.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «خمس ارث» منتشر شد. استفتاء/ در صورت شک در "سال خمسی پدر" آیا باید خمس ارث را پرداخت کنیم؟
پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «خمس ارث» منتشر شد.(ادامه)
وزیر صمت با بیان "از هفته آینده ‌واردات خودرو آغاز می‌شود"، گفت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌شود. وزیر صنعت: واردات خودرو از هفته آینده آغاز می‌شود
وزیر صمت با بیان "از هفته آینده ‌واردات خودرو آغاز می‌شود"، گفت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌شود.(ادامه)
ویدیو / انتقاد محمدرضا احمدی از اظهارات جنجالی حسن عباسی
محمدرضا احمدی در واکنش به اتفاقات اخیر و صحبت‌های حسن عباسی گفت: "ما ۲ هزار شهید فوتبالیست داریم قابل توجه فوتبالیست‌هایی که سعی دارند با صحبت هایشان جو فوتبال را متشنج کنند".(ادامه)
خود را فروختی به امان‌نامه سیاه
محمدمهدی شفیعی از شعرای آئینی شعری را خطاب به یک شاعر که در جریان اغتشاشات اخیر شعری علیه مقدسات منتشر کرده بود، با عنوان "خود را فروختی به امان‌نامه سیاه" سرود.(ادامه)
روی صحنه تئاتر نقش "حاج قاسم سلیمانی" را بازی می‌کنم
ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در نقش «حاج قاسم سلیمانی» در تئاتری خبر داد که قرار است چند روز آینده روی صحنه برود.(ادامه)
ییلاقات مازندران به ویژه در "سرتنگه رودبار" سوادکوه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، این روزها با برداشت نخستین کشت برنج، شور و نشاط کشاورزان و عطر خوش شالی را شاهد است. برداشت سنتی برنج(خبر)
ییلاقات مازندران به ویژه در "سرتنگه رودبار" سوادکوه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، این روزها با برداشت نخستین کشت برنج، شور و نشاط کشاورزان و عطر خوش شالی را شاهد است.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
صدر اعظم سابق آلمان از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست. حرف‌های پوتین بلوف نیست!
صدر اعظم سابق آلمان از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست.(ادامه)
صدر اعظم سابق آلمان امروز (چهارشنبه) از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست. مرکل: حرف‌های پوتین را جدی بگیرید
صدر اعظم سابق آلمان امروز (چهارشنبه) از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست.(ادامه)
خانه علی کریمی در لواسان پلمب شد
بنری روی در خانه علی کریمی از قول "دادستانی لواسانات" نصب شده که نوشته شده است: "بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمب می‌باشد. "(ادامه)
چطور "کلاس اولی‌ها" را برای مدرسه آماده کنیم؟
یک روانشناس به تشریح نحوه آماده سازی کلاس اولی‌ها برای ورود به مدرسه پرداخت.(ادامه)
کتاب "در ثنای آفتاب حسن" رونمایی می‌شود
فرماندار آمل با اشاره به برگزاری ۱۴ عنوان برنامه نخستین سالگرد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، از اعلام فراخوان همایش علمی علامه ذوالفنون، خبر داد.(ادامه)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است. اربعین و جامعه سازی(يادداشت)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را "موقت" و "کاری" عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. خزغلی : برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزندم می گویند / سفر "کاری" بود و در ماه‌های آینده برمی‌گردد
شمال نیوز : معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را "موقت" و "کاری" عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.(ادامه)
شمال نیوز: پدر گرامی ، شهیدان والامقام "عزیز الله زارعی" و "عبدالحمید زارعی"  به فرزندان شهیدش پیوست .

پدر گرامی شهیدان زارعی به فرزندان شهیدش پیوست
شمال نیوز: پدر گرامی ، شهیدان والامقام "عزیز الله زارعی" و "عبدالحمید زارعی" به فرزندان شهیدش پیوست . (ادامه)
کتک زدن ۲ امام جماعت با لوله آهنی + عکس
"من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه های ماشین را خرد کردند."(ادامه)
مرزهای "خسروی، مهران و شلمچه" از دقایقی پیش پس از بازگشت آرامش به عراق بازگشایی شد. بازگشایی مرزهای "مهران، خسروی، شلمچه‌ و چذابه"/ اعزام زائران از سر گرفته شد
مرزهای "خسروی، مهران و شلمچه" از دقایقی پیش پس از بازگشت آرامش به عراق بازگشایی شد.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری گفت : ۲تَن از قاچاقچیان چوب بامداد امروز جمعه خودروی ایست و بازرسی را در منطقه جنگلی " کشیر " بهشهر مورد حمله قرار داده و با تفنگ ساچمه ای به سمت ماموران شلیک کردند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. درگیری و شلیک گلوله به خودروی ماموران یگان حفاظت جنگل بهشهر
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری گفت : ۲تَن از قاچاقچیان چوب بامداد امروز جمعه خودروی ایست و بازرسی را در منطقه جنگلی " کشیر " بهشهر مورد حمله قرار داده و با تفنگ ساچمه ای به سمت ماموران شلیک کردند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. (ادامه)
سازمان‌های "امور اداری و استخدامی" و "برنامه و بودجه" در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دولت ارایه کرده اند. پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری توسط دولت
سازمان‌های "امور اداری و استخدامی" و "برنامه و بودجه" در پیشنهادی مشترک، الگوی جدیدی از افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دولت ارایه کرده اند.(ادامه)
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند. نمایندگان مجلس "گزینه پیشنهادی" خود برای وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کردند!
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند.(ادامه)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند. "حسین همدانی کیست؟"(يادداشت)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند.(ادامه)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد. ۲۱ مرداد سالروز بزرگداشت دریای خزر(يادداشت)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد.(ادامه)
محققان کشف کرده اند که بیش از ۷۴۰ میلیون نفر در جهان از انواع مختلف وزوز گوش رنج می‌برند که ۹.۸ درصد آن‌ها به وزوز مزمن مبتلا هستند. ابتلای بیش از ۷۴۰ میلیون نفر در جهان به "وزوز" گوش
محققان کشف کرده اند که بیش از ۷۴۰ میلیون نفر در جهان از انواع مختلف وزوز گوش رنج می‌برند که ۹.۸ درصد آن‌ها به وزوز مزمن مبتلا هستند.(ادامه)
منابع نزدیک به مذاکرات وین در گفت‌وگو با العربی الجدید فاش کردند که در پرونده ضمانت‌های درخواستی ایران "پیشرفت خوبی" رخ داده است اما برخلاف آنچه در برخی از رسانه‌ها منتشر شده، این پرونده "هنوز به طور کامل بسته نشده است." افشای جزئیات مهم از مذاکرات وین/ رفع تحریم های سپاه به تعویق افتاد
منابع نزدیک به مذاکرات وین در گفت‌وگو با العربی الجدید فاش کردند که در پرونده ضمانت‌های درخواستی ایران "پیشرفت خوبی" رخ داده است اما برخلاف آنچه در برخی از رسانه‌ها منتشر شده، این پرونده "هنوز به طور کامل بسته نشده است."(ادامه)
مونتاژ یک محصول جدید ایران خودرو در مازندران
مدیر عامل ایران خودروی کشور از مونتاژ "ری‌را" محصول جدید این شرکت، در مازندران خبر داد.(ادامه)
یک زن مسلمان ۲۷ ساله به نام "فاطمه بایمان" تبدیل به اولین سناتور زن با حجاب در پارلمان استرالیا شد. ورود اولین سناتور زن با حجاب به پارلمان استرالیا
یک زن مسلمان ۲۷ ساله به نام "فاطمه بایمان" تبدیل به اولین سناتور زن با حجاب در پارلمان استرالیا شد.(ادامه)
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور یادداشتی با عنوان"مدپوشی در کشاکش عرفی گرایی و دین گرایی" در روزنامه ایران منتشر کرده است. نظر همسر ابراهیم رئیسی درباره مدپوشی
جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور یادداشتی با عنوان"مدپوشی در کشاکش عرفی گرایی و دین گرایی" در روزنامه ایران منتشر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی با انجام آزمایش‌هایی این گندم‌ها را برای خوراک انسان و دام، غیر قابل مصرف اعلام کردند. توقیف ۳۵۰ تن گندم بذری آلوده در مازندران
شمال نیوز : دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی با انجام آزمایش‌هایی این گندم‌ها را برای خوراک انسان و دام، غیر قابل مصرف اعلام کردند.(ادامه)
عکس/ کوتاه‌ترین رودخانه دنیا
تصویری از چشمه بل یا رود کانی بل " کوتاه‌ترین رودخانه دنیا " در کرمانشاه را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
بازگشت "قرمز"و"نارنجی" به نقشه رنگ‌بندی کرونایی شهر‌های کشور
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت: در حال حاضر ۴ شهر در وضعیت قرمز، ۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهر در وضعیت آبی است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 449 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.554 seconds.