.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)
استاندار مازندران :ايران اسلامي سربلند شد
استاندار مازندران به پاس حضور حماسي مردم اين استان در صحنه انتخابات گفت: علويان استان بار ديگر با حضور با شكوه ايران اسلامي را سر بلند و روسپيد ساختند. "ابوطالب شفقت" در پايان مهلت راي‌گيري در ستاد مركزي در پيامي افزود: مردم با حضور بي‌سابقه در پاي صندوقهاي راي قانونمندي و نظمي بيادماندني را به يادگار گذاشته و دشمنان قسم خورده كشور را كه از تجلي باشكوه جمهوري اسلامي ايران در هراسند، بيش از پيش پريشان و سردر گم ساختند. (ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
احمدي نژاد وارد ساري شد
دكتر "محمود احمدي نژاد" روز سه‌شنبه در اولين ديدار مردمي خود در استاديوم ورزشي شهيد متقي ساري افزود: امروز پيرامون سه موضوع "درس آموزي از پيامبر اسلام با نگاهي به شرايط امروز جهان"، "انتخابات اخير" و "سازندگي ايران بويژه سازندگي مازندران سرافراز" سخن خواهم گفت.(ادامه)
راه اندازی مركزهنرمندان بسيجي درمازندران
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي (ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
ایجاد سيستم مديريت اطلاعات پژوهشي و فناوري
سيستم مديريت اطلاعات پژوهشي و فناوري كشور با همكاري كليه دستگاه‌‏ها، دانشگاه‌‏ها و موسسات آموزش عالي و پژوهشي كشور ايجاد مي‌‏شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، دكتر احمد جعفري صميمي، معاون پژوهشي دانشگاه مازندران، گفت: توجه به حوزه پژوهشي در فضاي ايجاد شده (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
علی عالی کردکلایی به بهانه سفر رئيس جمهوري به مازندران(آقاي احمدي‌نژاد دردهاي مردم مازندران را بدانيد )(ديدگاه)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
تاکیدقناعت بررقابتی شدن انتخابات
جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار در هفتمين جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در زمينه انتخابات مهمترين مسئله مشارکت حداکثري و ايجاد فضاي رقابتي در بين نامزدهاي انتخاباتي است.(ادامه)
عباس پورعلی اکبر
دست درازی به حریم خصوصی در اینترنت(يادداشت)
عباس پورعلی اکبر (ادامه)
آمل میزبان مسابقات بین‌المللی بوکس
رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی بوکس گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن‌ جدید 3 هزار نفری آمل برگزار خواهد شد . به گزارش شمال نیز به نقل از مهر،محمدعلی فرجی افزود: درجلسه فدراسیون بوکس با مسئولان تربیت ‌بدنی (ادامه)
امامعلي حبيبي قهرمان نامي و پرآوازه مازندراني كشتي كشورمان در دهه هاي گذشته زير تيغ جراحان قرار گرفت.وي كه از ناحيه قلب احساس ناراحتي مي كند در شهر دالاس از ايالات تكزاس آمريكا تحت اين عمل جراحي ... قهرمان كشتي مازندران زير تيغ جراحان
امامعلي حبيبي قهرمان نامي و پرآوازه مازندراني كشتي كشورمان در دهه هاي گذشته زير تيغ جراحان قرار گرفت.وي كه از ناحيه قلب احساس ناراحتي مي كند در شهر دالاس از ايالات تكزاس آمريكا تحت اين عمل جراحي ...(ادامه)
نانو تكنولوژي به زبان ساده(بخوانيد)
سيد فخرالدين افضلي(ادامه)
ارزش وقت خود را بدانید ( وقت در انتظار کسی نمی ماند ) (بخوانيد)
(ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
پس از مدتها انتظار مردم مازندران به نظر مي رسد جام رياست جمهوري بر سفر ايشان پيشي گيرد و مردم مازندران مي بايست قبل از استقبال رئيس جمهور به استقبال این تورنمنت بروند.گفته ميشود... وقتي جام رياست جمهور ی از رئيس جمهور پيشي مي گيرد!
پس از مدتها انتظار مردم مازندران به نظر مي رسد جام رياست جمهوري بر سفر ايشان پيشي گيرد و مردم مازندران مي بايست قبل از استقبال رئيس جمهور به استقبال این تورنمنت بروند.گفته ميشود...(ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
مردم مازندران از كشتي دلسرد شده اند
مراد محمدي، قهرمان جهان و دارنده مدال طلاي جام جهاني 2006 چين، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: به علت وجود آمدن مسايل حاشيه‌‏اي، مردم مازندران از كشتي دلسرد شده‌‏اند، اما با اين قهرماني و با تداوم مدال‌‏ها، سعي مي‌‏كنيم اين دلسردي را از مردم دور كنيم. .(ادامه)
سالانه 12 ميليون گردشگر از مازندران بازديد می‏كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, ‌‏گفت: اين استان از نظر اكوتوريسم، در كشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،دلاور بزرگ‌‏نيا, رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران, گفت: سالانه به طور متوسط 12 ميليون (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
تهديد جديد زمين‌هاي ميانكاله(گزارش)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.584 seconds.