.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)
عامل تعیین‌کننده طول عمر کشف شد
دانشمندان پدیده ای را کشف کرده اند که می تواند مدت زمان زندگی شما را تعیین کند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: بهره‌مندی خانوارها از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است و مردم استان هرمزگان می‌توانند با آغاز اجرای طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند. اعلام جزئیات جدید از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ؛ یارانه نقدی قطع می شود؟ | توضیحات مهم وزارت رفاه را بخوانید
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: بهره‌مندی خانوارها از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است و مردم استان هرمزگان می‌توانند با آغاز اجرای طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند.(ادامه)
ویژگی‌های یک وعده صبحانه خوب برای دانش‌آموز چیست؟
دانش آموزان باید در مدت زمان ساعات درس، سطح قند خونی مناسبی داشته باشند. صبحانه خوب می‌تواند بر کاهش خستگی آن‌ها سر کلاس و افزایش گیرایی و تمرکز آن‌ها تاثیرگذار باشد.(ادامه)
امسال ۷۰ تن لوبیا چیتی از مزارع واقع در اراضی کوهستانی این شهرستان برداشت شد. برداشت ۷۰ تن لوبیا چیتی در گلوگاه
امسال ۷۰ تن لوبیا چیتی از مزارع واقع در اراضی کوهستانی این شهرستان برداشت شد.(ادامه)
خواص فراوان و عجیب خرمالو
خرمالو به واسطه خواص و ویتامین‌های زیادی که دارد به اندازه زیادی انرژی‌زا است و به موازات آن کالری زیادی را هم به بدن شما اضافه می‌کند؛ پس در خوردن آن زیاده‌روی نکنید.(ادامه)
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد. با این نوشیدنی مغز خود را سم‌زدایی کنید
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد.(ادامه)
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. ساده‌ترین راه پایین آوردن قند خون بدون دارو
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.(ادامه)
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. در این مطلب به ۷ مورد از فواید عادت به خوردن کیوی اشاره شده است معجزه بی‌نظیر این میوه خوشمزه در کاهش فشار خون و بی خوابی
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. در این مطلب به ۷ مورد از فواید عادت به خوردن کیوی اشاره شده است(ادامه)
زندگی روی زمین از کدام نقطه آغاز شده است؟
یک پرسش مهم و جذاب برای بسیاری این است که حیات از کجای سیاره ما آغاز شده است.(ادامه)
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند. این سبزی بد بو را بخورید تا سرطان نگیرید
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند.(ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد. بهترین نان صبحانه کدام است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
 لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد. یک سبزی معجزه گر برای تنظیم قند خون
لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد. خواص بی‌نظیر کنجد برای سلامتی
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد.(ادامه)
بایدها و نبایدهای غذایی در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه‌فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ ضمن اینکه خرمالو و انار میوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
برای جلوگیری از چاقی زود غذا بخورید
یک مطالعه جدید نشان داده است که خوردن زود هنگام غذا، احساس گرسنگی را به تاخیرانداخته و خطر چاقی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
صبحانه مهمترین وعده غذایی روز دانش آموزان است
دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه‌هایی را در خصوص تغذیه صحیح دانش آموزان ارائه داد.(ادامه)
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم. کشمش بخورید اگر استرس دارید!
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم.(ادامه)
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت تمامی میوه‌های رسیده تاکید کرد. تسریع در برداشت میوه‌های رسیده
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت تمامی میوه‌های رسیده تاکید کرد.(ادامه)
قیمت مرغ و تخم مرغ بعد از اصلاح چند می‌شود؟
با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، مرغداران خواستار اصلاح قیمت مرغ و تخم مرغ هستند که قرار است در هفته پایانی شهریور نرخ ها اصلاح شود.(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
صبحانه مفصل روی وزن تاثیر دارد؟
افرادی که رژیم می‌گیرند و معتقدند خوردن یک صبحانه مفصل و به دنبال آن یک شام کوچک مطمئن‌ترین راه برای کاهش وزن است.(ادامه)
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند. ۴ خوراکی برای از بین بردن چربی شکم
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند.(ادامه)
علائم لخته خون که هرگز نباید نادیده بگیرید
لخته شدن خون می‌تواند در سیاهرگ‌ها یا شریان‌ها ایجاد شود. هشدار‌های اولیه این عارضه شامل گرفتگی، تورم یا گرماست. اما دو علامت جدی دیگر وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید.(ادامه)
ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین راه برای لاغری چیست؟
طبق تحقیقات جدید دانشگاه استرالیای جنوبی، این روش راهی خوشمزه برای کاهش وزن و حفظ سلامت قلب و عروق هم است.(ادامه)
کاهش قیمت جوجه یک‌روزه به نصف نرخ مصوبه
دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه گفت: با اصلاح نظام یارانه و کاهش تقاضا برای خرید مرغ، قیمت جوجه کماکان با نرخ مصوب اختلاف دارد.(ادامه)
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است. 20 ملین طبیعی برای درمان یبوست و جذب آب بیشتر
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است.(ادامه)
در حالیکه بخشی از جامعه با مشکلات اقتصادی فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند، حامیان حیوانات از جیب خود برای تهیه غذای سگ و گربه‌های خیابانی هزینه می‌کنند و در صفحات مجازی شعار دلسوزی برای جامعه می‌دهند! تضاد دوگانه در کف خیابان
در حالیکه بخشی از جامعه با مشکلات اقتصادی فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند، حامیان حیوانات از جیب خود برای تهیه غذای سگ و گربه‌های خیابانی هزینه می‌کنند و در صفحات مجازی شعار دلسوزی برای جامعه می‌دهند!(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.