.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود.(ادامه)
گیاهخواری ریسک سرطان روده را کاهش می دهد
محققان دریافتند می توان با تغییر درست در رژیم غذایی در هر سنی ریسک ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش داد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۶ شهریور
(ادامه)
آیین سنتی مجمع گذاری و اطعام دهی در روستای کوهستان بهشهر
اهالی روستای کوهستان شهرستان بهشهر در دهه اول محرم هرشب طی آیینی به نام مجمع پلا ، بصورت داوطلبانه با پخت غذا میزبان میهمانان حسینیه این روستا هستند. در هر مجمع به تعداد ۴ یا ۵ نفر غذایی پخت شده و بعد از اذان مغرب با صدای شیپوری که از مناره حسینیه به گوش میرسد تحویل مجریان برنامه جهت پذیرایی می شود.(ادامه)
آیا اصلاح طلبان و حسن روحانی به آخر خط رسیده اند؟ / تبدیل حمایت تمام قد اصلاح طلبان از دولت به گلایه و انتقاد مشفقانه ! (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بعد از آنکه افراد تعداد زیادی سکه خریدند و همه جا گفته شد ضربه سنگینی به اعتماد عمومی به بانک ها زده شد و اگر اکنون اعتماد عمومی را جلب کنند می توانند سپرده ..... اعتماد عمومی نسبت به بانک ها از بین رفته و چشم مردم ترسیده است !
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: بعد از آنکه افراد تعداد زیادی سکه خریدند و همه جا گفته شد ضربه سنگینی به اعتماد عمومی به بانک ها زده شد و اگر اکنون اعتماد عمومی را جلب کنند می توانند سپرده .....(ادامه)
شمال نیوز : صقرنژاد خواهان بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت ها برای توسعه شهری شد و گفت: پروژه ای که قرار بود طی هفت سال به بهره برداری رسد باید بررسی شود که چرا پس از ۱۴ سال تکمیل نشده است و این چرایی ها برای مردم بازگو شود...... روایت فرماندار از پروپژه های نیمع تمام 15 ساله در نوشهر !
شمال نیوز : صقرنژاد خواهان بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت ها برای توسعه شهری شد و گفت: پروژه ای که قرار بود طی هفت سال به بهره برداری رسد باید بررسی شود که چرا پس از ۱۴ سال تکمیل نشده است و این چرایی ها برای مردم بازگو شود......(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در اعتراض به فضای رسانه‌ای ایجاد شده علیه شوراها گفت: در گزارش‌ها و مصاحبه‌های برخی مسوولان به اصطلاح آسمان و ریسمان به هم بافته شده و موج سنگین تخریبی در راستای زیر سوال بردن هیات انتخاب شوراها پدید آمده است..... شورای شهر بابل به جایگاه شوراها خدشه وارد کرد
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در اعتراض به فضای رسانه‌ای ایجاد شده علیه شوراها گفت: در گزارش‌ها و مصاحبه‌های برخی مسوولان به اصطلاح آسمان و ریسمان به هم بافته شده و موج سنگین تخریبی در راستای زیر سوال بردن هیات انتخاب شوراها پدید آمده است.....(ادامه)
کاهش نیاز به آنتی‌بیوتیک با مصرف پروبیوتیک
نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد، کودکانی که پروبیوتیک مصرف می‌کنند، ۳۰ درصد کمتر از دیگران در بزرگسالی سراغ داروهای آنتی‌بیوتیک می‌روند.(ادامه)
عکس/ هیوندای آزرا، یک میلیاردی شد
هیوندای آزرا ۲۰۱۸ با مبلغ یک میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در روزهای اخیر؛ بازار محصولات کرمان موتور نیز با نوسان قیمتی مواجه شده است، به طوریکه خودرو لیفان 820 از 200 میلیون تومان به 180 میلیون تومان کاهش و خودروی لیفان X60 - اتوماتیک از 112 میلیون تومان به 118 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. آخرین قیمت خودرو را اینجا ببینید.(ادامه)
همزان با شب هفتم ماه محرم مراسم دسته روی در مرکز شهر ساری برگزار شد و دسته ها و هیات ها  از نقاط مختلف شهر در امامزاده یحیی(ع) حاضر و به عزاداری پرداختند.همچنین طبق مراسمی چندین ساله در شب هفتم ماه ماه محرم دام های نذری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساری قربانی شدند عزاداری و دسته روی شب هفتم ماه محرم در ساری(خبر)
همزان با شب هفتم ماه محرم مراسم دسته روی در مرکز شهر ساری برگزار شد و دسته ها و هیات ها از نقاط مختلف شهر در امامزاده یحیی(ع) حاضر و به عزاداری پرداختند.همچنین طبق مراسمی چندین ساله در شب هفتم ماه ماه محرم دام های نذری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساری قربانی شدند(ادامه)
۳۱ شهریور، پایان طرح‌های دریا در مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۱ شهریور ماه امسال به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران اعلام شده است.(ادامه)
لباس متفاوت کمند امیرسلیمانی در یک فیلم دهه شصتی
کمند امیرسلیمانی تصویری قدیمی از کودکی خود را در آستانه در یک خانه منتشر کرد و در توضیح آن از انتظار و چشم به راه بودنش از آن دوران نوشت.(ادامه)
آسمان نیمه ابری در مازندران
آسمان مازندران امروز دوشنبه ۲۶ شهریور صاف تا نیمه ابری همراه کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
پوشش متفاوت بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی روی یک پوستر/ عکس
اولین پوستر فیلم سینمایی «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در آستانه اکران رونمایی شد، عکس هایی از بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی با پوششی متفاوت روی این پوستر به چشم می خورد. (ادامه)
تصویری زیبا از گزارش فوتبال توسط یک مادر برای فرزند نابینایش
یک مادر برزیلی به همراه پسر نابینایش به استادیوم می‌رود و بازی تیم محبوب پسرش را برای او گزارش می‌کند.(ادامه)
یک راز ۳۶ ساله از صدام درباره جنگ ایران و عراق فاش شد
(ادامه)
بررسی تغییر نام دریای خزر به «کاسپین»
دو چارت تهیه شده از دریای خزر از سواحل نوشهر و فریدون‎کنار توسط سازمان نقشه‌برداری کشور که پس از نیم‎قرن جایگزین نقشه‎های بین‎المللی روسیه در این دریا شدند؛ صبح امروز در سالن خلیج فارس این سازمان رونمایی شد.(ادامه)
کنایه رئیسی به جهانگیری: برخی می خواهند فساد را به کل نظام نسبت دهند
مهمترین ثروت ما اندیشه بلند مردم ماست، با دست تدبیری که باید در کشور جای سوءتدبیرها را بگیرد و با حرکت جهادی، از این موانع عبور خواهیم کرد. ما به‌دست جوانان خود، پیچ پیچیده‌ترین مسایل کشور را باز کردیم، از جمله انرژی هسته‌ای، کسانی که توانستند این گره‌ها را باز کنند حتماً می‌توانند در نظام مالی، پولی، صادرات، واردات و کشاورزی نیز گره‌ها را باز کنند.(ادامه)

«دونالد ترامپ جونیور» فرزند رییس‌جمهور آمریکا به دیدار «جان کری» و وزیر خارجه کشورمان واکنش نشان داد و آن را دلیلی برای رای مخالف مردم به حزب رقیب در انتخابات کنگره آمریکا در ماه نوامبر خواند. واکنش «پسر ترامپ» به دیدارهای «جان کری»: دموکرات‌ها ایران را به آمریکا ترجیح می‌دهند
«دونالد ترامپ جونیور» فرزند رییس‌جمهور آمریکا به دیدار «جان کری» و وزیر خارجه کشورمان واکنش نشان داد و آن را دلیلی برای رای مخالف مردم به حزب رقیب در انتخابات کنگره آمریکا در ماه نوامبر خواند. (ادامه)
تصویری زیبا از بارش شهاب برفراز دریاچه نمک
تصویری زیبا از بارش شهاب بر فراز دریاچه نمکِ کویر خارا.(ادامه)
آخرین قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۵ شهریور
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش ۳ میلیون تومانی قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک در بازار دارد.(ادامه)
بایدها و نبایدهای مصرف سالاد
پژوهشگر طب سنتی با اشاره به بایدها و نبایدهای مصرف سالاد گفت: خوردن شیر جوشیده با عسل یا نبات برای سالمندان بسیار مفید است.(ادامه)
قیمت طلا،دلار و سکه در بازار امروز ۹۷/۰۶/۲۴
قیمت دلار در بازار تهران ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شده است.(ادامه)
عکس: نمایی زشت از تهران دوره پهلوی
عکس زیر نمایی از ساختمان‌های زشت تهران قدیم در دوره پهلوی را نشان می‌دهد.(ادامه)
کتاب جدید درباره هاشمی رفسنجانی (+روجلد)
تازه‌ترین اثر انتشارات سیمای شرق با موضوع تحلیل اجتماعی-ارتباطی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی منتشر شد.(ادامه)
تکذیب دیدار سردار سلیمانی با فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا
«چارلز کول» سخنگوی سفارتخانه آمریکا در بغداد خبر دیدار «برت مک گورک» فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در عراق با قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را تکذیب کرد.(ادامه)
راستش آدم اینها را که می‌بیند دلش کباب می‌شود، چقدر دلسوزی و توجه نسبت به فعل و انفعالات جامعه در مجلس وجود دارد. گویی جشنواره ای به سبک سالانه‌های فیلم در راه است و هر کدام بهتر نقش‌شان را بازی کنند، می‌توانند «سیمرغ» را تصاحب کنند. در باب رفتارشناسی نمایندگان گیلانی مجلس؛ سودای سیمرغ!(ديدگاه)
راستش آدم اینها را که می‌بیند دلش کباب می‌شود، چقدر دلسوزی و توجه نسبت به فعل و انفعالات جامعه در مجلس وجود دارد. گویی جشنواره ای به سبک سالانه‌های فیلم در راه است و هر کدام بهتر نقش‌شان را بازی کنند، می‌توانند «سیمرغ» را تصاحب کنند.(ادامه)
عکس/ توقیف خودروهای لوکس متخلف
مرحله جدید طرح ارتقای انضباط ترافیکی با محوریت برخورد با خودروهایی که با سرعت و اقدامات مخاطره‌آمیز آرامش شهروندان را دچار مخاطره می‌کند و همچنین موتور سیکلت‌هایی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی وارد کشور شده یا در معابر بزرگراهی حرکات غیرمتعارف انجام می‌دهند در 48 ساعت گذشته توسط ماموران پلیس راهور و با همراهی یگان امداد و گشت‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.