.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتشار لیست داوطلبان مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب در مازندران
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، لیست مورد حمایت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مازندران را منتشر کرد.(ادامه)
هسته کدام میوه‌ها کشنده است؟
هسته بعضی از میوه‌ها حاوی اسیدهیدروسیانیک است که موجب مسمومیت شدید می‌شود.(ادامه)
هلال احمر: کمبود انسولین نداریم
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، گفت: از ابتدای فروردین ماه جاری حدود ۵۰ هزار قلم انسولین میان داروخانه‌های هلال احمر توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.(ادامه)
وزیر بهداشت با بیان اینکه اولین واکسن تولید داخل از امروز توزیع می‌شود، گفت: تا پایان تابستان به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن در جهان تبدیل می‌شویم./ : ورود واکسن به کشور از سر گرفته شد / از این هفته مشکلی برای تزریق نداریم ....(خبر)
(ادامه)
استاندار : روند تکمیل سالن ورزشی ماهفروجک ساری سرعت یابد
حسین زادگان گفت: روند تکمیل سالن ورزشی ماهفروجک ساری باید با افزایش نیرو‌ها و کار شبانه روزی سرعت یابد.(ادامه)
شمال نیوز:  رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل اعلام کرد: شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا استعفا داد. سرمربی تیم رایکا بابل استعفا داد
شمال نیوز: رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل اعلام کرد: شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا استعفا داد.(ادامه)
تعیین صندوق‌های سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی/۲۱۸ هزار دُز واکسن در مازندران تزریق شد
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مهم‌ترین پروتکل‌های بهداشتی در زمان انتخابات، ممنوعیت اخذ اثر انگشت در فرایندهای مختلف انتخابات و ضرورت استفاده رای دهندگان از خودکار شخصی است.(ادامه)
احیای ۲۱۹ واحد صنعتی و معدنی در مازندران
۲۱۹ واحد صنعتی و معدنی در ۲ سال اخیر در مازندران احیا شده است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
استقلال-پرسپولیس و آخرین دربی حذفی+ عکس
تیم‌های استقلال و پرسپولیس یک بار دیگر در جام حذفی باهم دیدار خواهند کرد.(ادامه)
اینفوگرافی/ چگونه از گرمازدگی در امان بمانیم؟
با شروع فصل تابستان، افراد زیادی در معرض گرمازدگی قرار می‌گیرند که تنها با چند راهکار ساده می‌توان از بروز آن پیشگیری کرد. با مراجعه به اینفوگرافیک زیر ببینید چگونه از گرمازدگی در امان بمانیم.(ادامه)
عکس/ عجیب‌ترین تبلیغ خیابانی انتخابات ۱۴۰۰
تصویری دیدنی از تبلیغ خیابانی انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین را ببینید.(ادامه)
آغاز موج گرما در مازندران
مازندرانی‌ها که روز‌های اخیر شاهد آسمانی نیمه ابری بودند امروز دمای هوای ۳۵ درجه را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
خاته صنایع دستی “خانه روحانی “به مناسبت هفته صنایع دستی در شهرستان ساری چهارراه برق محله اب انبار نو (بین خانه رمدانی و خانه فاضلی( باحضور محسن باستانی مجاوری رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری برگزار شد. خانه صنایع دستی “روحانی” در محله آب انبارنو ساری(خبر)
خاته صنایع دستی “خانه روحانی “به مناسبت هفته صنایع دستی در شهرستان ساری چهارراه برق محله اب انبار نو (بین خانه رمدانی و خانه فاضلی( باحضور محسن باستانی مجاوری رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری برگزار شد.(ادامه)
موارد بستری کرونایی در مازندران به ۳۲۲ نفر رسید
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی ۷۳ بیمار جدید موارد بستری کرونایی در مازندران به ۳۲۲ نفر رسید.(ادامه)
تعیین ۴۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان آمل
فرماندار آمل گفت: ۴۳۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در شهرستان آمل تعیین شده است.(ادامه)
عکس/ کار ویروس تمام است
(ادامه)
تاثیر داروی دیابت در مقابله با کرونا
محققان با بررسی مکانیسم مولکولی فعالیت ضدالتهابی داروی دیابت «متفورمین» پی بردند که این دارو از التهاب ریه در حیوانات آلوده به کروناویروس جلوگیری می کند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : در نشست اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان انتخاب شد. رییس جدید هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران معرفی شد
شمال نیوز : در نشست اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان انتخاب شد.(ادامه)
اینفوگرافی نحوه رأی دادن به صورت الکترونیکی در ساری
سـاری یــکی از ۲۴ شهــری است که قــرار است انتخابات شورای ششم در آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود. ایرنا اینفوگرافی چگونگی رای دادن الکترونیکی را برای آشنایی رای دهندگان منتشر کرده است.(ادامه)

آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند. کناره‌گیری کاندیداهای جبهه انقلاب باید بر چه مبنایی صورت گیرد؟
آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند.(ادامه)
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد. خبر حداد عادل از انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات: عوامل انتخابات واکسن کرونا زدند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد امنیت انتخابات در کنار ستاد انتخابات کشور کار خود را انجام دادند و جلسات مستمری را با شورای امنیت کشور داشتند. تا الان مساله ضدامنیتی در ارتباط با انتخابات نداشته‌ایم و با امنیت کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم.(ادامه)
پایان امتحانات حضوری دانش آموزان/ امتحانات با حساسیت ویژه برگزار شد
مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند برگزاری امتحانات حضوری در پایه‌های نهم و دوازدهم عنوان کرد: امروز، روز آخر برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم است. امتحانات نهایی از ۲۷ اردیبهشت آغاز شد و امروز به اتمام رسید. تهیه پروتکل‌های بهداشتی برگزاری امتحانات از سوی وزارت بهداشت در اختیار ما قرار گرفت و ما با حساسیت ویژه امتحانات را برگزار کردیم.(ادامه)
بستری ۹۷ بیمار کرونایی در بابل
۹۷ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:  بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۰هزار و ۷۱۵ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۹ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. فوت ۱۱۹ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۱۰هزار و ۷۱۵ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱۹ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.(ادامه)
مجوز مصرف اولین واکسن ایرانی کرونا صادر شد
وزیر بهداشت از صدور مجوز مصرف واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) خبر داد. نمکی ادامه داد: درباره واکسن تولید مشترک پاستور و کوبا نیز قرار شد پاستور مدارک را آماده کند و طی هفته آینده اقدام کنیم. بنابراین واکسن برکت به مجموعه واکسیناسیون ما می پیوندد و پاستور هفته آینده خواهد پیوست.(ادامه)
آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از تدابیر امنیتی لازم برای امنیت انتخابات و بکارگیری بیش از ۱۲ هزار نیرو برای تامین امینت حوزه های انتخاباتی در خبر داد.(ادامه)
کشف آرد یارانه‌ای قاچاق با پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان
حدود ۱۸ تن آرد یارانه‌ای قاچاق با پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری نمایندگی غله و خدمات بازرگانی شهرستان آمل کشف شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.