت.(ادامه)
وزارت امور خارجه در خصوص توييت جعلى منتسب به معاون سیاسی این وزارت‌خانه توضیحاتی داد. واكنش وزارت امور خارجه به انتشار توييت جعلى از على باقرى
وزارت امور خارجه در خصوص توييت جعلى منتسب به معاون سیاسی این وزارت‌خانه توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند. عارف رأی نیاورد، محسن رضایی مجوز گرفت / اعضای جدید هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را بشناسید
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: رئیس جمهور محترم فرمودند؛ در کل منطقه اقلیم و همه عراق، نیروهای تجزیه‌طلب تروریست مسلح نباید حضور داشته باشند؛ باید به طور کامل خلع سلاح شده و از عراق اخراج شوند. هشدار جدی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عراق و تروریست های مسلح در مرزها ؛ فقط چند روز صبر خواهیم کرد / تیم‌های ناظر را به این منطقه می‌فرستیم ...(خبر)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: رئیس جمهور محترم فرمودند؛ در کل منطقه اقلیم و همه عراق، نیروهای تجزیه‌طلب تروریست مسلح نباید حضور داشته باشند؛ باید به طور کامل خلع سلاح شده و از عراق اخراج شوند.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
وزیر خارجه و معاون سیاسی او از جمله مقامات ایرانی حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی رئیسی بودند. عکس همراهان رئیسی در زمان سخنرانی در صحن سازمان ملل
وزیر خارجه و معاون سیاسی او از جمله مقامات ایرانی حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی رئیسی بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.