.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسافران سرگردان در خيابانهاي شهر گرگان
(ادامه)
انتقادامام جمعه رشت از بازار سياه بنزين توسط تاكسي‌ها
(ادامه)
عرضه گوشت بدون آنتي بيوتيك به بازار مازندران
(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
سایه عدم امنیت بر صنعت چای سنگینی می کند
(ادامه)
اجلاس استانداران حاشيه خزر در مازندران
(ادامه)
خريد و فروش اينترنتي اسب در گنبد كاووس
(ادامه)
افزایش سهام ۱۷ شرکت در بازار بورس ساری
(ادامه)
زمين‌لرزه «بازار جمعه» گيلان را لرزاند
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
به منظور عدم دپوي چاي در انبار و به ابتكار ف- ع،س - از سران اصلاح طلب - به چايكاران در ازاء هر هكتار ، 700 هزار تومان پرداخت شده تا در عوض آن چاي نكارند ! كه با اين اقدام با گذشت چندماه از وضعيت فوق، با رها شدن زمينهاي چايكاري ، بوته هاي... شاهكار دولت اصلاحات در زمينه توليد چاي ايراني
به منظور عدم دپوي چاي در انبار و به ابتكار ف- ع،س - از سران اصلاح طلب - به چايكاران در ازاء هر هكتار ، 700 هزار تومان پرداخت شده تا در عوض آن چاي نكارند ! كه با اين اقدام با گذشت چندماه از وضعيت فوق، با رها شدن زمينهاي چايكاري ، بوته هاي...(ادامه)
علي عبداللهي استاندار گيلان روز يكشنبه در راس يك هيات سياسي و اقتصادي عازم جمهوري گرجستان شد. وي در اين سفر در ديدار با مسوولان دولت گرجستان زمينه‌هاي گسترش روابط اقتصادي استان گيلان با گرجستان... سفر استاندار گيلان به گرجستان
علي عبداللهي استاندار گيلان روز يكشنبه در راس يك هيات سياسي و اقتصادي عازم جمهوري گرجستان شد. وي در اين سفر در ديدار با مسوولان دولت گرجستان زمينه‌هاي گسترش روابط اقتصادي استان گيلان با گرجستان...(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
دستگيري سارق سابقه دار در تالش
(ادامه)
ابتكار جديد نظام صنفي رايانه اي مازندران
(ادامه)
برخي از تابلو به دستان باعنوان "ويلاهاي اجاره‌اي" كه در مبادي ورودي شهرهاي ساحلي مازندران به دنبال مشتري هستند از واگذاري چهار ليتر بنزين نيز به مشتريان خود خبر مي‌دهند... فروش بنزين آزاد همراه با اجاره ویلا در شهرهاي ساحلي!
برخي از تابلو به دستان باعنوان "ويلاهاي اجاره‌اي" كه در مبادي ورودي شهرهاي ساحلي مازندران به دنبال مشتري هستند از واگذاري چهار ليتر بنزين نيز به مشتريان خود خبر مي‌دهند...(ادامه)
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ... 
 
از برنج تا قرص برنج ...
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ... (ادامه)
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است... اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...(ادامه)
نوبری هندوانه عسلي "چاف" گيلان
(ادامه)
اسب اصيل تركمن انتخاب برترخريداران درگلستان
(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است  ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... بازار داغ انتصابات در استان مازندران
در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي قرار است ولي اله فرزانه معاون اداري مالي استاندار ،جايگزين ... (ادامه)
راه اندازى دومين کارخانه توليد MDF مازندران
(ادامه)
آمار تکان دهنده مصرف کراک دررشت
(ادامه)
هر 33 خانوار یک واحد صنفی
رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود. (ادامه)
تجلیل از واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران
واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
استاندار: كشاورزي در مازندران درآمدزا نيست
استاندار مازندران تغيير كشت،نبود الگو كشت،گران بودن نهاده‌هاي كشاورزي و سنتي بودن كشاورزي رااز عوامل به صرفه نبودن و درآمد پايين فعاليت‌هاي كشاورزي در استان عنوان كرد. (ادامه)
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند... قاچاق مرواريد سياه، حيات درياي خزر را تهديد مي‌كند
هرچند كه بسياري از مردم كشورمان با طعم و مزه خاويار كه يكي از توليدات بي‌نظير كشورمان است بيگانه هستند، ولي در بسياري از نقاط دنيا و از جمله كشورهاي اروپايي، ايران را با خاويارش مي‌شناسند...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.754 seconds.