.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است. از خواص گوشت بلدرچین چه می‌دانید؟
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است.(ادامه)
در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم. گوشت گوسفندی کیلویی چند؟ +جدول
در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم.(ادامه)
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست. شربت مخصوص مهار عصبانیت چیست؟
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در بهبود خلق و خو، رفع عصبانیت و تندخویی موثر دانست.(ادامه)
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است. اگر قند خونتان بالاست به این میوه ها لب نزنید
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است.(ادامه)
قیمت گوشت گوسفند در بازار+فهرست قیمت
در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم(ادامه)
متخصصین طب سنتی تاکید دارند که خواب روز خوابی است که اگر زیاد و ادامه دارباشد باعث مرگ فرد می شود. پس شما هم اگر می خواهید بمیرید این موقع از روز بخوابید! خواب در این ساعات باعث مرگ می‌شود
متخصصین طب سنتی تاکید دارند که خواب روز خوابی است که اگر زیاد و ادامه دارباشد باعث مرگ فرد می شود. پس شما هم اگر می خواهید بمیرید این موقع از روز بخوابید!(ادامه)
یک متخصص تغذیه گفت: این ادویه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب حفظ و بهبود سلول‌های بدن در زمان آلودگی هوا می‌شود.

این ادویه‌ نابود کننده قند خون است!
یک متخصص تغذیه گفت: این ادویه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب حفظ و بهبود سلول‌های بدن در زمان آلودگی هوا می‌شود. (ادامه)
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای بیشتری است. تخم مرغ چه ویتامین‌هایی دارد؟
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسیدهای بیشتری است.(ادامه)
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد. کدام مواد غذایی خون را غلیظ می‌کند؟
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد.(ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
عدم تشخیص و درمان به موقع دیابت در کودکان موجب کاهش سطح هوشیاری و احتمال کما در آن‌ها شود. خطر کما در صورت عدم درمان به موقع کودکان دیابتی
عدم تشخیص و درمان به موقع دیابت در کودکان موجب کاهش سطح هوشیاری و احتمال کما در آن‌ها شود.(ادامه)
گاهی در مواردی اضافه وزن می‌تواند دلیل دیگری غیر از پرخوری داشته و نشانه‌ای از یک اختلال در بدن شما باشد. ۵ دلیل برای افزایش وزن که هیچ ربطی به غذا ندارد
گاهی در مواردی اضافه وزن می‌تواند دلیل دیگری غیر از پرخوری داشته و نشانه‌ای از یک اختلال در بدن شما باشد.(ادامه)
صیادان جویباری برای نخستین بار در شمال کشور پرورش ماهی در دریای خزر را آغاز کردند. پهن شدن تور صیادان شمالی این بار برای پرورش ماهی
صیادان جویباری برای نخستین بار در شمال کشور پرورش ماهی در دریای خزر را آغاز کردند.(ادامه)
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند. نشانه‌های فقر مواد مغذی در بدن چیست؟
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد. بررسی علمی ماکارانی!
یکی از روش های محبوب برای رسیدن به سلامتی و ظاهر مناسب، رژیم غذایی و ترک خوردن برخی غذاها است. به عنوان مثال ترک خوردن کربوهیدرات ها یا غذاهای فرآوری شده رایج است که می تواند به معنای اجتناب خرید ماکارونی یا پاستا باشد.(ادامه)
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد. راه‌ درمان "کبد چرب" چیست؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به علل بروز کبد چرب، راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را تشریح کرد.(ادامه)
برخی افراد هنگام رفتن به حمام مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به بدن خود برسانند. با دانستن این اشتباه از آسیب‌ها جلوگیری کنید. اشتباهی بزرگ و خطرناک در حمام
برخی افراد هنگام رفتن به حمام مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به بدن خود برسانند. با دانستن این اشتباه از آسیب‌ها جلوگیری کنید.(ادامه)
توزیع گسترده گوشت گوساله و گوسفند منجمد با نرخ دولتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد. توزیع گسترده گوشت قرمز با نرخ دولتی آغاز شد
توزیع گسترده گوشت گوساله و گوسفند منجمد با نرخ دولتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.(ادامه)
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)
مونوکسید کربن (CO) گازی است که هنگام سوختن بنزین و سایر سوخت‌ها تولید می‌شود. نامرئی و بی‌رنگ است، بنابراین شما نمی‌توانید آن را بو یا مزه کنید. این گاز می‌تواند به سرعت ایجاد و در سطوح بالا باعث مرگ شود. چند توصیه برای پیشگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن
مونوکسید کربن (CO) گازی است که هنگام سوختن بنزین و سایر سوخت‌ها تولید می‌شود. نامرئی و بی‌رنگ است، بنابراین شما نمی‌توانید آن را بو یا مزه کنید. این گاز می‌تواند به سرعت ایجاد و در سطوح بالا باعث مرگ شود.(ادامه)
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذاها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین‌ بردن بوی بد دهان باشد. از شر بوی بد دهان خلاص شوید
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذاها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین‌ بردن بوی بد دهان باشد.(ادامه)
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند. پاکسازی راحت کبد با این خوراکی خوشمزه
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند.(ادامه)
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد. اصلی‌ترین علامت آلزایمر چیست؟
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.