.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خوراکی‌هایی که دارای پتاسیم هستند
خوراکی‌های دیگری غیر از موز را با مقدار پتاسیم بالا می‌توان در رژیم غذایی گنجاند.(ادامه)
کنجد، جزء بهترین دانه‌‌های مغذی است که در مناطق گرمسیری کشت می‌شود. کنجد منبع غنی از ریزمغذی‌ها مانند ویتامینE و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی محسوب می‌شود که تاثیر عالی در پیشگیری از بیماری‌های مختلف به‌خصوص بیماری‌‌‌های قلبی‌عروقی دارد. هر رو کنجد بخورید
کنجد، جزء بهترین دانه‌‌های مغذی است که در مناطق گرمسیری کشت می‌شود. کنجد منبع غنی از ریزمغذی‌ها مانند ویتامینE و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی محسوب می‌شود که تاثیر عالی در پیشگیری از بیماری‌های مختلف به‌خصوص بیماری‌‌‌های قلبی‌عروقی دارد.(ادامه)
خواص درمانی آلوئه ورا
سیاری از افراد از ژل آلوئه ورا برای درمان عارضه‌های پوستی مانند سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ‌زدگی، پسوریازیس و تبخال استفاده می‌کنند، در حالی که خواص آلوئه ورا به همین موارد محدود نمی‌شود.(ادامه)
توسعه محصولات صادر محور شیلاتی در کشور
رئیس سازمان شیلات ایران از توسعه محصولات صادر محور شیلاتی در کشور خبر داد.(ادامه)
فواید فراوان خاکشیر
خاکشیر از خواص و فوایدی بسیاری برخوردار است، همچنین خاکشیر خواصی برای پوست و مو و برای زنان باردار دارد که البته این ها تنها خواص خاکشیر نیست.(ادامه)
ویتامین F چیست و چه اثراتی دارد؟
ویتامین F، یکی از مهم ترین ویتامین هایی است که بدن انسان به آن نیاز دارد. به طور کلی، ویتامین ها نقش بسیار مهم و اساسی در بدن دارند و برخی از آنها مانند ویتامین F در بدن ساخته نمی شوند.(ادامه)
رشد مطلوب بچه ماهیان سفید در مرکز شهید رجایی
سرپرست شیلات مازندران از روند مطلوب رشد بچه ماهیان سفید تکثیری در مرکز شهید رجایی(ادامه)
عوارض جدی و خطرناک مصرف زیاد نمک
خوردن بیش از حد هرچیزی برای بدن مضر است؛ مصرف زیاد نمک مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند که در بیشتر مواقع این مشکلات قابل جبران نیستند.(ادامه)
یک ریال از منابع آزادسازی ارز به جیب دولت نمی‌رود/ این طرح به نفع مردم خواهد بود/ در دولت‌های قبل یک عده‌ زیر چرخ تعدیل اقتصادی له شدند/ سالی ۴۰۰ هزار میلیارد از جیب مردم به گروه‌های خاص داده می‌‌شد/ سه دهک پایین فقر پروتئین دارند/ بازار ارز ....(خبر)
(ادامه)
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند. نوشیدنی پرطرفداری که کبد را نابود می‌کند
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند.(ادامه)
بزرگسالان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
سال‌ها شنیده‌اید که هشت ساعت خواب کلید سلامتی است اما تحقیقات جدید چیز دیگری را نشان می دهد.(ادامه)
خواص شفت انگیز توت سفید
خواص توت سفید فراوان است. از جمله خواص توت سفید می‌توان به تقویت چشم‌ها، رشد ناخن، جلوگیری از افسردگی، رفع درد دندان، درمان عفونت چشم، درمان خون‌ریزی بینی، درمان سفیدی زودرس مو اشاره کرد.(ادامه)
بدن انسان در روز چقدر آهن نیاز دارد؟
آهن یک ماده معدنی ضروری است که بدن شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. بنابراین مصرف مقادیر کافی از آن در رژیم غذایی روزانه بسیار مهم است.(ادامه)
نخوردن لبنیات چه تاثیراتی در سلامتی دارد؟
قطع مصرف و نخوردن لبنیات در افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز فوایدی را برای آن ها به همراه دارد، همچنین پس از نخوردن لبنیات تغییراتی در بدن رخ می دهد.(ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
هرگز ماهی را با این خوراکی‌ها نخورید
خوردن برخی مخلفات با ماهی مثل ماست تخمه مرغ و غیره می تواند دردسر ساز باشد و بر سیستم گوارشی افراد تاثیر منفی بگذارد.(ادامه)
ویتامین هایی برای مبارزه با پوکی استخوان
پوکی استخوان یک بیماری پیشرونده است و زمانی ایجاد می­شود که فرد مقدار قابل توجهی از تراکم استخوان خود را از دست بدهد. در این بیماری خطر شکستگی استخوان افزایش و کیفیت زندگی کاهش می‌­یابد.(ادامه)
معجزه این آنتی اکسیدان در جوان کردن پوست
به گفته پژوهشگران دانشگاه هاروارد آنتی اکسیدان آستاگزانتین می‌تواند با محافظت از پوست و مهار رادیکال‌های آزاد برای داشتن پوستی جوان و درخشان موثر عمل کند.(ادامه)
تاثیر داروی آرتروز در رویش مجدد موی بیماران دچار طاسی منطقه‌ای
تحقیقات جدید نشان داد که از هر ۳ فرد مبتلا به «آلوپسی آره‌آتا»، ۱ نفر می‌تواند پس از درمان با داروهای آرتروز، شاهد رویش مجدد موهای خود باشد.(ادامه)
تقویت ایمونوتراپی در بیماران با این ویتامین
محققان دریافتند ویتامین E می‌تواند با تحریک فعالیت سلول‌های دندریتی در تومور، پاسخ‌های ایمونوتراپی را افزایش دهد.(ادامه)
ویتامینی که ریسک ابتلا به زوال عقل را کاهش می‌دهد
در یک مطالعه جدید روی جوندگان، دانشمندان بررسی کردند که چگونه ویتامین K می تواند بر توانایی های شناختی موش های مسن تأثیر بگذارد.(ادامه)
ساده‌ترین راه‌های طبیعی برای کاهش وزن
متخصصان تناسب اندام برخی از ساده‌ترین و در عین حال ایمن‌ترین روش‌ها برای سوزاندن چربی شکم را معرفی کرده‌اند که به تدریج منجر به کاهش وزن سالم می‌شوند.(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای صبحانه مقوی
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.(ادامه)
اگر کم می‌خوابید مراقب اندازه دور کمرتان باشید
افرادی که به خاطر مطالعه، کار یا بازی دیروقت می‌خوابند، نه تنها ساعات بیداری خود را بیشتر کرده اند، بلکه اندازه دور کمر خود را نیز افزایش داده اند.(ادامه)
خواص جادویی شیره انگور
شیره انگور می تواند خاصیت های درمانی زیادی داشته باشد و به سلامت عمومی بدن شما کمک فراوانی بکند. شیره انگور طبع گرمی دارد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج فواید زیادی دارد.(ادامه)
۷ علامت تعجب آور افت قند خون
نوسانات خلقی و همچنین گریه‌های هیستریک یا خشم‌های غیر قابل کنترل در برخی از افراد نشانه افت قند خون است.(ادامه)
تا چه سنی امکان افزایش قد وجود دارد؟
کوتاه قدی امری رایج و شایع است.این روزها افزایش قد دغدغه بسیاری از افراد است.(ادامه)
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید.
چطور در تعطیلات عید چاق نشویم؟
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید. (ادامه)
اگر اوره شما بالاست این اصول را حتما رعایت کنید
سطح اوره خون تحت تاثیر سن، میزان آب بدن، عملکرد کلیه‌ها و سبک تغذیه است. مصرف پروتئین‌ها نقش اساسی دارد، زیرا اوره خون در نتیجه تجزیه پروتئین‌ها به‌وجود می‌آید که در صورت کمبود مایعات بدن تشدید می‌شود. از همین‌رو، توجه به عادت‌های غذایی در کنترل اوره خون و پیشگیری از افزایش و عوارض آن ضروری خواهد بود. (ادامه)
بهترین ویتامین‌ها برای تقویت استخوان
تقویت استخوان اهمیت بسیاری در سلامت بدن دارد. ویتامین های مفید، تاثیر بسزایی در استحکام و مراقبت از استخوان دارند بنابراین باید با این ویتامین ها آشنا شوید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.