.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ... مخابره 40 ميليون كلمه در روز عليه ايران
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ...(ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران  به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ... قدمت 50 ساله بيمارستان ها در مازندران
يك سوم بيمارستان هاي مازندران بيش از 50 سال عمر دارند و دو سوم ديگر زير 30 سال سن دارند ، دانشگاه مازندران به علت اينكه در محور شمالي حوادث قرار دارد، شوراي سياست گذاري وزارت بهداشت پروتكل حوادث غير مترقبه را به ...(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
دانشگاه مازندران در رديف‪۳۰۰‬دانشگاه برتر جهان
(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)
نصرالله پريچهره عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشي استان در ساري افزود: انتقاد و حاشيه منفي در ورزش هميشه وجود دارد اما مي‌توانيم با حاشيه‌ سازي مثبت، ورزش را توسعه ببخشيم... 
حاشيه زدايي در ورزش مازندران
نصرالله پريچهره عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشي استان در ساري افزود: انتقاد و حاشيه منفي در ورزش هميشه وجود دارد اما مي‌توانيم با حاشيه‌ سازي مثبت، ورزش را توسعه ببخشيم... (ادامه)
جلسه هيئت كشتي مازندران با حضور استاندار
ابوطالب شفقت عصر سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه کشتی مازندران در محل استانداری افزود: در مازندران صنایع و واحدهای خصوصی توجه کمتری نسبت به ورزش و ورزشکاران داشته اند. استاندار مازندران خاطر نشان کرد: ورزشکاران استان در نبود اسپانسر و حامی مالی مجبور به حضور در استان ها و تیم های خارجی و داخلی بوده و این ضعف باید در ورزش مازندران خصوصا ورزش اول مازندران مرتفع گردد. رئیس هیئت رئیسه هیئت کشتی مازندران ادامه داد: کشتی ورزش اول مازندران است و باید به این ورزش در قیاس با ورزش های دیگر استان توجه ویژه ای شود. شفقت با اشاره به میزبانی موفق مازندران در مسابقات جام جهانی کشتی و جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد: مسابقات ورزشی المپیاد ایرانیان در مازندران باید با شکوه بهتری برگزار گردد. این مقام مسئول یادآور شد: مدیران ورزش استان می توانند با رایزنی های بیشتر توسط مقامات اقتصادی و صاحبان صنایع نسبت به جلوگیری در هجرت ورزشکاران بومی مازندران گام بردارند. مدیر کل تربیت بدنی مازندران نیز در این جلسه نیز کشتی را یک رشته تخصصی در استان قلمداد کرد. نصرالله پریچهره با اشاره به افتخارات و موفقیت های ورزشکاران مازندرانی در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی خاطر نشان کرد: ورزش کشتی میراث به دست آمده تاریخ کهن بوم ایرانیان و مردم طبرستان است. وی تصریح کرد: همه متولیان ورزش و کشتی مازندران باید دست به دست هم دهیم تا در اعتلا، رشد و شکوفائی ورزشکاران استان تلاش کنیم . پریچهره با اظهار تاسف از حضور قهرمانان بسیاری در رشته های مختلف ورزشی خصوصا کشتی در سایر استان ها یادآور شد: باید با تدابیر مسئولان و حمایت های اسپانسرهای مالی زمینه های حضور پرشور ورزشکاران مازندرانی را در استان خود شان فراهم سازیم. مدیر کل تربیت بدنی مازندران با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان از اواخر ماه جاری در مازندران از مردم خواست برای پرشور تر برگزار شدن این مسابقات در استان تلاش کنند. رئیس هئیت کشتی مازندران نیز در ادامه این جلسه به افتخارات کشتی گیران مازنی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 23 مدال طلا، 13 مدال نقره و 17 مدال برنز ماحصل تلاش کشتی گیران استان در عرصه های مختلف جهانی، آسیائی و بین المللی است. علی اعظم مهدی پور ادامه داد: کشتی گیران مازنی توانسته از ابندای سال تاکنون بیش از 50 مدال مختلف در عرصه های جهانی، بین المللی و آسیائی کسب نمایند. وی همچنین تعداد مربیان مازندرانی مستقر در تیم ملی را 12 مربی ذکر کرد و افزود: محمد حسین دباغی به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور به مسابقات جهانی چین اعزام شده است. در پایان این جلسه سهراب لاریجانی، موسی امینی فر، جعفر سروری، علی رضا کاظم زاده و مهدی قاسمی به ترتیب به عنوان روسای هیئت های جدید شهرها و بخش های تنکابن، ساری، محمودآباد، آمل، بند پی شرقی و پل سفید انتخاب شدند. 38 هیئت کشتی در مازندران دارد و بیش از پنج هزار کشتی گیر سازمان یافته در مازندران وجود دارد.(ادامه)
جشنواره بين‌المللي وبلاگ نويسي امام رضا(ع) در گيلان
جشنواره بين‌المللي وبلاگ نويسي امام رضا(ع) ، به ميزباني اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان پاييز امسال در رشت برگزار مي‌شود. رييس روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت : اين جشنواره همزمان با برگزاري پنجمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) درخراسان رضوي و دومين جشنواره وبلاگ نويسي در گستره جهان اسلام برگزار مي‌گردد. "مجيد رحماني" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرناافزود : جشنواره ياد شده در راستاي ترويج فرهنگ و انديشه‌هاي امام رضا(ع) ، عملي شدن سيره آن حضرت و شكوفايي و تعالي هنر دوستداران آن امام همام برگزار مي‌شود. وي گفت : علاقه مندان مي‌توانند آثار خود را در پنج رشته ، به سايت ‪ www.guilanblogtest.ir‬ارسال نمايند. به گفته رحماني اين پنج رشته شامل ،‪ ۱‬قطعه ادبي شعر رضوي نامه‌اي به امام رضا(ع)، ‪ ۲‬ابعاد معنوي شخصيت تابناك حضرت امام رضا(ع) و عكسهاي شخصي از سفر به آستان قدس رضوي، ‪ ۳‬تاثير وجود مبارك آن حضرت بر زندگي ايرانيان و جهان اسلام ، ‪۴‬آثار توسل به آن حضرت و خاطرات استجابت توسل به ايشان، ‪ ۵‬طراحي زيباترين وبلاگ مرتبط با موضوع حضرت رضا (ع) به همراه عكس نماهنگ ، است. رحماني افزود: آخرين مهلت ارسال آثار حداكثر تا تاريخ اول مهرماه ‪۸۶‬ است. وي گفت : اختتاميه جشنواره امام رضا (ع) اول آذرماه سال جاري، روز ولادت آن امام همام در خراسان رضوي برگزار مي‌شود.(ادامه)
كشفيات جديد باستان شناسان در فرح آباد سارى
(ادامه)
در مظلوميت مسجد جامع قائمشهر!(يادداشت)
محمدرضا مسكيني(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
ديدار آيت ا...خزعلي با اعضاي ستاد غدير مازندران
(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
واژه خزر از اطلس جغرافياي جهان حذف ميشود
(ادامه)
بررسي اعتيادهاي مدرن جهان در قائمشهر
(ادامه)
درحالي‌كه كارشناسان محيط ‌زيست بارها نسبت به پيامدهاي ناگوار زيست‌محيطي احداث كارخانه پتروشيمي در استان گلستان هشدار داده بودند اما عزم مسئولان استاني براي احداث اين كارخانه تغييري نكرد و در نتيجه ... اولين قرباني پتروشيمي گلستان
درحالي‌كه كارشناسان محيط ‌زيست بارها نسبت به پيامدهاي ناگوار زيست‌محيطي احداث كارخانه پتروشيمي در استان گلستان هشدار داده بودند اما عزم مسئولان استاني براي احداث اين كارخانه تغييري نكرد و در نتيجه ...(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
مازندران جزواستانهاي نخست حادثه خيز كشور
(ادامه)
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
پیام استاندارگیلان بمناسبت ارتحال آيت الله فاضل لنكراني
استاندار گيلان گفت: ضايعه در گذشت آيت الله العظمي فاضل لنكراني ثلمه‌اي برجهان تشييع و زخمي جبران ناپذير بر پيكره اسلام است. (ادامه)
نگاهي به زندگينامه مرحوم آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني (بخوانيد)
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
وی جانباز70 درصد  قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ... مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟
وی جانباز70 درصد قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ...(ادامه)
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت....
فکر می کنم محکم ترینم
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت.... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.681 seconds.