.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس / علی لاریجانی در ساری رای داد
علی لاریجانی در ساعات اولیه رأی‌گیری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهر ساری استان مازندران، رأی خود را به صندوق انداخت. (ادامه)

پس از انصراف سه نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات با حضور چهار داوطلب برگزار می شود. اسامی و کد انتخاباتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری
پس از انصراف سه نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات با حضور چهار داوطلب برگزار می شود.(ادامه)
عکس: حضور علیرضا زاکانی در حسینیه جماران
حضور علیرضا زاکانی در حسینیه جماران(ادامه)
نوشتن کد انتخاباتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری الزامی نیست
جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: با توجه به آنکه تشابه اسمی در بین نامزد‌ها نداریم، نوشتن کد انتخاباتی آن‌ها ضروری نیست. کسی هم بنویسد کار ثوابی کرده است.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع لپ تاپ لنوو
جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های لنوو موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. برای سهولت در یافتن لپ تاپ مناسب با بودجه خود لیست قیمت از ارزان به گران مرتب شده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات صبح امروز تاکید کردند: روز انتخابات، روز ملت ایران است؛ ‌امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم 1هستند. مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.



روز انتخابات روز ملت ایران و تعیین سرنوشت است، هرچه زودتر این وظیفه را انجام دهید/ یک رأی هم مهم است؛ هیچ‌کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی‌افتد/ ملت ایران به توفیق الهی از این انتخابات خیر خواهد دید (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات صبح امروز تاکید کردند: روز انتخابات، روز ملت ایران است؛ ‌امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم 1هستند. مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند. (ادامه)
ادامه روزهای کرونایی با شیبی ملایم در مازندران
شبانه‌روز گذشته ۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در مازندران شناسایی شد که نشان‌دهنده تجربه روزهای کرونایی با شیبی ملایم است.(ادامه)
هوای مازندران در روز انتخابات چگونه است؟
هوای مازندران امروز همراه با احتمال باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.(ادامه)
علی مطهری: احتمال دارد انتخابات به دور دوم کشیده شود
نماینده مردم تهران در مجلس دهم در این باره که پیش بینی شما از مشارکت چقدر است؟ تصریح کرد: نمی‌توان پیش بینی دقیقی داشت.(ادامه)
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: به فضل الهی،  فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده خواهند شد. پیام انتخاباتی فرمانده کل سپاه به مردم
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: به فضل الهی، فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده خواهند شد.(ادامه)
نامه ۶۰۰ تن از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب
جمعی از ائمه جمعه و علمای اهل سنت ایران با انتشار نامه ای خطاب به رهبر انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران جهت حضور در آن دعوت به عمل آوردند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد. ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است
سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد.(ادامه)
توئیت عارف درباره مشارکت در انتخابات
محمدرضا عارف عدم شرکت در انتخابات را آب به آسیاب دشمن ریختن دانست.(ادامه)
ابلاغیه انتخاباتی ستاد انتخابات کشور به استانداران و فرمانداران سراسر کشور
ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تمهیدات لازم جهت سلامتی هموطنان در زمان مراجعه به شعب اخذ رأی دستور داد از تحقق کلیه اقدامات بند ۹ دستورالعمل بهداشتی انتخابات از جمله؛ ضدعفونی کردن شعب، اطمینان کامل حاصل شود.(ادامه)
کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال از منزلی در رامسر
در بازرسی از منزلی در شهرستان رامسر ۶ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات تولید ارز دیجیتال کشف شد.(ادامه)
دست و پنجه نرم کردن ۳۰ کرونایی در بابل با مرگ
۳۰ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
دستور ستاد انتخابات کشور به استانداران و فرمانداران
ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص عدم کمبود تعرفه های انتخاباتی، دستور دادمدیریت توزیع و مصرف تعرفه های انتخاباتی بصورت دقیق و منظم صورت گیرد.(ادامه)
روحانی: مردم در طول سال‌های آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود؛ دروغگو هیچ وقت به نتیجه‌ای نمی‌رسد
رئیس جمهور: طول یکسال را اقدامی ارزشمند و افتخار آمیز دانست و گفت: از همه دست اندرکاران می خواهم از تبلیغات ناروا نرنجند و از حرفهای بی اساس نگران نشوند، ‌دروغ‌ها را باد می‌برد و بیمارستان، تخت، پزشک و درمان می‌ماند و مردم در طول سالهای آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود و دروغگو هیچ وقت به نتیجه‌ای نمی‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز:  بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در کشور ۱۰۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند و ۱۳۹ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۱۳۹ نفر و شناسایی ۱۰۲۹۱ مبتلای جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۶۱۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ در کشور ۱۰۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند و ۱۳۹ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.(ادامه)
اقامه نماز جمعه ۲۸ خرداد در مازندران
آیین نمازجمعه فردا ۲۸ خردادماه در ۴۷ شهر مازندران اقامه می‌شود.(ادامه)
انتخابات عزم ملی برای اعتلای کشور است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات عزم ملی برای اعتلای کشور را نمایان می‌کند، گفت:انتخابات فصل تقویت جمهوریت برای پشتیبانی از اسلامیت است.(ادامه)
نرخ ارز افزایشی شد؛ قیمت ارز آزاد در ۲۷ خرداد
نرخ دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۳ هزار و ۶۲۷ تومان معامله می‌شود.(ادامه)
آماده باش ثبت احوال برای ارائه کدملی به رای دهندگان
تمامی ادارات ثبت احوال مازندران،امروز و فردا آماده اعلام شماره ملی به رای دهندگان هستند.(ادامه)
حضور ۲۵۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای مازندران
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور ۲۵۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای استان خبر داد.(ادامه)
۶ نشانه بهداشتی محرومیت از خواب را جدی بگیرید!
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید.(ادامه)
رهبر‌ انقلاب فردا ۷ صبح رای خود را به صندوق ‌می‌اندازند
(ادامه)
تیم داوری دیدار سوپرجام مشخص شد
از سوی کمیته داوران فدراسیون تیم داوری دیدار سوپرجام مشخص شد.(ادامه)
سقوط نیسان به دره با ۶ سرنشین در محور هراز
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از امدادرسانی به ۶ مصدوم حادثه سقوط نیسان به دره در محور هراز خبر داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک مردم را برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند. دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مردم برای شرکت در انتخابات
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک مردم را برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.