.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت توافق احیای برجام گفت: هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه‌ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می‌توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم، حتما در نقطه توافق قرار خواهیم گرفت. خبر داغ امیر عبداللهیان درباره توافق هسته‌ای
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت توافق احیای برجام گفت: هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه‌ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می‌توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم، حتما در نقطه توافق قرار خواهیم گرفت.(ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲ مهر
راهپیمایی عظیم مردم در اعتراض به آشوبگران بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان بود.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم....(خبر)
(ادامه)
آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران و سایر شهرها
مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در تهران آغاز شد.(ادامه)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.


دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاوت به دست می آید نه با تسلیم/ محور تمام حرکات، اقدامات و عملیات در دفاع مقدس تدبیر و عقلانیت بود/ حقایق دفاع مقدس به گوش جوانان برسد/ دفاع مقدس دوران پرهیجان و پرمعنا و پرفایده‌ای بود(خبر)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند. (ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
تیم کارینا شمال نور، نایب قهرمان لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شد نماینده مازندران، نایب قهرمان لیگ دسته یک کشتی آزاد
تیم کارینا شمال نور، نایب قهرمان لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شد(ادامه)
نامه سرگشاده سرلشکر باقری به رئیسی
سرلشکر باقری از رئیس دولت سیزدهم خواستار تحقق و تناسب معیشت کارکنان نیروهای مسلح شد.(ادامه)
 استاندار مازندران و وزیر ارتباطات، در ارتباط با توسعه زیرساخت های ارتباطی، دولت الکترونیک و هوشمند سازی خدمات توسط دستگاه های اجرایی و تحقق استان دیجیتال با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان دیدار و گفت و گو کردند. ‎ ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات و تحقق استان دیجیتال با بهره‌گیری از توان شرکت‌های بومی
استاندار مازندران و وزیر ارتباطات، در ارتباط با توسعه زیرساخت های ارتباطی، دولت الکترونیک و هوشمند سازی خدمات توسط دستگاه های اجرایی و تحقق استان دیجیتال با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان دیدار و گفت و گو کردند. ‎(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف خودروی نیسان با ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد. توقیف نیسان آبی با ۵ تن چوب جنگلی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف خودروی نیسان با ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
دریای خزر ۵ قربانی گرفت/ غرق شدن ۲ فوتبالیست
ساری- نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن پنج نفر در دریای استان خبر داد و گفت: دو نفر از این افراد فوتبالیست هستند.(ادامه)
ما با حداقل نفرات و امکانات در برابر تروریست‌ها ایستادیم. تعداد نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حاج‌حسین همدانی با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند / رسانه‌ها واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند ....(خبر)
(ادامه)
گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان
ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.(ادامه)
اعلام زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.(ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
منابع نزدیک به مذاکرات وین در گفت‌وگو با العربی الجدید فاش کردند که در پرونده ضمانت‌های درخواستی ایران "پیشرفت خوبی" رخ داده است اما برخلاف آنچه در برخی از رسانه‌ها منتشر شده، این پرونده "هنوز به طور کامل بسته نشده است." افشای جزئیات مهم از مذاکرات وین/ رفع تحریم های سپاه به تعویق افتاد
منابع نزدیک به مذاکرات وین در گفت‌وگو با العربی الجدید فاش کردند که در پرونده ضمانت‌های درخواستی ایران "پیشرفت خوبی" رخ داده است اما برخلاف آنچه در برخی از رسانه‌ها منتشر شده، این پرونده "هنوز به طور کامل بسته نشده است."(ادامه)
باقری:پیشگیری از آسیب های جامعه کار و تولید اولویت اصلی است
مدیرکل تعاون مازندران پیشگیری از بروز مشکلات برای جامعه کارگری را اولویت مهم دانست و گفت: هیچ آسیبی نباید به جامعه کار و تولید وارد شود.(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
باقری به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری با استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی با استفاده از چک‌های بلامحل و فروش مال غیر خبر داد.(ادامه)
واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ
عضو هیات رئیسه فدراسیون هر گونه شایعه در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی را رد کرد.(ادامه)
باقری در هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات ادامه می‌دهد / اخذ تضمین پایدار نتیجه مذاکرات را ثمر بخش می‌کند امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: دكتر باقری با جدیت و در هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات منطقی، مستدل و فعال برای لغو‌ تحریم‌ها ادامه می‌دهد.(خبر)
باقری در هماهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات ادامه می‌دهد / اخذ تضمین پایدار نتیجه مذاکرات را ثمر بخش می‌کند(ادامه)
محمد حسین باقری با حکم رئیس خبرگزاری صدا و سیما به عنوان سرپرست سردبیری ارشد رسانه های نوین منصوب شد که بر اساس مفاد این حکم عملا رسانه های نوین جایگزین باشگاه خبرنگاران جوان شد. باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
محمد حسین باقری با حکم رئیس خبرگزاری صدا و سیما به عنوان سرپرست سردبیری ارشد رسانه های نوین منصوب شد که بر اساس مفاد این حکم عملا رسانه های نوین جایگزین باشگاه خبرنگاران جوان شد.(ادامه)
قرارداد جدید سیدجلال با پرسپولیس امضا شد
سیدجلال حسینی با امضای قرارداد یکساله به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.(ادامه)
اولین کسی که به سیدجلال پیشنهاد مربیگری داد
شنیدیم اولین نفری که به سید جلال حسینی پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس را داده یحیی گل محمدی بوده است.(ادامه)
غافلگیری قماربازان در یک مجتمع مسکونی
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ۳ نفر حین قماربازی در یک مجتمع مسکونی دستگیر شدند.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.