.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد. (ادامه)
پیام استاندارگیلان بمناسبت ارتحال آيت الله فاضل لنكراني
استاندار گيلان گفت: ضايعه در گذشت آيت الله العظمي فاضل لنكراني ثلمه‌اي برجهان تشييع و زخمي جبران ناپذير بر پيكره اسلام است. (ادامه)
نگاهي به زندگينامه مرحوم آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني (بخوانيد)
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
وی جانباز70 درصد  قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ... مظلومیت بزرگترین قهرمان تیراندازی جانبازان و جهان؟
وی جانباز70 درصد قطع نخاعي دوران 8 سال دفاع مقدس است که برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان ، موفق به كسب رتبه سوم رده بندي جهاني كميته تيراندازي بين المللي معلولين در رشته ...هنوز غبار مظلومیت در چهره این ...(ادامه)
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت....
فکر می کنم محکم ترینم
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت.... (ادامه)
شبكه سبز استان گيلان از سال ‪ ۱۳۸۱‬به عنوان يك تشكل غير دولتي فعاليت خود را در استان گيلان شروع كرده و ‪۳۸‬تشكل زير مجموعه‌اين شبكه قرار دارد كه در زمينه مسائل زيست محيطي و منابع طبيعي فعاليت ... هشدار شبكه سبز گيلان نسبت به تخريب طبيعت
شبكه سبز استان گيلان از سال ‪ ۱۳۸۱‬به عنوان يك تشكل غير دولتي فعاليت خود را در استان گيلان شروع كرده و ‪۳۸‬تشكل زير مجموعه‌اين شبكه قرار دارد كه در زمينه مسائل زيست محيطي و منابع طبيعي فعاليت ...(ادامه)
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند... قاچاق مرواريد سياه، حيات درياي خزر را تهديد مي‌كند
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند...(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم عالم ربانی مهدوی و يكسالی که گذشت
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم(ادامه)
دكتر محمد رضا جمالى بيدارگر قرن(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)
عباس مهدوي يك فرصت براي ميزبان ؛ ميهماني شبكه ها (ديدگاه)
عباس مهدوي(ادامه)
نگاهي به جنجال جنگل‌تراشي براي توسعه شهرك صنعتي رشت
جنگل‌تراشي محدوده‌اي از حاشيه شهرك صنعتي رشت براي توسعه آن كه طي هفته گذشته انجام گرفت، واكنش و اعتراض گروههاي طرفداران محيط زيست و علاقه‌مندان طبيعت را در استان گيلان برانگيخت.(ادامه)
تشکیل فراكسيون صنعت گردشگري در مجلس
با توجه به فعاليت فراكسيون‌هاي مختلف در مجلس شوراي اسلامي و نقش صنعت گردشگري، خلاء وجودي اين فراكسيون در پارلمان كشور احساس ...(ادامه)
دكتر حسين علايي فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟(بخوانيد)
دكتر حسين علايي(ادامه)
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های (ادامه)
ورود هيات قزاقستاني به استان گيلان
نشست مشترك اقتصادي و بازرگاني هيات استان مانگيستائوي كشور قزاقستان و نمايندگان بازرگاني، صنايع و معادن و تجار استان گيلان با هدف تبادل نظر و پي‌گيري راههاي اجرايي مصوبات دو طرف بعداز ظهر جمعه در محل اتاق بازرگاني گيلان در رشت برگزار شد. (ادامه)
اولین جشنواره زيباترين اسب هاى تركمن
نخستين جشنواره «اسب اصيل تركمن» با هدف پيشرفت در پرورش اين نژاد اصيل با انتخاب اسب هاى برتر در استان گلستان برگزار شد. (ادامه)
سید محمد رضا علوی املشی دوم خرداد رفت ، سوم خرداد ماند؟! (بخوانيد)
سید محمد رضا علوی املشی(ادامه)
شمال ایران، مركز گردشگري جهان اسلام میشود
معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي كشور گفت: در برنامه چهارم توسعه، شمال كشور بايد به مركز گردشگري جهان اسلام تبديل شود. "اسفنديار رحيم مشايي" روز سه‌شنبه مراسم آغاز عمليات طرح احيا و ساماندهي باغ نمونه ايراني در رامسر افزود: ‪ ۴۵۰‬منطقه نمونه گردشگري در كشور داريم كه ‪ ۱۲۰‬نقطه آن مربوط به استان‌هاي گيلان و مازندران است. وي اظهار داشت : اگر به گردشگري كه از سياستهاي اصلي دولت است توجه داشته باشيم مي‌توانيم از سرمايه‌هاي خدادادي استفاده بهينه نماييم. وي با اشاره به اين كه اولين باغ نمونه ايراني در محوطه باغ سي هكتاري مقابل هتل‌هاي آزادي رامسر احيا و ساماندهي مي‌شود، اضافه‌كرد: در تلاش هستيم باغ نمونه ايراني را متناسب با اقليم و جغرافياي مناطق مختلف كشور احيا نماييم. رحيم مشايي ادامه داد: اولين باغ نمونه ايراني را هم در حيدرآباد هند ساخته و بنا داريم كه در ساير كشورها نيز اين باغ‌ها را به نام ايران بسازيم. "روح‌الله قهرماني" معاون عمراني استانداري مازندران نيز در اين مراسم يادآور شد: سالانه ‪ ۱۵‬ميليون مسافر به مازندران سفر مي‌كنند و نظام تكريم و تعظيم مردم را بايد سرلوحه كار خود قرار داد. وي تاكيد كرد : بايد سازه‌هاي مورد نياز را براي تحقق طرح‌هاي گردشگري فراهم كنيم. قهرماني، رامسر را شهري بين‌المللي دانست و گفت : رامسر بايد الگو ، نمونه و عروس شهرهاي شمالي باشد. "فيروز دولت‌آبادي" معاون رييس سازمان ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي نيز گفت : احيا ‪ ۱۵۰‬باغ قديمي در كشور از برنامه‌ها اين سازمان‌است و بنا داريم سالانه ‪ ۱۵‬الي ‪ ۲۰‬باغ قديمي را احيا كنيم. باغ سي هكتاري رامسر، ‪ ۸۰‬سال قبل احداث شد و در مدت دو سال و نيم احيا و ساماندهي مي‌شود.(ادامه)
 كلنگ ساخت نخستين هتل‌ 7 ستاره كشور، اول خرداد در منطقه سفيد تمشك رامسر به زمين زده خواهد شد.اين هتل در فضايي با چشم‌انداز زيبا بين جنگل و كوه و همچنين دريا در 60 ... پروژه ساخت اولین هتل 7 ستاره كشور در رامسر
كلنگ ساخت نخستين هتل‌ 7 ستاره كشور، اول خرداد در منطقه سفيد تمشك رامسر به زمين زده خواهد شد.اين هتل در فضايي با چشم‌انداز زيبا بين جنگل و كوه و همچنين دريا در 60 ...(ادامه)
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است... اولين گزارش پيشرفت سند چشم‌انداز سال گذشته تدوين شد
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است...(ادامه)
علی اکبر خانجانی آرمان‌شهر دیجیتالی(بخوانيد)
علی اکبر خانجانی(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني ارتباطات
استاندار مازندران در پيامي به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي آورده است : رشد وتوسعه روز افزون جوامع انساني در عصر حاضر و جهش علمي شگفت انگيزي كه طي دهه هاي گذشته در عرصه ارتباطات حادث شده است، موجب پديدار شدن مفاهيمي گرديده كه نقش تعيين كننده اي در جهان كنوني دارند . امروزه ارتباطات، گستره وسيعي يافته وبه (ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
شرط بندی در قائمشهر آزاد شد!
چند موسسه در شهر قائمشهر فرم هايي را به چاپ رسانده اند كه با پر كردن آن ها و واريز مبالغي بين هزار تا 40 هزار تومان، روي نتايج مسابقات فوتبال در اروپا شرط بندي مي شود.اين شرط بندي روي نتايج ...(ادامه)
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد. شهيد شيرودي ستاره پرفروغ آسمان دفاع مقدس
شهيد علي اكبرشيرودي حماسه نامي است كه بايد بارها خواند، مردي كه حماسه‌اي بي ‌بديل در تاريخ از خود به يادگار گذاشت و خود را در كنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.87 seconds.