.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وضعیت گاز رسانی به روستاهای چهاردانگه ، دو دانگه ، سوادکوه ، نور و تنکابن و .... این روزها در شرایط نا مطلوب بسر می برد و در حالی که دولت به شدت در تنگنای مالی قرار دارد میلیاردها تومان زیر خاک مدفون است اما مدیریت صحیحی برای بهره برداری از آن به نفع مردم صورت نمی گیرد ..... با توقف گازرسانی، « فاجعه انسانی » درانتظار 103 روستای چهار دانگه است !
شمال نیوز : وضعیت گاز رسانی به روستاهای چهاردانگه ، دو دانگه ، سوادکوه ، نور و تنکابن و .... این روزها در شرایط نا مطلوب بسر می برد و در حالی که دولت به شدت در تنگنای مالی قرار دارد میلیاردها تومان زیر خاک مدفون است اما مدیریت صحیحی برای بهره برداری از آن به نفع مردم صورت نمی گیرد .....(ادامه)
آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد
داوطلبان دوره‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی تا امروز ۲۴ شهریور برای ثبت‌نام مهلت دارند.(ادامه)
هوای مازندران گرمتر می شود
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۴ شهریور ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
پیش فروش آیفون Xs با قیمت نجومی آغاز شد
کمپانی اپل در طی مراسمی در ساختمان مرکزی این شرکت در روز 21 شهریور از آیفون های جدید این شرکت رونمایی کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و قرار است مدل آیفون Xs از روز 23 شهریور پیش فروش آن آغاز گردد. اکنون با آغاز پیش فروش جهانی این گوشی، در کشور ما نیز پیش فروش این گوشی با قیمت نجومی در ایران نیز آغاز شده است. (ادامه)
احمدی نژاد: پول نیست؟ من می‌دانم کجاست
احمدی نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زینب (س) حصارک کرج گفت: پول نیست؟! اگر میگن پول نیست یک تماس با من بگیرند تا من جا‌هایی که پول‌ها خوابیده نشون میدم! (ادامه)
شمال نیوز: بازداشت چند تن از اعضای شورای شهر بابل به اتهام ارتکاب جرائم اخلاقی و مالی به اختلاف بین رسانه های طرفدار اصولگرایان و اصلاح طلبان نیز کشیده شد..... پیامدهای سیاسی وقایع شورای شهر بابل و جنگ رسانه ای اصولگرایان و اصلاح طلبان !
شمال نیوز: بازداشت چند تن از اعضای شورای شهر بابل به اتهام ارتکاب جرائم اخلاقی و مالی به اختلاف بین رسانه های طرفدار اصولگرایان و اصلاح طلبان نیز کشیده شد.....(ادامه)
زمان واریز یارانه شهریور ماه
نود و یکمین مرحله یارانه نقدی متعلق به شهریورماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۶ شهریور به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد شد.(ادامه)
هدفون وزیر صنعت!/عکس
محمد شریعتمداری در سفر دو روزه به گیلان از واحدهای صنعتی بازدید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: طی ۲ نوبت زیرسازی و قیرپاشی به طول ۳ کیلومتر انجام شد ولی به دلایلی این پروژه کنار گذاشته شد و فقط یک کیلومتر آن به‌صورت یک‌طرفه آسفالت شده که البته وضعیت آسفالت هم بسیار نامطلوب است..... بلاتکلیفی 11 ساله راه روستایی چهل روستا در شهرستان جویبار
شمال نیوز : وی ادامه داد: طی ۲ نوبت زیرسازی و قیرپاشی به طول ۳ کیلومتر انجام شد ولی به دلایلی این پروژه کنار گذاشته شد و فقط یک کیلومتر آن به‌صورت یک‌طرفه آسفالت شده که البته وضعیت آسفالت هم بسیار نامطلوب است.....(ادامه)
چرایی تجربه تپش قلب پس از غذا
بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که کافئین ممکن است موجب تپش قلب شود. کافئین در قهوه، نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو، نوشابه ها، چای ها، شکلات و برخی نوشیدنی های انرژی‌زا وجود دارد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 24 شهریور
(ادامه)
معرفی تیم داوری السد و استقلال
محمدتقی الجعفری از کشور سنگاپور قضاوت بازی تیم‌های السد قطر و استقلال را بر عهده خواهد داشت.(ادامه)
عکس/ عزاداری سید احمد خمینی در جایگاه ویژه
حضور سید احمد خمینی و علی لاریجانی در جایگاه وی آی پی ورزشگاه حیدریان قم.(ادامه)
عکس/ معلمی که برای پرداخت قبض خون می‌فروشد!
عکس مجله تایم از یک معلم آمریکایی: با فوق لیسانس، 16 سال سابقه کار و دو شغل اضافه، پلاسمای خونم را هم اهدا می‌کنم تا قبوضم را پرداخت کنم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مدافع چپ سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در 35 سالگی و به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. بازیکن اسبق استقلال و تیم‌ملی درگذشت+عکس
مدافع چپ سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در 35 سالگی و به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای ساری(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نوزدهمین یادواره سرداران و ۲۲۵ شهید شهرستان میاندورود با حضور اقتشار مختلف مردم، مسئولان و سخنرانی استاندار مازندران در گلزار شهدای روستای جامخانه برگزار شد.

یادواره ۲۲۵ شهید میاندورود در روستای جامخانه(خبر)
شمال نیوز: نوزدهمین یادواره سرداران و ۲۲۵ شهید شهرستان میاندورود با حضور اقتشار مختلف مردم، مسئولان و سخنرانی استاندار مازندران در گلزار شهدای روستای جامخانه برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شورایی کشور افزود: اگر در این خانواده بزرگ تعداد انگشت شماری دستگیر شده‌اند اما تبلیغات و بزرگنمایی گسترده‌ای انجام شد این یعنی تضعیف شوراها مدنظر است..... الویری : دام و طعمه در جوامع غیراخلاقی رواج دارد
شمال نیوز : رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به جمعیت ۱۲۰ هزار نفری شورایی کشور افزود: اگر در این خانواده بزرگ تعداد انگشت شماری دستگیر شده‌اند اما تبلیغات و بزرگنمایی گسترده‌ای انجام شد این یعنی تضعیف شوراها مدنظر است.....(ادامه)
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم. فقط این نمایندگان با شفافیت آرا موافق هستند! +گرایش
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
چند روزی است که مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حسین‌ابن علی(ع) آغاز شده است، به همین مناسبت احکام عزاداری از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی را مرور کرده‌ایم.
احکام عزاداری از نگاه رهبر انقلاب/ پاسخ به ۲۷ پرسش که برای هر مسلمانی در ایام محرم پیش می‌آید(خبر)
چند روزی است که مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حسین‌ابن علی(ع) آغاز شده است، به همین مناسبت احکام عزاداری از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی را مرور کرده‌ایم. (ادامه)
تصویری زیبا از بین الحرمین
نمایی زیبا از حال و هوای شب های محرم در کربلا.(ادامه)
سر و کله یک ماکسیمای جدید در تهران پیدا شد ! + عکس
حضور یک دستگاه خودروی نیسان ماکسیمای 2017 با پلاک گذر موقت در تهران(ادامه)
ای آنکه دلار ۱۴۰۰۰ تومانی شاهکارت!
کاربران توییتری واکنش‌های طنز هم درباره حکم مشاورت روحانی برای ولی الله سیف کم نداشتند:(ادامه)
خبر فوری: العبادی کناره گیری کرد
پایگاه خبری فرات نیوز عراق پنجشنبه شب گزارش کرد که «حیدرالعبادی» از نامزدی دوباره برای نخست وزیری انصراف داده و اعلام کرده است: به دنبال چنگ زدن به قدرت نیستم، بلکه پایبند به قانون اساسی هستم و رهنمودهای مرجعیت را می پذیرم.(ادامه)
تصاویر/ تشییع پیکر مطهر شهید حبیب‌اله‌پور در بابلسر ‎
پیکر مطهر شهید حبیب‌اله‌پور دیروز پنجشنبه در بابلسر ‎با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد. (ادامه)
فعالیت اصناف به دلیل رانت های اقتصادی محدود شده است
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه اصناف در خط مقدم مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن قرار دارند اظهار داشت : فعالیت اصناف به دلیل رانت های اقتصادی موجود محدود شده و مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورده است.(ادامه)
مدرسه رفتن دانش‌آموزان چقدر آب می‌خورد؟
خانواده‌ای که حقوق پایه وزارت کار را می‌گیرد،باید در کمترین حالت نصف حقوقش را تنها برای یک کودک کنار بگذارد(ادامه)
عکس / ۳۰سال قبل؛ عزاداری رهبر انقلاب در میان رزمندگان
در تصویر زیر عزاداری آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب را در میان رزمندگان اسلام در مرداد ماه سال ۱۳۶۷ می‌بینید. (ادامه)
«مهدی اسفندیار» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «به جای نمایندگان «گاو» بخرید» نوشت: به جای نمایندگان «گاو» بخرید
«مهدی اسفندیار» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «به جای نمایندگان «گاو» بخرید» نوشت:(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.