.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نرخ سكه، طلا و ارز در بازار گيلان
(ادامه)
10 هزار تن برنج محلی شمال خریداري شد
(ادامه)
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. 
الهام رسما قطع گاز تركمنستان را به داخلي‌ها نسبت‌داد
كساني كه نفع اقتصادي و شراكت مالي با كشور تركمنستان دارند در سرماي بي‌سابقه و گسترده چند روز گذشته براي رسيدن به اهداف سياسي و منافع شخصي سعي كردند از طريق قطع شدن گاز تركمنستان به مردم فشار وارد كنند. (ادامه)
حمله گراز وحشي به بازار محلي ضيابر صومعه سرا
(ادامه)
نرخ سكه، طلا و ارز در بازار گيلان
(ادامه)
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ... دومین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران برگزار شد
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ...(ادامه)
ابوطالب شفقت استاندار مازندران امروز در شهرستان نوشهر با تکذیب استعفای خود به برخی شایعاتی که در طي چند هفته  گذشته از سوي برخي رسانه ها و مطبوعات اعلام شده بود را پایان داد... شفقت : من آمده ام که بمانم
ابوطالب شفقت استاندار مازندران امروز در شهرستان نوشهر با تکذیب استعفای خود به برخی شایعاتی که در طي چند هفته گذشته از سوي برخي رسانه ها و مطبوعات اعلام شده بود را پایان داد...(ادامه)
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
مشكلات مديريتي در مازندران(ديدگاه)
شکرالله رضا زاده شرمه (ادامه)
محمدمهدي خوشخو تاثیر متقابل IT بر کارآفرینی(بخوانيد)
محمدمهدي خوشخو (ادامه)
فشار گاز در مازندران رو به بهبودی است
(ادامه)
در اين روزها وسايل گرمايشي نظير بخاري برقي است كه تا قبل از بروز اين مشكلات كمتر از 15 هزار تومان خريد و فروش مي شده است و چند روزي است كه قيمت بخاري برقي در استان مازندران به 50 هزار تومان هم رسيده است. ضرورت نظارت بيشتر سازمان بازرگاني بر بازار وسائل گرمايشي
در اين روزها وسايل گرمايشي نظير بخاري برقي است كه تا قبل از بروز اين مشكلات كمتر از 15 هزار تومان خريد و فروش مي شده است و چند روزي است كه قيمت بخاري برقي در استان مازندران به 50 هزار تومان هم رسيده است. (ادامه)
پرتقال از مرغ گران‌تر شد
(ادامه)
نرخ سكه ، طلا و ارز در بازار گيلان
(ادامه)
برگزاري يادمان سرداران ، و ‪ ۴۰۷‬شهيد بندرانزلي
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد. اقدام اخير ترکمنستان: اختلال فني يا شيطنت سرد؟
به دنبال توقف صادرات گاز تركمنستان به ايران به دليل آنچه که پاره اي از تعميرات ادعا شده است، بسياري از مناطق شمالي کشور با مشکل قطع گاز مواجه شد.(ادامه)
بازديدمدير ميراث فرهنگي گيلان ازكليساي ارامنه
(ادامه)
گیلان می تواند نیاز های کشاورزی ایران را بر آورده کند اگر...(يادداشت)
(ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان مازندران در زمان برگشت از آئين تجليل از محققان مازندران در شهرستان بابلسر به خودروي پيكان برخورد كردند كه با حجم قابل توجهي از مواد گوشتي از قبيل ... حمل گوشت غير‌بهداشتي سوژه شبانه خبرنگاران
خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان مازندران در زمان برگشت از آئين تجليل از محققان مازندران در شهرستان بابلسر به خودروي پيكان برخورد كردند كه با حجم قابل توجهي از مواد گوشتي از قبيل ...(ادامه)
معرفی20 پژوهشگر نمونه مازندران در هفته پژوهش
(ادامه)
چاي ايراني به نام خارجي به كام قاچاقچي (ديدگاه)
(ادامه)
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از  نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي... تبليغات انتخاباتي بنزيني !!
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي...(ادامه)
چرا نبايد مقامات استاني اراده كنند كه براي مركز استان بايد هزينه بپردازند و حقوق ويژه براي آن در نظر بگيرند؟ شهردار عزيز  باورت مي شود كه بيش از يك ماه  است كه آب و فاضلاب و اداره برق به جان آسفالت هاي ... درد دلهاي يك شهروند ساروي
چرا نبايد مقامات استاني اراده كنند كه براي مركز استان بايد هزينه بپردازند و حقوق ويژه براي آن در نظر بگيرند؟ شهردار عزيز باورت مي شود كه بيش از يك ماه است كه آب و فاضلاب و اداره برق به جان آسفالت هاي ...(ادامه)
افزايش اقدامات نظارتي در بازارهاي گيلان
(ادامه)
ممنوعيت شكار پرندگان بومي و محلي در گيلان
(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
فراگير شدن نظام صنفي رايانه در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.476 seconds.